עסקי ספורט

לאחר הניצחון ההיסטורי: הבונוס השמן שיקבלו שחקני נתניה

שחקני מכבי נתניה צפויים לקבל מיליון שקלים לאחר הניצחון 3:1 על מ.ס. אשדוד אתמול. בקבוצה רעבים לעשות דאבל השנה ולזכות בגביע המדינה
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
מכבי נתניה ניצחה אתמול (שלישי) את מ.ס. אשדוד במסגרת חצי גמר גביע המדינה וכעת, יש סיכוי לקבוצה מהשרון לנצח ולזכות בגביע המדינה, 45 שנים מאז שעשו את זה בפעם האחרונה. כעת מתברר כי שחקני מכבי נתניה יכולים להיות שמחים במיוחד עקב הבונוס הגדול שיקבלו עקב הניצחון.
שחקני מכבי נתניה יקבלו מיליון שקלים כתגמול על הניצחון במשחק החשוב אתמול. הסכום יתחלק בין כל שלל שחקני הקבוצה כאשר חלק מהשחקנים בקבוצה צפויים לקבל סכום גבוה יותר, כפי שנקבע איתם בחוזה כאשר הצטרפו לקבוצה.
בספורט 5 מביאים ציטוט מהמועדון לפיו הבעלים של הקבוצה, אייל סגל ישמח לשלם יותר על מנת שהקבוצה תזכה בתואר הנחשק: "אייל ישמח לשלם בונוסים בכיף, רק שנביא כבר תואר משמעותי אחרי כל כך הרבה שנים".
המעמד הגבוה שאליו הגיעה מכבי נתניה אתמול הוא בין האירועים המרגשים שהעיר חוותה בתקופה האחרונה. מרים פיירבג, ראש העיר, החליטה כי המשחק יוקרן בכיכר העצמאות בעיר לאחר שחלק גדול מהאוהדים לא הצליחו להשיג כרטיס למשחק שהתקיים באצטדיון בלומפילד בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה