טלוויזיה

כוכב רוקדים עם כוכבים מתייחס לפיצוץ: "הופתעתי מעצמי"

הרקדן שהצליח להוציא את שולחן השופטים משלוותו בשבוע שעבר אחרי שהגיב על השיפוט שקיבל עם בת זוגו לרחבה, מתייחס לפיצוץ לראשונה, "בא מהמקום הכי טהור"
מערכת ice |  1
ארטיום ועדי רוקדים עם כוכבים (צילום שי פרנקו)
אחרי שבשבוע שעבר שודר אחד הרגעים הדרמטיים ברוקדים עם כוכבים, כשתגובתו של הרקדן ארטיום ליאסקובסקי לשיפוט הביאה סערה בפאנל השופטים, ארטיום ועדי חבשוש חוזרים הערב לרחבה, לא לפני שיתייחסו למהומה שגררו בשבוע שעבר.
"מה קרה לי באותו רגע? האמת שגם אני הופתעתי מעצמי", העיד על עצמו הרקדן, "חשבתי על התגובה שלי אני חושב שהיא פשוט היתה קצת מוגזמת ואני מקווה שגם השופטים הבינו שזה בא מהמקום הכי טהור, לא משהו נגדם. אני חושב שבגלל שאני כל כך אוהב אותה, היה לי קשה לשמוע את זה".
חבשוש מצידה הציגה את הזווית שלה לסיפור, "העניין אצלו זה כשהוא מתרגש - אין לו רסן, אין לו. הוא הולך ומדבר ומדבר. האיפור הזה לא יפה, כן, זה יםה זה לא נראה טוב השמלה מכוערת עליך. פשוט הולך ואומר את כל המחשבות שלו, הוא לא יודע לווסת את זה. אממה, בן אדם שומע את כל הביקורות, את לא יודעת מה זה האנרגיות של ארטיום. אני לא הסתובבתי אליו אפילו, הוא משתע את מבינה? הוא לא שולט בזה. הוא ככה עד שזה ממש לא יכול להיות לו בראש".
מדובר בתקרית שהתרחשה שבוע שעבר, בחלק השני של המסיבה הישראלית שנערכה בתוכנית, השופטות בפאנל הגיעו לטונים גבוהים לאחר שארטיום, בן זוגה לריקודים של עדי חבשוש, הגיב בזלזול לביקורת מצד שתי השופטות.
לאחר ביצוע הריקוד של ארטיום ועדי, שנחשבת למתמודדת מובילה העונה, ספג ביקורת, הרקדן בחר לתקוף את דברי השופטות, בחירה שגרמה בסוף לדרמה לא קטנה בין השולחן לרקדן, כשרונה לי שמעון ממש התפרצה על המתמודד.
 
 

הרקדן שעד כה רושם הישגים מרשימים ובשנה שעברה הגיע לגמר, אמר על הביקורת של אנה בזלזול: "אני די בשוק ממה שנאמר פה כי יותר מזה אי אפשר להתפוצץ, אני מאוד מצטער, אני לא יודע לאן אפשר יותר".
 


בתגובה לליסקובסקי, השופטת רונה לי שמעון לא הצליחה להישאר אדישה והגיבה בכעס "אני מסכימה עם כל מה שאנה אמרה, משהו בך (עדי) קצת יותר פראי ממה שקרה כאן היום", ארטיום המשיך בפרצופים מאוכזבים וזז הצידה בזמן הביקורת של רונה לי, שהגיבה: "ארטיום לא צריך להגיד 'לא' על דברים שאני אומרת, זה מאוד לא יפה. אין לי מה להוסיף, מה זה ההתנהגות הזאת סליחה? חוצפה, חוצפה, למה אתה עונה לאנה? פשוט חוצפה, לאיזה תלמיד היית נותן לענות לך ככה?".
 


 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונה לי שכחה שהוא אלוף ולא תלמיד שלה. (ל"ת)
    ישראל 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור