טלוויזיה

זוכת האח הגדול חושפת: "שמחת החיים שלי הלכה לעזאזל"

טליה עובדיה, זוכת העונה האחרונה של 'האח הגדול' חושפת את המצב הנפשי הלא פשוט אליו נקלעה: "הנפש שלנו היא דבר מאוד מורכב, פחדתי שהמצב רוח הזה יישאר לי כל החיים ואני לא אחזור לעצמי"
מערכת ice |  2
המנצחת הגדולה של עונת האח הגדול - טליה עובדיה (צילום מסך רשת 13)
זוכת העונה האחרונה של 'האח הגדול', טליה עובדיה, חשפה מול עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה, בנושא שזכה להד תקשורתי גם במסגרת התוכנית 'הדו"ח היומי' בהגשת קובי מחט בערוץ רשת 13, כי היא סובלת מדיכאון מאז יצאה מבית האח הגדול כזוכה הגדולה של העונה עם פרס של מיליון שקל, בנוסף לזוגיות מתוקשרת ונוצצת עם שחף רז, שהגיע למקום השלישי בעונה.
במסגרת דבריה לעוקביה באינסטגרם אמרה טליה עובדיה כך: "לא קל לי לדבר על הדברים האלה, התקופה האחרונה מאוד לא פשוטה לי, הנפש שלנו היא דבר מאוד מורכב, אני יכולה להגיד לכם שאוטומטית מה שלי קרה זה איזה שהוא פחד שהמצב רוח הזה יישאר לי כל החיים ושמחת החיים שלי הלכה לאלף עזאזל ואני לא אחזור לעצמי".

כמובן שטליה זכתה בעקבות החשיפה אודות מצבה הנפשי לחיזוקים רבים ותגובות תומכות מכל כיוון, זאת במטרה לסייע לה להתמודד עם המצב הלא פשוט אליו נקלעה, בעוד ההצלחה והחשיפה הפתאומית והיציאה מהאנונימיות ככל הנראה גרמו לטליה להתערער וגם אנחנו מאחלים רק בריאות ואושר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בכיינית
    שני 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידי תודה על מה שהעולם נתן לך לאנשים אין מה לאכול אין קורת גג לא מסיימים את החודש נחנקים בלי אוויר לך יש הכל ואת רואה כלום איפה האמונה שלך לבורא עולם? איפה ההודיה?
    סגור
  • 1.
    שיתוף ראוי
    גואטה חגית 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טליה אהובה, האומץ לשתף מצב נפשי הוא לא דבר ברור מאליו ואני בטוחה שרבים יזדהו ויתמכו בך. עברת בתקופה קצרה יחסית מסע רגשי לא פשוט, קחי את הזמן להירגע ולנוח ותעזרי באוהביך הקרובים וכמובן באהבה המרגשת של שחף.
    סגור