טלוויזיה

נסרין קדרי נשברת: האם תאלץ לפרוש מרוקדים עם כוכבים?

אחרי שדווח על פציעה חמורה, נסרין קדרי מגיבה לראשונה על המשך השתתפותה בתוכנית. הזמרת נפצעה במהלך החזרות וצפויה להעדר הערב מהרחבה
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום טל עבודי)
לפני שבועיים דווח על פציעתה של נסרין במהלך החזרות לשלב שיכריע מי הזוגות שיגיעו לשלב השידורים החיים. אלא שפציעתה של הזמרת גרמה להפסקת החזרות ורופאי התוכנית קיבלו החלטה לגבי המשך ההשתתפות שלה בפורמט.
בסרטון ראשון שמתעד את הנפילה ואת ההתלבטויות אחריה נראית הכוכבת בחדר הטיפולים שבמתחם החזרות, שם נאמר לה על ידי רופאי התוכנית, "אנחנו לא רואים שבר אבל את מאוד כאובה. לכן קיבלנו החלטה שלא תעלי לרקוד".
לאור ההחלטה נסרין נשברה וביקשה מהצוות הרפואי, "בשבילי זה כמו שייקחו לי את הקול שלי עכשיו. אני מבקשת שתעזרי לי כי באמת עבדתי נורא קשה ואני לא רוצה לוותר על זה".
מקשת נמסר כי, "במהלך החזרות לריקוד לתוכנית הערב, נסרין קדרי נפלה לא טוב על הרגל. לאחר סדרת בדיקות, צוות הרופאים שמלווה את התוכנית קבע שהיא לא תוכל לעלות לרקוד. 
 

"על פי חוקי הפורמט הבינלאומי, במקרה שהצוות הרפואי מחליט להשבית את אחד הכוכבים מותר לו להחמיץ שלב אחד ולכן נסרין ורפאל עוברים לשלב הבא - ישירות לשלב השידור החי בעוד כשבועיים. אם נסרין לא תהיה כשירה עד הריקוד הבא שלה היא ורפאל יאלצו לפרוש מהתחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה