עסקי ספורט

אלונה ברקת זועמת על ההתאחדות: "עד מתי? תתביישו!"

זמן קצר לאחר הפרסום על הרחקתם של ארבע שחקני הפועל ב"ש, אלונה ברקת, מבעלי הקבוצה מגיבה בטוויטר וכותבת בזעם: "במילה אחת שערורייה ובושה! חסור צדק וחוסר ספורטיביות. עד מתי? תתביישו! איך אתם ישנים בלילה?"
מערכת ice | 
אלונה ברקת (צילום Flash90)
בשעה האחרונה פורסם כי דיין בית הדין בהתאחדות הכדורגל החליט לקבל את בקשת קבוצת מכבי חיפה לדחות את הדיון בנושא אירוע האלימות שהתרחש ביום שני בינה ובין הפועל באר שבע. לצד זה הוחלט להרחיק עוד לפני הדיון שישה שחקנים, שניים מהם מחיפה וארבעה מבאר שבע.
הדיין נימק והסביר כי מדובר על החלטה המתבססת על תיעוד מצולם מהמקום ודברים שהוא ראה בעצמו בעת הצפייה בתקרית. לצד זאת טען כי לא מדובר בהחלטה סופית שקובעת את היקף האחריות והענישה הסופית של כל קבוצה, כך לפי ONE.
זמן קצר לאחר הפרסום אלונה ברקת, מבעלי הפועל ב"ש מגיבה בטוויטר וכותבת בזעם: "במילה אחת שערורייה ובושה! חוסר צדק וחוסר ספורטיביות. עד מתי? תתביישו! איך אתם ישנים בלילה?". נזכיר בעת זו כי ההרחקות רלוונטיות כבר מהמשחקים הקרובים של כל אחת מהקבוצות. הפועל ב"ש צפויה לפגוש בקרוב את מ.ס אשדוד, ומכבי חיפה את מכבי תל־אביב, כל אלו במסגרת הליגה הלאומית.
ברקת לא הייתה היחידה שהגיבה נחרצות נגד ההתאחדות. מנכ"ל הקבוצה, גיא פרימור, כתב: "ההחלטה הכי שערורייתית בתולדות בית הדין. אין בושה גדולה מזה. זה אפילו לא משפט ראווה, זאת הוצאה להורג". כמו כן, הבהיר כי הקבוצה לא תשתוק: "נגיש ערעור מיידי ואם צריך נגיע עד לבית המשפט העליון או למוסדות פיפ"א בגין התנהלות המוסדות הפנימיים פה".
באופן חריג, גם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', פרסם תגובה על ההחלטה של בית הדין: "אינני נוהג להתערב בנושאים מקצועיים שמתנהלים על ידי גופים אחרים, אבל לא יכולתי להתעלם מההחלטה המקוממת, הלא מובנת (בלשון המעטה) והבלתי מידתית של בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. כאוהד שנכח במשחק והיה עד למראות הקשים, הופתעתי מההחלטה החד צדדית, מבלי לשמוע את המעורבים ומבלי לערוך בדיקה יסודית של האירועים החמורים. אני מצפה שהאירועים יבדקו לעומק והטיפול במקרי האלימות במגרשים בכלל יהיה מערכתי ושוויוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה