טלוויזיה

מגישת גיא פינס חושפת את הקושי: "יומיים שלא הייתי בבית"

רגע אחרי שמצאה את עצמה מחוץ לתחרות אחרי ערב הדחה דרמטי, מגישת גיא פינס דנה גרוצקי ממשיכה באימונים לקראת גלגל ההצלה, ומדברת על הקושי להיות מחוץ לבית, "עוד רגע החיים יחזרו למסלולם"
שירה יום טוב |  2
דנה גרוצקי (צילום יחצ)
דנה גרוצקי שהגיעה רגע לפני איחוד הנבחרות ברוקדים עם כוכבים, היתה ההדחה המפתיעה בסיבוב האחרון לפני האיחוד, ובימים אלה מתמודדות עם שאר מודחי העונה על הכרטיס האחרון לשלב השידורים החיים וחזרה לנבחרת, אותו ניתן יהיה להשיג בפרק גלגל ההצלה.
גרוצקי שבשנה וחצי האחרונות, מאז ילדה תאומים והפכה אם לארבעה, שלושה מתחת לגיל 3, ידועה בתמרונים שלה בין הבית והילדים לקריירה על המסך, ושיתפה הבוקר בקושי שחווה בימים האחרונים בהם בקושי רואה את ילדיה.
המושחת הטריה שיתפה סרטון הבוקר, "בוקר, כל הבית מתעורר אחרי יומיים בהם לא הייתי בבית, יומיים בהם אני רצה בין חזרות לעבודה ושוב חזרות ואז הגיע תורה של ג׳יה, מתעוררת ורצה אלי : 'אמאאאאא לא ראית אותי ! חלמתי עליך' מה חלמת שאלתי אותה 'שאני אוהבת אותך'".
ועם זה יצאתי מהבית לעוד יום ארוך…. כותבת בדרכי לעוד חזרה - מלאת אנרגיה וחזקה מתמיד! מזכירה לעצמי שממש עוד רגע החיים יחזרו למסלולם הטבעי ולשיגרה המבורכת. לכל אותן אימהות שעוקבות אחרי וכותבות לי - זה ממש בסדר ואף חשוב לא לשכוח מי אתן בכל הסיפור הזה - לצד האימהות והקריירה לעשות דברים בשביל עצמכן, בלי מצפון, בלי רגשות אשם אבל עם געגוע גדול".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דנה גרוצקי
    אורן קידר 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דנה גרוצקי היא אחת הדוחות, טיפוס דוחה, יהירה ומגעילה, מי היא בכלל, סתומה צריך להפסיק לראות גיא פינס
    סגור
  • 1.
    טרחנית
    איליה 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפשר לחשוב,שמישהו הכריח אותך להשתתף בתוכנית. אויאוי כמה מסכנה .. רחמים!
    סגור