תקשורת ומדיה

ינון מגל בטעות ענקית: "הצלחה גדולה, פשוט בושה וחרפה"

ינון מגל סיפק רגע משעשע במיוחד במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14, כאשר הגיב לתבוסה של אפי נוה, בו תמך בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין: "אפשר להכתיר כהצלחה גדולה את הקמפיין שלי בעד אפי נוה. בושה וחרפה לעורכי הדין, תתביישו לכם", יותם זמרי עקץ: "קברת אותו"
תום נחום |  2
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)

על רקע העימות המתוקשר עם בן כספית, שותפו לתוכנית ברדיו 103FM, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14, ינון מגל, רשם אתמול (רביעי) רגע משעשע במיוחד בפתיחת התוכנית, כאשר פשוט נותר ללא מילים. ינון מגל ספק שכח את שמה של עירית לינור במהלך הצגת המשתתפים ב׳הפטריוטים׳ בערוץ 14, לאחר מכן מגל נזכר בשמה ולינור עקצה: "היה לך רגע קטן של דמנציה?", מגל השיב: "קטן? זה נחשב קטן מבחינתך?".

לינור המשיכה להשתעשע בחביבות עם הפאדיחה שסיפק מגל בשידור חי: "אני אעקוץ אותך עד אחרון ימיך על זה ששכחת לי את השם". מגל תירץ: "לא, זה לא ששכחתי את שמך, רציתי להביא עוד חרוז וברח לי עוד חרוז, לא שכחתי את שמך, את שמך אי אפשר לשכוח".
במקביל, מגל גם צחק על עצמו על רקע התבוסה של עו"ד אפי נוה, בו תמך בצורה מובהקת בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין: ינון מגל: ״אפשר להכתיר כהצלחה גדולה את הקמפיין שלי בעד אפי נוה, יפה, יפה, מצד שני הפתעה - ארקדי אליגולאשוילי לא ניצח! השמאל ניצח, תתביישו לכם, בושה וחרפה לעורכי הדין שנתנו את הקול שלהם לדגלים השחורים האלה. ומילה קטנה לעמית בכר, חיים רמון הודיע קבל עם ועדה שבקרוב הולכת להיות מוגשת הצעת חוק שבה אתה והנציגים שלך תשבו מחוץ לוועדה לבחירת שופטים״.
 



יותם זמרי צחק על כישלון הקמפיין של מגל להרצת אפי נוה לראשות לשכת עורכי הדין: ״קברת אותו״.

בתוך כך, שלושה ימים בלבד החזיק השלום הקר בין ינון מגל לבן כספית עד שפיצוץ חדש גרם להם להרוס את השידור והאחרון עזב שוב את השידור בכעס ולא המשיך את התכנית ב-103FM. כאשר אמש הוא הסביר מה הוא חושב על השותף שלו.
כספית צייץ בטוויטר שלו: "ינון מגל, בשיטותיו הידועות, ניסה לסתום לי את הפה אתמול ברדיו 103FM. הוא גם הצליח. לא נתן לי לדבר ונאלצתי לנטוש. זו היתה, לדעתי, הוראה מלמעלה. אבל זה לא עזר. הם הובסו ללא תנאי והם יובסו גם בהמשך. כי הציבור הישראלי התעורר".



עוד הוסיף: "אם אתם נתקלים במגל, עדכנו אותו שלא רק שעמית בכר טאטא את העבריין המורשע בחזרה למקום ממנו הגיח, הוא גם בוגר קרן וקסנר! נשבע לכם. וזה עוד לפני הפרסום על המפגש לכאורה בין נתניהו לג'פרי אפשטיין. את זה תספרו ליאיר נתניהו, אם תתקלו בו במיאמי".
 

מגל הגיב לו במהרה: "היי בנצ'וק א. די לבכיינות. לא סתמתי לך את הפה. דיברתי.. ב. די לפארנויה. לא קיבלתי שום "הוראה מלמעלה" ג. די למגלומניה. אין קשר בין זה שנטשת את השידור לבחירות בלשכה [ד. האמת פשוטה: הפורמט לפיו אי אפשר לנהל דיאלוג ושאם חלילה אני אומר משהו אתה מקלל, מיצה את עצמו. די לאלימות".
בנוסף, נראה שמגל די נהנה עם מחליפו של כספית, כתב 'הארץ' חיים לוינסון, כאשר מגל אמר לו כך בשידור והשניים הציגו אידיליה משעשעת למדי: "אני אוהב שאתה כותב עליי, למרות שאתה מלכלך עליי". לוינסון ענה: "אני מבקר אותך אני לא מלכלך עליך". ינון מגל הגיב: "לדעתי אתה אחד הכותבים היום בפרינט ואני אומר את זה בכאב, לא קל לי לפרגן לך כי אתה תולעת".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השיטה שלי בבחירות- מצביע תמיד לימני ביותר. (ל"ת)
    מיכאל 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • וכשר ה נוהג
    פרסיפל 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השיטה שלך לעצור זה להתקע בעץ?
    סגור