טלוויזיה

מורן אטיאס זועמת: "אף גבר לא תרם לי, קניתי זרע"

הדוגמנית שהפכה בשנה האחרונה לאמא בגיל 41 חשפה: "למה לא נעים להגיד שזו קנייה? זה בדיוק זה. הגברים לא תרמו את הזרע, הם קיבלו עבורו כסף ואת משלמת עליו. זו קנייה לכל דבר: את קונה את העצמאות שלך"
כפיר אדר |  1
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
מורן אטיאס, הדוגמנית הישראלית הבינלאומית שהפכה רק בסוף 2022 לאמא בפעם הראשונה בחייה בגיל 41, תככב על השער של מגזין 'לאישה' בסוף השבוע הקרוב ובו נתנה ראיון מפתיע במיוחד.
אטיאס אמרה בראיון 'לאשה' השבוע: 'תרומת זרע' זה עוד מושג שהחדירה לנו החברה, שהופכת אותנו הנשים לנזקקות, תלויות, במקום לכאלה שעושות בחירה עצמאית ומודעת. זו בחירה של אישה שמשלמת מכספה כדי להעניק לעצמה את החיים שהיא רוצה. למה לא נעים להגיד שזו קנייה? זה בדיוק זה. הגברים לא תרמו את הזרע, הם קיבלו עבורו כסף ואת משלמת עליו. זו קנייה לכל דבר: את קונה את העצמאות שלך".
 
רק השבוע כתבה אטיאס: "אחרי מחשבה רבה החלטתי להצטלם עם הבת שלי ליה יעל לשער לאשה כי התמונה הזאת היא עבורי תמונת ניצחון של אישה. נצחון של אישה על פחדים והרצון לרצות. ניצחתי את הפחד לאכזב. ניצחתי כי הקשבתי ללב".

עוד הוסיפה: "אני מקדישה את השער הזה לכל הנשים שכותבות לי את מנהרות הלב. שמשתפות בפחדים ולא מעזות לבקש את מה שהן רוצות באמת. באשר החלום, צאי להגשים אולי זה לא יצליח אבל זה בטוח יהיה נצחון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל כך עלובה
    בולי 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל כך, כל כך עלובה
    סגור