טלוויזיה

דני קושמרו נגד ההתאחדות: "ברקת צריכה לעשות מעשה קיצוני"

מגיש החדשות הוותיק יצא נגד החלטת התאחדות הכדורגל לדחות את הדיון בנושא אירוע האלימות שהתרחש השבוע בין מכבי חיפה והפועל באר שבע, בנוסף להרחקות נגד שחקנים משני הקבוצות
מערכת ice |  2
דני קושמרו (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
החלטת דיין בית הדין בהתאחדות הכדורגל היום (חמישי) עוררה זעם לא רק בקרב האדומים מהדרום, אלא גם בקרב האוהדים. אוהד ותיק אחד שלקח את ההחלטה באופן מאוד קשה היה מגיש חדשות 12 דני קושמרו, שבשיחה עם ישראל היום כינה את הקביעה "אירוע בלתי נתפס". 

כאמור, דיין ההתאחדות החליט לקבל את בקשת קבוצת מכבי חיפה לדחות את הדיון בנושא אירוע האלימות שהתרחש ביום שני בינה ובין הפועל באר שבע. לצד זה הוחלט להרחיק עוד לפני הדיון שישה שחקנים, שניים מהם מחיפה וארבעה מבאר שבע.
"אירוע בלתי נתפס, לא זוכר דבר כזה כל כך חד, בוטה, שערורייתי. קודם כל, לא סביר שקבוצה שניצחה תרצה אחרי ניצחון כזה מרהיב ללכת מכות. אבל נעזוב את רמת ההיגיון הבסיסי, יש כל כך הרבה תיעודים של אלימות והתגרות מצד שחקני מכבי חיפה", אמר קושמרו. 
"אני לא טוען ששחקני באר שבע היו צדיקים אבל אין שוויון במספר המוענשים", אומר קושמרו. "תסכול גדול. אני חושב שאלונה ברקת צריכה לעשות מעשה קיצוני ו'לשבור את הכלים'. ההתעמרות המתמשכת בהפועל באר שבע לא יכולה להימשך."
לגבי החלטת בית הדין: "על פי השיפוט, אין לליגה ערך ספורטיבי. חייבים משהו שיזעזע. גם העובדה שרוביק דנילוביץ' ראש העיר התערב, ואני שבדרך כלל גם לא עושה את זה. תשמע, קורים כאן דברים לא סבירים פעם אחר פעם, כולל העונש המשוגע שקיבלנו בהתחלה. 
"התחושה היא שממשיכים לא להתייחס להפועל באר שבע באופן הראוי. כמו שהם חזרו בהם מהעונש הקודם, נראה לפעמים שזה ההתאחדות לכדורגל - נגד הכדורגל. אני בטוח שגם אוהדי מכבי חיפה רוצים שיהיה כאן עונש ספורטיבי. פשוט אובדן שליטה מוחלט של ההתאחדות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד אחד. (ל"ת)
    מיכאל 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שששש
    ח.צ. 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך לשדר חדשות ואל תתערב בדברים שאתה לא מבין בהם.
    סגור