טלוויזיה

יעל שלביה מגיבה לסערת עומר אדם: "תמיד תהיה ביקורת"

הדוגמנית הסבירה לאמה שהדרך שבה היא בחרה להתנסח בנוגע לביקורות על המופע שקוצר, ברבים, נבעה בשל הסיטואציה שהם ישבו יחד וחיכו לאורח הלטיני שיגיע. אמה השיבה: "תירגעי, מה שתגידי, תמיד תהיה ביקורת"
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מתוך האינסטגרם)
עומר אדם היה חשוף לביקורות קשות מאוד, הן בתקשורת והן ברשתות החברתיות, אחרי שכינס 42 אלף צופים נלהבים ונרגשים שסיימו את הערב מאוכזבים אחרי הופעה של 57 דקות בלבד בפארק הירקון בקיץ 2022. בבוקר שלאחר ההופעה, הזמר מיהר לפרסם פוסט התנצלות בפני הקהל וגם הסביר מדוע היה צריך לרדת מהבמה בשלב מוקדם מהצפוי, אבל האש השפיעה לא רק עליו, אלא גם על מי שקרוב אליו.
במסגרת 'מחוברים' ב-HOT, רואים בקטע מתוך הפרק שישודר הערב (רביעי), כיצד זוגתו יעל שלביה ואמה צופות ב-ערב טוב עם גיא פינס", ורואות את פינס אומר: "בבוקר שאחרי ההופעה המאכזבת שלו בפארק הירקון, הם עסוקים מאז בכיבוי השריפה שניצתה שם, וכשאנחנו אומרים 'הם' זה כי זו היא שמדברת שוב ושוב ברבים", בקשר לראיון עם שלביה סמוך למאורע.
 
שלביה אמרה בראיון: "לפעמים יש דברים שפשוט לא תלויים בנו, אני יכולה להגיד לך שקצת חיכינו לו, חיכינו לזמר האורח שיעלה". מיד הדוגמנית הסבירה לאמה שהדרך שבה היא בחרה להתנסח, ברבים, נבעה בשל הסיטואציה שהם ישבו יחד וחיכו לאורח הלטיני שיגיע. אמה השיבה: "תירגעי, מה שתגידי, תמיד תהיה ביקורת".
גם דנה גרוצקי התייחסה למערכת היחסים של השניים: "מאז שהוציאו את הזוגיות שלהם מהארון הם בלתי נפרדים ומשדרים לעוקבים שלהם הרבה אושר, ובעיקר עושר בע'. אני מהמרת שכבר יש טבעת, מעניין כמה קראט"
"קהל אהוב שלי, קודם כל אני רוצה להגיד לכם תודה" פתח אדם את דבריו. "כל מי שבא והגיע להיות איתי בהופעה שחיכיתי לה כל כך הרבה זמן. התמונה כאן מעיפה לי את הלב לשמיים. תודה שהתאמצתם, שקניתם כרטיסים, שבאתם מרחוק, שהלכתם הרבה ברגל. אני אוהב ומכבד אתכם מאוד. אני קורא חלק מהתגובות שלכם ומרגיש בדיוק כמוכם, שלא היינו מספיק זמן ביחד ואני מרגיש שאני חייב לכם הסבר הכי אמיתי שיש". 

אדם המשיך: "בחרתי להביא אמן בינלאומי גדול שיהיה איתי על אותה במה כי רציתי לתת לכם חוויה עוד יותר מטורפת, מפתיעה, מיוחדת. זאת הפעם השנייה שאנחנו נפגשים בפארק הירקון שזה חלום ענק שלי שהתגשם ורציתי שתקבלו באותו כרטיס את שנינו".
לאחר ההתנצלות, הזמר הסביר מדוע סיים את ההופעה מוקדם מהצפוי: "אני רוצה שתדעו שאין משהו שמבאס אותי יותר מזה שלא יכולתי להישאר אתכם עוד. היינו צריכים לעמוד גם בחוקים של זמני הופעות בפארק הירקון,  מבחינתי הייתי שמח לשיר איתכם כל הלילה. 
אתם יודעים כמה אני אוהב להופיע, לתת את הנשמה ולעשות ביחד איתכם את המסיבות הכי משוגעות שיש. כמה שמחתי ששרתם ביחד איתי את שני משוגעים, חורף באוטו, לבד על המיטה, פרצופים, בקיצור יש לי מליון סיבות לאמר, אני אוהב אתכם. מבטיח לכם שפעם הבאה זה יהיה רק אני ואתם עד שיימאס לכם ממני!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה