טלוויזיה

כמעט מיליון צופים: המספרים המשוגעים לרייטינג של נועה קירל

 הביצוע של נועה קירל הקפיץ את הרייטינג באותם הדקות ל-34.2 אחוז, כמעט מיליון צופים שנצמדו את המסך, נתון מדהים שלא נראה הרבה זמן. בסך הכל, המשדר גרף מעל 23%, כמה יהיה בגמר?
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום shutterstock)
נועה קירל מתפוצצת ברייטינג וזה אפילו לא הגמר. על רקע המצב המתוח בדרום סביב מבצע 'מגן וחץ', הזמרת הופיעה בחצי גמר האירוויזיון בו הצליחה להשיג את הכרטיס הנכסף לגמר, במשדר שהניב לכאן 11 רייטינג מרשים של 23.7% עם 735 אלף צופים.
יש לציין שמי שרשמו הישג נאה הי ערוץ הספורט עם 8.5% ו-160 אלף צופים לחצי גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי, בעוד 'הפטריוטים' של ערוץ 14 סיפקו 7.7% ו-187 אלף צופים, גם שיפור קל לעומת האחרונה. בכלל, נראה שהישראלים נצמדו אמש למסך.

יש לציין כי הביצוע של נועה קירל הקפיץ את הרייטינג באותם הדקות ל-34.2 אחוז, כמעט מיליון צופים שנצמדו את המסך, נתון מדהים שלא נראה הרבה זמן. בסך הכל, במשדרי הפריים טיים היו 40% רייטינג בסך הכל, המצב המתוח השאיר את הישראלים מול המסך.
ברשתות החלו לרוץ הימורים לגבי הגמר, האם הביצוע של קירל יוכל להגיע לנקודה כמעט בלתי אפשרית של 50% רייטינג והאם המשדר עצמו יעבור את 30% הרייטינג, מספרים שלא ראו בתאגיד עדיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה