תקשורת ומדיה

מורן אטיאס מתפרקת: "כותבת את זה בדמעות, אני לבד בעולם"

מורן אטיאס העלתה פוסט חושפני במיוחד בו שיתפה על הקושי שלה באימהות והעזרה לה היא זקוקה מאימה, למרות הביקורות שהיא מקבלת מהסביבה. בנוסף, חשפה סיפור כואב שהיה לה בסוף השבוע האחרון: "דרמה אחת שלמה"
מערכת ice |  188
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
לפני כחודשיים הפכה הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה מורן אטיאס, לאמא בפעם הראשונה בחייה בגיל 41 והעניקה ליורשת העצר שלה את השם המקסים - ליה. אטיאס, שנוהגת לשתף את עוקביה באינסטגרם על חייה האישיים, עשתה זאת שוב אתמול (ראשון) עם פוסט חושפני במיוחד בו שיתפה על הקושי שלה באימהות והעזרה לה היא זקוקה מאימה, למרות הביקורות שהיא מקבלת מהסביבה.
בפוסט שהעלתה כתבה אטיאס: "ככה התחיל שישי, אמרתי לאמא שתיסע לחיפה, ואני אהיה עם ליה, אלמד להתמודד בלי עזרה. ככה כמו שתמיד עשיתי. הרי מגיל 18 אני נוסעת לבד בעולם. נוסעת ממדינה למדינה, ״כובשת״ יעדים ואיטליה אחת שלמה.. אני יודעת להסתדר ולהצליח לבד.. ומתרגלים לדמות עצמאית - חזקה ״מורן יכולה הכל לבדה״. ולזה מצטרפים הרגלים נוספים- לא מבקשים עזרה. ושמציעים עזרה לסרב ולעשות לבד. לבד. בפעמים הבודדות שהסכמתי לקבל התלוותה לזאת אשמה".
אטיאס המשיכה: "הפעם ביקשתי מאמא לעזור להיות איתי כשאני בוחרת להיות אמא ולגדל בת קטנה..אז אמא איתי וזה עוזר אבל אבא נשאר לבד. מה אני עושה? איזה מין ילדה אני?? שלא מתחשבת בהורים? ילדה לא טובה. והסביבה שמחזקת ״ואו אמא שלך כל הזמן איתך״. עם עקיצה קטנה.. וזה מערער אותי, זה אצלי לא אצלם-המוח שלי אומר הם צודקים השבת אמא חייבת לנסוע ולהיות עם אבא ואמרתי לאמא סעי אני בשבת הזאת רוצה להיות לבד. אמא נסעה הרגשתי חזקה. יצאתי לקנות שמלה, פרחים ובספונטניות הזמנתי חברים לשבת - כי אני מסוגלת גם לארח. לצאת לסידורים ולהיות אמא טרייה. אני יכולה הכל. לבד".
אטיאס הוסיפה: "וב-24 שעות הקרובות החלה דרמה אחת שלמה. שריפה בבניין (מה הסיכוי?) שהזעיקה אותנו להתפנות ואני עם הקטנה בחוץ, בקור מבוהלת רועדת מפחד וקור. מסתבר שהומלס עבר לגור בבניין (אותו בניין שמזמן לא מרגיש בטוח) ולמחרת השתכנעתי ללכת בשכונה וללכת מבית לבית כשאני מרגישה מותשת ועייפה. הרגשתי שמה שאני צריכה זה מנוחה. אבל נגררתי ״זרמתי״ וסיימתי את היום עם חום, במיטה-גמורה. וכל מה שרציתי זה אמא. אני כותבת את זה בדמעות אבל חשוב לי עבורכן לשתף שעזרה צריך לדעת גם לקבל. ולא להתערער ברחשי רקע.. מה הם יודעים? הם יודעים שמגיל 18 אני לבד בעולם? בלי אמא בשישי שבת? או ראשון עד חמישי? שאני בעולם הגדול אבל עדיין ילדה קטנה? מה הם יודעים? ומה אני מקשיבה? נגררת ״לזרום״ להיות כמו כולם".
"אחרי 22 שנה יש לי זכות לקבל את אמא שלי. להיות איתה מראשון עד חמישי וגם בשבת. וזה בדיוק מה שאני רוצה. אני יכולה לבד אבל רוצה את אמא לידי. שעה אחר שעה. וכייף לנו. אנחנו נהנות. ולומדות להכיר אחת את השנייה מחדש. ואמא שלי מאושרת גם היא שאני מאפשרת לה להיכנס, לבית וללב שלי. אני משתפת אהובות כי להקשיב לאחרים יכול לגרום להיות חולה. ממש כך. אז תשאלו את עצמיכן מה הלב רוצה.. וזה ההרגל הכי חשוב לאמץ. מה הלב שלי רוצה .. וכמקשיבים ללב מסתלקת גם האשמה. מאחלת זאת לעצמי ולכן", סיכמה אטיאס.
תגובות לכתבה(188):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 140.
    relationship solution
    kedem isabel 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמי איזבל קדם. עברתי זמנים קשים עם גברים שונים ומצאתי אהבה אמיתית וקבלה אמיתית עד שפגשתי את בעלי שנכנס לחיי ואהב אותי מעבר למילים שיכולות להסביר. גרנו יחד שנתיים והיינו מאושרים עד שעלו יותר מדי מריבות ונפרדנו. חשבתי שאוכל להמשיך הלאה אבל הבנתי שאני מאוהבת בו עמוקות וזקוקה לו לנצח. לא הייתה לי ברירה אלא לפנות לעזרה, מה שהוביל אותי ליצור קשר עם ד"ר אפטה עם הידיעה כיצד הוא הצליח לעזור לאחרים. הוא נתן לי את תשומת הלב שלו ועשה כמיטב יכולתו לפייס אותנו שוב ותוך 48 שעות התוצאה הופיעה והוא חזר אליי ושוב המצאנו דברים. עכשיו האהבה והאושר חזרו וכל מה שאני יכול לומר זה שאני מאוד מעריך את ד"ר אפטה כי הוא חסר אנוכיות כשהוא עוזר לי ולאחרים. איש הקשר שלו במייל: drapata4@gmail.com אתה יכול גם וואטסאפ לו בכתובת (+22958359273), .
    סגור
  • 139.
    רק חקירה עסקית יכולה לחשוף שותף גנב
    שולה 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חקירה עיסקית עולה מעל 100 אלף לכן הגנבים יכולים להמשיך לחגוג
    סגור
  • 138.
    מורן, את בטוחה שאת בוגרת? (ל"ת)
    גילגמש 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 137.
    תגובה
    יונה ניצן 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להביא ילד לעולם זה לכשעצמו לא פשוט. יש הרבה מקרים של צורך בליווי רפואי עד שזוכים באוצר. קשה מאד לגדל לבד ללא שותף. בייחוד בנישואים מאוחרים ומי שכבר שנים באמת עצמאית ולבד בעולם או כמוני בת יחידה שהורי גרו רחוק ממני, כולה הם חדרה ואני תל אביב. אבל ילדתי בגיל מאוחר והם כבר היו קשישים. בעלי היה מאד לעזר אבל הוא זה שעבד ואני בחופשת לידה. הוא היה אדם שידע לעזור ולקחת חלק וזה חשוב. לא פשוט ולא קל לגדל ילדים
    סגור
  • 136.
    הכל תקין?
    פרח 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נראה לי שמאז הלידה משהו עובר עליה בוכה יותר מידי!!! כובשת את העולם ובוכה.
    סגור
  • טען עוד
  • 135.
    עזרה זה נהדר וחשוב?? (ל"ת)
    דלית 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 134.
    מורן יקירה
    ריקי 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מורן למענך ולמען הבן שלי בבקשה תצרי קשר 0503592950
    סגור
  • 133.
    זה בסדר
    אירי 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה בסדר וגם משמח את אמא שלך לעזור לך והפתרון הוא, שאבא שלך יבוא עם אמא שלך ואז לא יהיה לבד. בהצלחה??
    סגור
  • 132.
    היא לא היחידה
    שירה 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני באותו מצב כבר שנים אמא שלי אותו דבר,התעלמה מימני וטענות שמקנאה באחרים,ודרשה שיעשה גרידה לבן שלי שנולד עם תסמונת דאון,היא לא רצתה נכד מונגול ואני עמדתי על שלי וילדתי אותו,והיא מחוץ לחיים שלי,מורן עשתה בחירה לפעמים אמא יכולה להיות גרועה לבת שלה,שמורן תתרחק מאמא שלה
    סגור
  • 131.
    טבעי
    טלטולה 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבגיל 40 אחרי שהיית שנים עצמאית ובעלת שליטה מלאה על חייך השינוי הזה לא טבעי ולא קל בטח כחד הורית כשהנטל עלייך 24/7. שחררי את אמא וקחי אופר / מטפלת רצוי עם לינה . תהיי עם הקטנטונת כשאת במיטבך ולא סחוטה ועצובה . כסף קונה חירות ואמא מחייכת
    סגור
  • 130.
    לא צריך להתבייש
    דורית 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך להתבייש לבקש עזרה. תינוק חדש בבית זה דבר קשה גם אם את בזוגיות
    סגור
  • 129.
    מהממת
    שרה 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מהממת..כולנו בני אדם וזקוקים לאהבה . תהי חזקה, נאמנה לעצמך, ותחיי את החיים ????????
    סגור
  • 128.
    חסרה לעבר
    ממוטי 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה לה יק לאמא,תני לה את החופש שלה,תחזרי לגור עם ההורים עד שתתאפסי.
    סגור
  • 127.
    עשרים שנה חשבה שלבלוע
    HR 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    דולדולים זה מקצוע... עכשיו היא מגלה כמה זה קשה לעבוד
    סגור
  • איזו תגובה דוחה ומיותרת
    מאיה 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי קשר שמכירה את מורן באופן אישי ויודעת כמה קשה היא עבדה כל חייה להשיג כל עבודה ועבודה, ולא, לא באופן שאתה רומז, זו פשוט תגובה שפלה. מורן יא אלופה, תנשמי ובהחלט קחי את כל העזרה שרק אפשר... זה משתפר עם הזמן ואז נעשה הדבר הכי מדהים בעולם ?? ונצלי כל רגע עם אמא שלך, אלה רגעים שלא חוזרים...
    סגור
  • 126.
    ?? רציתי לכתוב..
    ליה 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שאני כל כך מבינה אותך וכל כך מזדהה ואם זאת אני שמחה שבחרת לקבל עזרה מאמא ומקווה שבהמשך תלמדי לקבל עזרה גם מאחרים אבל אני רוצה דווקא להתמקד בתגובות שקיבלת: למה עם ישראל נהיה כל כך קשה רע, ציני..?! אתם לא יודעים מה עובר על בן אדם אחר דין, פרוטה כדין מאה, יש בעיות וכאבים מכל מיני סוגים, איך אתם יכולים לשפוט מה בן אדם אחר מרגיש ועוד בחומרה ובחוסר רגישות שכזאת?! למה? מאיפה זה מגיע? מבורות? משנאה עצמית? כל כך עצוב לקרוא את התגובות בשנים האחרונות, בכל נושא שהוא ??
    סגור
  • את כ"כ צודקת. לקרוא תגובות זה דבר עצוב
    אשה 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עובר על אנשים כשהם כ"כ רעים. מה שורף לכם?!
    סגור
  • 125.
    marriage solution
    Naomi Samuel 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני מאוד מופתע מהניסיון המופלא ומהניסים של ד"ר אפטה שהתפשטו באינטרנט ובעולם. בזמן שהוא עזר בנס לאנשים ברחבי העולם להחזיר את אהוביהם האבודים, יצרתי איתו קשר לאחר שעברתי כל כך הרבה עדויות של אנשים שונים איך הוא עוזר להם להגיע לשם מאהב לשעבר בחזרה, סיפרתי לו על בעלי שעזב אותי לפני כ-8 חודשים, ויצאתי מהבית עם כל מה שיש לי, הייתי מבולבל כשהוא אמר לי רק לחייך ולהיות רגוע והבטיח לי שהוא יסתדר עם הכל תוך 48 שעות בלבד. אחרי היום השני שבעלי התקשר אליי, פשוט הייתי בהלם, אני מסיימת את השיחה ולא האמנתי למשמע אוזניי, הוא ממש התחנן שאסלח לו ואבטיח לי הבטחות, ד"ר אלאבה הוא הגדול, אתה יכול להגיע עם ה-gmail שלו: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להגיע אליו דרך whatsapp / viber עם המספר הזה +66 81 302 8552, אני מאחל לך כל טוב אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את הגבר שלך לא משנה מה.. .
    סגור
  • 124.
    גב' מורן תתאפסי על עצמך ותפסיקי להתבכיין
    דנה 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ממש לא מאמינה שאת מתבכיינת איפה האישה העצמאית והחזקה נעלמה ?? יאללה תאספי את עצמך ותשחררי את הבכיינות כולה לגדל ילדה אחת איפפפפפפ
    סגור
  • 123.
    הפוסט מעיד על הצורך באשפוז...
    נ. 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 6
    ועדיף לבד כמו שאת רגילה.
    סגור
  • 122.
    איפה היתה כל השנים האלו ?
    אוי יו יו יואי 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא מרחם על מי שאיןלו/ה שכל... איפה - אם בכלל -חיפשה זוגיות לפני חמש עשרה עשר, שבע שנים ???
    סגור
  • 121.
    פרופורציות
    אני 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מורן יקרה. הקושי שאת חווה ברור ולא ניתן לשיפוט אך עם זאת חשוב לראות את המציאות החיובית בחייך. יש לך משפחה קרובה ומורחבת ויש לך עדת מעריצים שמחבקים ומפרגנים. לידיעתך יש נשים שאין להן כלום ושום דבר, לא משפחה ולא תומכים משום כיוון ומתמודדות עם הקשיים של החיים לגמרי לבד. שולחת לך חיבוק גדול ומקווה שתראי את ההתרחשויות בחייך באור הנכון.
    סגור
  • 120.
    מורן היקרה
    אתינה 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אולי הפתרון הוא לגור ליד ההורים ולא בעיר אחרת? ואז את אצלהם והם אצלך, בלי רגשי האשם המיותרים...
    סגור
  • נכון מאד (ל"ת)
    חנה 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 119.
    טייס חיל האויר לשעבר, היום בהייטק
    נמרוד 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מורן אני גרוש ללא ... אחרי שנים ששירתי את המדינה , פתחתי קריירה מצליחה מאד בהייטק . מצבי הכלכלי הוא מצויין ולא אפרט מעבר לזה . גם " ההצלחה " שלי עם נשים נחשבת מאד , למרות שבעיני אני לא רואה הצלחה , עובדה שלא הצלחתי לשמר את הנישואין ואת מערכות היחסים הקודמים לאורך זמן . זה ישמע אולי תמוהה ומוזר אבל למרות גילי 45 אני עדיין לא מימשתי את שלב ההורות בחיי . ואני משתוקק לילדים משלי . אני מציע לך את אהבתי הכנה והאמיתית , אין מישהי בעולם הזה שאני רואה בה את כליל השלמות והיופי . קראתי את הכתבה ואני חש את בכיך על "מר גורלך" אז הגיע הזמן לשנות פאזה בחיים . אצור איתך קשר עוד היום בתקווה שניפגש ... בהקדם . באהבה רבה נמרוד .א
    סגור
  • 118.
    "עצמאית" "חזקה" ... ונשארת לבד...
    רותם 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סיפור עצוב של פמיניסטית עצמאית וחזקה, שלמרות שנראית מהמם, מצאה עצמה לבד.
    סגור
  • 117.
    אטיאס
    גליה 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד עכשיו לא התלוננת מה קרה פתאום לבד. בכל העולם יש אנשים לבד ולא מתלוננים. אני כל החיים שלי לבד הייתי ולא התלוננתי.לבד כדאי אמא ולא אבא ולא אחים אז מספיק
    סגור
  • 116.
    אהובה
    האדם הסביר 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולנו איתך בלב ובנפש
    סגור
  • 115.
    לא לבד
    רונה 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבינה דיד לך קדיים כמו לכל אם חד הורית אבל באמת לבד בעולם? איזו הגזמה. שבאמת לא תדעי להיות לבד בעולם.
    סגור
  • 114.
    עניין של בחירה
    מישהי 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ני, בחיאת דינק!
    סגור
  • 113.
    מורן תכנסי לקרוא
    קלי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא פסיכולוגית,אבל אני כן יכולה להגיד לך שאחרי לידה,העולם מתרוקן,פתאום את אמא,פתאום נגמר החופש,פתאום את לבד ומה עושים???. הטיפ שאני מציעה לך,תחשבי חיובי על עצמך,את זו שבחרת להביא ילד בלי בעל,לגדל אותו לבד,ליפול מעייפות וחוסר שינה לבד. את בשליטה מלאה ולכן קיבלת החלטה,בראש שלך מסתובבת השאלה אם עשית טעות או לא?,זו שאלה שגם נשים נשואות שואלות את עצמן. אין הבדל בינך לבין אשה עם בעל,או שהוא עובד ולא עוזר או שהוא רדום ולא עוזר,או שהוא יוצא לחדר כושר ולא עוזר… תלמדי לקחת בייביסיטר וליהנות מהחיים, הם לא נעצרו.סעי בסופ״ש להיות עם ההורים שלך ותרגישי משפחה או תעברי לגור איתם לתקופה.
    סגור
  • ממש נכון אחרי לידה מרגישים כך זה טיבעי (ל"ת)
    חנה 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 112.
    כמה קשה למורן אטיאס
    שלומית 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת, מה חשבת לעצמך?שלגדל תינוקת זה כמו לגדל עציץ??? סה גם לא הצגה שמסתיימת בשלב כלשהו....תי וקת זו השקעה לזמן ארוך!!
    סגור
  • מה הקשר?!אני זוכרת את עצמי לאחר לידה ראשונה מותשת
    לי 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובודדה נורא. זה טבעי וכל הכבוד על הכנות של מורן
    סגור
  • 111.
    שם משפחה י
    רונית 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מורן,תהני מאמא כמה שאת יכולה כי אין כמו אמא בעולם! תלכי רק עם תחושת הלב שלך בלי לשמוע לעשות של אנשים.תגדלי בנחת ואושר את ליה
    סגור
  • 110.
    שם משפחה י (ל"ת)
    רונית 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 109.
    צודקת! אלופה! מגיע לך את אמא שלך
    אני 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין קשר ליכולת להביא מטפלת. אין על אמא בעולם וזה הזמן הכי טוב לנצל כל רגע עם אמא שלך, להנות ממנה והיא ממך ומהילדה שלך. תמיד יהיה לאנשים מה לומר ולקשקש. אף אחד לא באמת מתאמץ להבין קושי של אחר. לרוב זה ביקורת ואולי לא ממקום של רוע אך בהחלט מחוסר הבנה.
    סגור
  • 108.
    מורן יקירה כשאת משתפת את הציבור
    יהורם 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את נחשפת לתגובות גם לא כל כך אוהדות ומסבירות פנים שהרי אין כמונו הישראלים ישירים חוצפנים מביעים את דעתם בהקש האצבע על המקלדת על תקחי ללב ואל תתיחסי לאלו שלא מגיע תמישיכי בדרכך ובמעשייך שהרי את כבר מהווה דוגמא לכל ילדה נערה וצעירה הקשיים שאת עוברת הם היסודות שבונים את התא המשפחתי המורחב והלא מורחב הם יוצרים את הזכרונות לעתיד המשיכי כמו קטר הילדה המיוחדת שלך דורשת זאת המשפחה והסביבה דורשים זאת הקשיים שעברת חישלו אותך כואב שאת משתפת את הציבור בהיבטים אישיים יש כאלה המזלזלים והפוגעים ללא טיפת כבוד לעצמם
    סגור
  • 107.
    מורן יקירה כשאת משתפת את הציבור
    יהורם 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את נחשפת לתגובות גם לא כל כך אוהדות ומסבירות פנים שהרי אין כמונו הישראלים ישירים חוצפנים מביעים את דעתם בהקש האצבע על המקלדת על תקחי ללב ואל תתיחסי לאלו שלא מגיע תמישיכי בדרכך ובמעשייך שהרי את כבר מהווה דוגמא לכל ילדה נערה וצעירה הקשיים שאת עוברת הם היסודות שבונים את התא המשפחתי המורחב והלא מורחב הם יוצרים את הזכרונות לעתיד המשיכי כמו קטר הילדה המיוחדת שלך דורשת זאת המשפחה והסביבה דורשים זאת הקשיים שעברת חישלו אותך כואב שאת משתפת את הציבור בהיבטים אישיים יש כאלה המזלזלים והפוגעים ללא טיפת כבוד לעצמם
    סגור
  • 106.
    מורן
    מורן 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה תגובות?! היא פותחת את הלב, ולי כאב לשמוע, היא בן אדם יש לה רגשות, אז למה לא להבין??? מורן אהובה, שתזכי לגדל אותה בנחת דלווה אהבה ומלאאא מלא מלא שמחה , שתאיר לך את החיים ותזכי לבן זוג טוב כמוך, אמן.
    סגור
  • אישה מושלמת
    דוד 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבה שלי חלום של כל גבר נורמלי אישה כמוך , עוד תעלי ותצליחי בכל
    סגור
  • 105.
    כמה נשים יש כמוך אבל לך יש אפשרות להביא מטפלת (ל"ת)
    זיוה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • שם משפחה
    רונית 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כמו אמא בעולם ...את משווה למטפלת? מורן זקוקה לאהבה של אמא מה כבר היא ביקשה
    סגור
  • 104.
    מורן יקרה
    אי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מורןש את חובה את מה שחובות נשים רבות אחרי לידה. רובנו נעזרות באמהות שלנו ולאט לאט תעזרי כוחות ותוכלי להתנהל בעצמך... סבלנות.
    סגור
  • 103.
    לבד בעולם??? אין לך טיפת בושה
    מור 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אין אבא? אין אמא?אין אחים? אין משפחה מורחבת? איפה כל החברים? לעזרה פיסית , תשלמי ככמו כל אחד לעזרה נפשית תשלמי לתומך, פסיכולוג מה הייללות ? הראשונה בעולם עם ילדה? אלה הבחירות שלך! תתמודדי! מספיק עם הבכיות של כל אחת שיש ילדים קשה לה עייפה.. שבי בבית ותמודדי.
    סגור
  • אין למורן טיפת בושה,בכיינית,מפונקת, תודי לאל שאת בריאה.
    כמה צומי כמה!!! 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכיינית מפונקת, יש לך אבא אמא, ואחים שיהיו בריאים, את ממש לא לבד בעולם, אשה בגילך בת 41 ב"ה את בריאה, נכון, קצת מתוזזת שעות שינה בליילה, איך את חושבת שגדלת!!!!אבל בע"ה התינוקת תגדל ותראי נחת, אז במקום לייללל ולהתבכיין, תיהני ממה שבורא עולם נתן לך.
    סגור
  • תשובה מטופשת אולי היא בדכאון? (ל"ת)
    111 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שקרנית פתולוגית
    מיטל 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלוחית שגם מנסה למשוך תשומת לב מהסובבים
    סגור
  • כמה רעות
    קלי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתאפקי ותשמרי על הלשון שלך,היא לא פנתה לנשים שונאות שמקנאות בה,היא פנתה לנשים טובות לעידוד,אז אם אין לך משהו טוב להגיד,פשוט תשתקי.
    סגור
  • 102.
    אני מחיפה
    ניסים רביבו 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם את צריכה עזרה דברי איתי מורני
    סגור
  • 101.
    אדירה מורן אטיאס
    טל 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וצודקת בכל מילה. זכותה ומגיע לה. כך מה שהיא רוצה מגיע לה. הצלחה, בובה. אוהבים אותך
    סגור
  • 100.
    העריץ עם החריץ שמשפריץ בעציץ
    אילומנטי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אוי אוי אוי לעולם יש צרות גדולות יותר מאשר הבכיינות של פריווילגית מפונקת
    סגור
  • 99.
    את אף פעם לא לבד
    משה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לכל יהודי יש ראש.בראש יש מח.במח יש נשמה חלק אלוק ממעל.אם תביני שהוא סוחב את הכל החיים ואת רק נלחצת תביני שיש על מי לסמוך!!!
    סגור
  • כל מילה בסלע ! (ל"ת)
    איציק 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 98.
    אמא
    דנה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי לידה, הכל קשה. תשתפי את האחות בטיפת חלב. אפשר להקל על המצב עם שיחות עם אדם מקצועי.
    סגור
  • 97.
    נקלטה , עברה הכל טוב, יש ילד בריא, ןעדיין מתלוננת. (ל"ת)
    חיים 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • כן. מותר לה. ובצדק (ל"ת)
    אחת 2 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 96.
    כל כך טבעי
    דקלה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מורן גם לאישה נשואה לא קל להפוך לאם בפעם הראשונה. היום יש המון מידע בנושא טיפול ועיצות באינטרנט. אבל יש דבר כזה שנקרא אהבה ועיצות מבעלת ניסיון וזו המהות של אמא. וגם את צריכה זמן לעצמך בלבד אז בלי רגשות אשם כמובן שלא 24/7 במינון נכון . כל ההתחלות מאתגרות . ותראי שהזמן רץ יותר מהר ממה שמרגיש. המון אהבה ונחת.
    סגור
  • 95.
    מורן
    נורד 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממש רחמנות די מאוחר להתחיל בנחיתה
    סגור
  • 94.
    מורן יקרה
    אמא בעצמי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש לך את כל הפריבילגיה להיות אמא מותר לך להיות פגיעה וזו לא בושה לבקש עזרה. להיות אמא בפעם הראשונה יכול להיות מאוד מאתגר ומתסכל לעיתים..אדרבה. בקשי עזרה..זו עקומת למידה..ילד ראשון.. מאחלת לך המון נחת ואושר מליה הקטנה והמון מזל טוב..אני הייתי בת 22 כשהבאתי את בכורתי לעולם..איתה גדלתי ואיתה למדתי את כל רזי האימהות..היא זו שהפכה את עולמי לטובה והיא זו שלימדה אותי איך להיות אמא טובה. רק נחת ושלווה !!
    סגור
  • 93.
    יש גם אבא בעולם
    אזרח 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם אבא יכול לעזור בשמחה
    סגור
  • 92.
    להתנתק מהרשתות החברתיות
    דקל 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לקחת החלטה, לנהל את החיים בצורה פרטית. זו עצתי לבניי להם ולי אין רשתות חברתיות, במדיה אנחנו אנשים מאושרים, איננו חולקים חיינו קבל עם. זו ברכה גדולה איננו חיים בכאילו ומתמודדים בגאון עם השמחות והקשיים בחיינו אנחנו משפחה פרטית מבחן התוצאה- אנחנו חזקים ומאושרים וכולם מקנאים בנו! כי לאנשים קושי רב לנהל חייהם ללא שקר ומנסים להראות לעולם כי חייהם סוגים בשושנים, כאשר השורש בכלל רקוב. להתמודד עם החיים בעצמך. הגם יהא לכך מחיר, לא תתפרנסי מרשתות חברתיות, אבל תחיי את חייך וחיי ביתך וחיי הורייך בפרטיות מכבדת. בהצלחה מורן.??
    סגור
  • 91.
    מה קרה לה
    ורד 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה לה
    סגור
  • 90.
    קרית אונו
    ענת 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל גיל רוצים וזקוקים לאמא,גם אם יש עזרה אחרת ואם היא יכולה להיות שם עבורך, תהנננה מזה. לי לא היה את זה כלל, ואני כל כך יודעת על מה את מדברת.
    סגור
  • 89.
    תפסיק לחפש רק מישהו עשיר
    גמל 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מחפשת רק מליונרים ומתפלא למה נישארה לבד
    סגור
  • 88.
    מקסימה כל אחת זקוקה לאמא בכל גיל
    צודקת 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    .
    סגור
  • 87.
    אוהבת ישראל
    אחת שמבינה אותך 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמא יקרה אני לגמריי מבינה לליבך, תלכי עם הלב שלך מבלי לחשוב איך את ניראת בעיני אחרים, אין כמו אמא לצידך בזמנים שאת כל כך צריכה, אבל תמיד תזכירי שאף פעם את לא לבד תרימי את עינייך לשמיים יש מי שתמיד יהיה לצידך מקשיב לך עוזר לך והכי חשוב שתדעי שהוא אוהב אותך כמו שאת
    סגור
  • 86.
    אם בארזים נפלה שלכת (ל"ת)
    גלנץ 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תפסיקי
    נאלן 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי יש 2 ילדים בלי אמא אבא משפחה גידלתי לבד עם בן בלי הורים לבד לבד הכל ילדה עם אפילפסיה על?מה את מדברת תאספי את עצמך גם אני עשיתי הכל לבד בעולם עבודה הכל החברים שלי הם המשפחה שלי דיי הפוסטר שלך לך מביא עצבים
    סגור
  • 85.
    אמא
    רחלי שרייבמן 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לך שאת משתפת. להיות אמא זה העבידה הקשה בעולם. את אמיתית וזה יופי. כאשר אני הייתי אמא צעירה הייתי בלי הירים הם נפטרו. לא היה מי שיעזור. זה לבד בעולם. ברוך השם דיש לך הורים תהני
    סגור
  • 84.
    לבד בעולם?
    שלומי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בחייך יש לך אמא אבא ילדה משפחה את מי בדיוק את צריכה יותר
    סגור
  • 83.
    אשמח להגיע לעזרה יפה שלי (ל"ת)
    קוסקוס 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 82.
    מורן
    אורי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 5
    קצת עצוב וקצת עלוב היית בפסגת העולם שלך שחקנית דוגמנית יצאת עם גברים שבטח חלקם הייה מוצלחים וטובים דחית את כולם והתעוררת בגיל 41 לבד עם כל הכבוד לא מתרגש מהדמעות שלך תמודדי עם ההחלטות שלך יש מליוני נשים כמוך ומסתדרות
    סגור
  • 81.
    גועל נפש של תגובות
    מבינה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גועל נפש של תגובות- כמה רוע ומרמור בלב צריך, כדי לפגוע ככה באישה שפותחת את הלב ושמה אותו על השולחן. בושה
    סגור
  • 80.
    למה את צריכה להקשיב לאחרים?
    חנה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר ויותר אני שמה לב לכך שאנשים מייחסים חשיבות רבה למה שאומרים או חושבים עליהם.זה ממש לא מובן לי,במיוחד לגבי אנשים שזקוקים לעזרה! שימו פס ואל תתיחסו ,עשו מה שאתם חושבים שיעזור ויקל עליכם,במיוחד אחרי לידה!
    סגור
  • 79.
    את בסדר גמור
    טל 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושבת שאת בסדר גמור. שום ייסורי מצפון לא אמורים להיות לך. את צריכה עזרה ומה יותר טוב מעזרה של אמא?
    סגור
  • 78.
    מקרה שכיח מה היא מתבכיינת.יש נשים שמתחננות לילד.
    אבא 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 5
    יאללה מפונקת קשה לך פתאום לדאוג לעוד מישהו חוץ מעצמך?
    סגור
  • 77.
    מרגשת אחת!
    דפנה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מורן יקרה! את כנה, מהממת וכל כך אנושית! חיבוק חזק וקרוב לך ממני, דפנה, אמא יחידנית לבת ?? תקשיבי רק למה שאומר ליבך..
    סגור
  • 76.
    מורן יקרה
    סבתא בפנסיה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני בת שבעים ועדיין מחפשת את היד של אימי בת למעלה מתשעים. זו לא בושה זה כיף!
    סגור
  • 75.
    כולן נעזרות באמא כשיש new born וגם הרבה אחרי
    דנה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אל תהיי ככ קשה עם עצמך
    סגור
  • לא כל האמהות עוזרות (ל"ת)
    שתדעי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    כל הכבוד מורן
    אורית 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את גדולה מהחיים. להודות שצריך עזרה מאחרים מראה שאת אנושית.
    סגור
  • 73.
    אם יש לך אפשרות לעזרה תשתמשי בזה
    ישראל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לפעמים מעייפות לא חושבים בבהירות אם קשה לך לבד תעברי לגור ליד אמא או כל מי שיכול ךעזור לךלגדל ילד לבד כשכבר לא צעירים זה לא קל את צריכה לחשוב על הילדה שתהיה לה אמא מתפקדת מאחל לך לבתךולמשפחתך הרבה בריאות ואושר
    סגור
  • 72.
    ככה. זה חיכתה לגיל 40 התהוללה ואלו התוצאןת
    סתם מישהו 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 22
    חיה בלי חשבון . עכשיו בגיל 41 התוצאה. אין גבר. אישה מפונקת
    סגור
  • הישראלים ע"פ חוצפן, חושב ים שהם יכולים למתוח ביקורת על
    מוש 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עם כל הכבוד מי אתה שתימתח עליה ביקורת? אתה מכיר אותה? אתה יודע מה היא עברה? אולי ל את הלך לה במערכות יחסים? אין לדעת משהו חיובי לומר, פשוט סתום את פיך!
    סגור
  • 71.
    מורן
    מודי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מקסימה וצודקת לא צריכה להתנצל מאחל לך רק טוב אישה מיוחדת
    סגור
  • 70.
    קשיי האמאות
    רונה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מורן יקרה אני רוצה להגיד לך שזה לגמרי טבעי שלאחר לידה ובעיקר לידה ראשונה את זקוקה לאמא שתהייה לידיך תחזק ותתמוך זה בסדר לגמרי ואת זה אומרת לך אמא וסבתא לשלושה שלמרות שבתי לא לבד ובן זוגה לידה לאחר הלידה הייתה זקוקה שאתמוך בה ושאהיה צמודה אליה ואעזור לה וכך טבעי שנעזור לכם לבנותינו ונהייה עם נכדינו באהבה רבה אז תהי חזקה ותהני מהאימהות עם כל הקשיים ותעזרי בכמה שיותר אנשים בהצלחה רבה
    סגור
  • 69.
    לא הבנתי על מה היא מתבכיינת
    ליאור 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 13
    לא היתה צריכה ללדת. הוסיפה לעצמה צרות ובעיות
    סגור
  • 68.
    כסבתא מזה שנה וחצי אני אתן לך את הצד השני
    סבתוש 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני משוגעת על הנכדה, חולה עליה, אבל די. הייתי אמא 3 פעמים. מיציתי. אני רוצה את הנכדה לאכול אותה פעם בשבוע לכמה שעות. זה עוזר להורים העייפים, אבל אפילו המעט הזה, לא קל לי, הגב נתפס, כסבתא עובדת אין לי מנוחה בסופש. די. אני סבתא. לא אמא. הבאת ילדה. זה אף פעם לא קל. תתמודדי. אל תישעני על אמא. גם אמא צריכה להוריד הילוך, להאט, לבלות עם הסבא, לישון עד מאוחר ולנוח בסופש. תתחשבי. אפילו שלא קל לך. זה יעבור.
    סגור
  • מה את מתערבת?
    דניאל 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הסיפור שלך, לא שלה. אולי האמא שלה מרגישה כמוך ואולי לא. די ברור שיש כאן חשש לדיכאון אחרי לידה, זה יכול להיות מצב קליני רפואי מסוכן, מה את ממלאת אותה באשמה? שאמא שלה והרופאה שלה והפסיכולוגית שלה והיא בעצמה יחליטו מה נכון לה, לא אישה זרה שלא מכירה את הפרטים.
    סגור
  • 67.
    גם אמא זקוקה לאמא
    רחל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מותר לך בהחלט להזדקק לאמא. אם היית גרה לידי בהחלט הייתי עוזרת לך אחרי לידה לא צריך להיות גיבורה. זה בסדר לבקש עזרה. וללמוד להיות אמא. בשבילי את אלופה שלא ויתרת על הרצון והגשמת את חלומך להיות אמא. מאחלת לך שכאשר ביתך תלד בעזרת השם. את תהיי שם בשבילה. המון מזל טוב ממי
    סגור
  • 66.
    מורן היקרה את מרגשת ומדהימה ברמות
    קרן 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מורן ריגשת אותי כל כך. יש לך אופי מיוחד וכובש. אל תתני לאף אחד ולאף מילה להפיל אותך. היום הידיים קחות על המקלדת וכל אחד כותב מה שעולה לו בראש. אני מבטיחה לך שאם רק היה משתמש בלב שלו, הוא היה כותב בצורה אחרת ולא פוגענית או אפילו מוחק. רבים מאיתנו לא מבינים את הכוח שיש במילה. ברגע שלחצנו 'שלח' זה נמחק לנו מהזיכרון אבל אותו אדם שאנחנו מגיבים לו ומשמיצים אותו נפגע. הנשמה שלו נפגעת והגוף נהיה חולה. יקירתי הזכות הזאת שהכנסת את אמך לביתך ולליבך אין זכות יקרה מכך והחיוך שאת גורמת לה יקר מפז. אז אל תתני לכל משועמם לפגוע בך ולהוריד לך את הביטחון. תחייכי ותהני מהנסיכה שלך ומהורייך ובמיוחד מעצמך. את מיוחדת
    סגור
  • 65.
    חוזקה לדעת לקבל עזרה
    שחר 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את מדהימה מאחלת לך להמשיך להקשיב ללב ולהנות מהזמן של אמא ובת ביחד!!! זכית וכל מי שסביבך זכה!!!
    סגור
  • 64.
    מגיע לך עזרה ותמיכה מאמא שלך
    למורן היקרה מזל טוב 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אל תקשיבי לאף אחד רק ללב שלך תאמיני לי שאמא שלך מאושרת בשבילך עוזרת לך מהלב זו הנכדה שלה הכל בסדר מגיע לך להיות בחייק אמך
    סגור
  • 63.
    הורות זה לזוג
    רונאל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    צריך עזרה בגידול כי צריך גם אויר ואשה כמוך ממש לא רגילה להיות שעות בבית או עם תינוקת אבל תפנימי התבגרת ואת לא הולכת אחורה רק קדימה עשית צעד גדול שמאחוריו יש מחויבות
    סגור
  • 62.
    למורן
    גל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מורן יקרה, כל מה שכתבת ,כל כך מובן...לא פשוט לגדל תינוקת ,ותמיכה של אמא כל כך עוזרת. אני מקווה שאבא שלך בריא,כדאי לשתף גם אותו בטיפול ועזרה עם התינוקת. זה ייתן לו כל כך הרבה אושר וסיפוק! הרי זו הנכדה שלו. לטייל איתה,להחזיק אותה,זה יוסיף לו בריאות ואיכות חיים. תהני מהתינקת ליה. הכל יהיה בסדר ??
    סגור
  • 61.
    את בדולה
    נילי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מורן יקרה. אני אמא חארבע מורן יקרה. אני אמא לארבע בנות מקסימות ועם כל אחת מהן שהיתי שלושה חודשים ראשונים ובעזרה בגידול עשרת נכדי המקסימים. לא יודעת מי נהנה יותר. אל לך להתנצל, כולן חוות קושי בגידול הילדים, לא כולן מודות בזה. את אמיצה, תמשיכי לגדל את בתך ותתעלמי מרעשי רקע. הם לא מעניינים.
    סגור
  • 60.
    שאלת את אמא שלך ואבא שלך מה הם רוצים
    בני 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כסבא אני רוצה זמן פנוי וראש שקט ואני בטוח שגם אמא שלך, שאלת את אמא שלך מה היא רוצה ושהיא לא תענה מתוך נימוס ורחמנות, חשבת מה היה כשלא היית כאן, מה קורה עם אבא שלך ? 22 שנה לא היית כאן ועכשיו השארת אותו לבד ולקחת לו את מי שהייתה לצידו 22 שנה, אגואיזם לשמו
    סגור
  • 59.
    החלמה מהירה ומלאה.
    אס 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את מתנהגת באופן טבעי ונורמלי. אחרי לידה זקוקים מאד לאמא ובפרט אחרי לידה ראשונה. תזרמי עם התחושות והרגשות שלך..והעיקר תהני.
    סגור
  • יש לך אמא לביאה,ואת הבת שלה
    ריקי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הילדה תגדל והיה לך נחת
    סגור
  • 58.
    מורן
    יצחק 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית משפחה וילדים זה התכלית וזה התרופה לכל
    סגור
  • 57.
    יש פתגם שאומר
    מוטי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שימחת זקנתי בראש חוצות. זה לא מעניין אף אחד.
    סגור
  • 56.
    בריאות
    ךלח 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לך הצלחה ובריאות
    סגור
  • 55.
    עזרה
    דינת 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הייתי בהריון הראשון שבועיים אצל ההורים שלי בבית ובשני אמא שלי היתה אצלי 4 ימים בבית נכון זה קשה ובמיוחד אחרי קיסרי אבל לאט לאט בסוף מסתדרים מזל טוב
    סגור
  • 54.
    אשה לתפארת
    רחלה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהממת מבינה אותך מדהימה שכמותך מותר הכי מותר תהני גדלי אותה בנחת
    סגור
  • 53.
    את מקסימהההה כ"כ מבינה לליבך
    גליה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבת מאוד יפה ותיארת ממש דברים שהרגשתי כשגידלתי 2 ילדות לבד. ועם דכאון וחרדות. לא פשוט. ההורים רחוקים ועובדים לפרנסתם ולא יכלו להיות לצידי . אם זה מתאפשר לך זה בסדר, תהני עם השהות עם אמא, אבא יחכה הוא ילד גדול. אמא תחזור אליו. תרגישי טוב עם עצמך את מדהימה. והכי חשוב.. תעשי רק מה שאת אוהבת . נשיקות
    סגור
  • 52.
    גם אני כמוך
    צי צי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני ילדתי את 2 בנותי אצל אמא שלי ועזבתי את אמא שלי כשהגגולה היתה בת 4 והקאנה שנתיים ו10 חודשים.אין לי מושג איך הייתי מסתדרת לבד
    סגור
  • 51.
    זה עובר על כולן את לא היחידה... תתקדמי (ל"ת)
    אני 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 50.
    ההתחלה רשה
    דליה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ילד ראשון מבוהלים חסריי בטחון דאגה רבה. ואת עוד לבד זה מוסיף המון דאגה .קחי את אמא ולשבת גם את אבא מורני זה רק ההתחלה עוד מאט את תתרגלי והכל יהיה בסדר אמא תבוא מידי פעם ותראי שהכל בסדר נשיקות
    סגור
  • 49.
    מיוחדת
    מרגו 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יפה שלי, את מדהימה, אני מוכנה לעזור לך בכיף, נכון לא פשוט, אבל תפילות לבורא עולם עוזרות, אל תתייאשי, מזל טוב ובהצלחה
    סגור
  • 48.
    תצליחי
    ר 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מורני , את אישה חזקה כל יכולה . אני גאה שאת אישה, ישראלית . את לגמרי מודל לחיקוי. לגמרי מסתכלת עליך ואת השראה. רובנו ביום יום שלנו די לבד ולכל אחד יש התמודדויות . לאנשים תמיד אבל תמיד יהיה מה לומר . תמשיכי בשלך, תהיי חזקה . גאה בך וסומכת עליך. אני שמחה בשבילך שהבאת ילדה לבד ולא חיכית לאביר על הסוס . תסתכלי קדימה ותמשיכי להצליח . מאחלת לך נחת מבתך והצלחה רבה. סומכת עליך .
    סגור
  • 47.
    למה לא הבאת ילד מאבא אפילו הורות משותפת והיה מגדל איתך
    אני 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    למה לא הבאת ילד מגבר כמו שעשו אחרות אפילו בהורות משותפת וכך היתה לך עזרה. לא קל לגדל לבד!
    סגור
  • שקרנית פתולוגית
    מיטל 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצות את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה
    סגור
  • הורות זה שניים
    רונאל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא ניכנס לנושא למה לא מצאת מישהו אבל אין ספק שלבד לגדל זה לא אפשרי מובן שאת בלחץ זה יעבור
    סגור
  • 46.
    אני ואישתי מחפשים צלע שלישית לטווח ארוך. את מוזמנת
    חד עין 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 9
    לגור איתנו
    סגור
  • 45.
    מורן אטיאס
    שלום רב לך מורן 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום לך , מורן , שמי שמחה , וגם אני לבד בעולם בלי אמא ובלי אבא ובלי אחים והייתי רוצה לבוא אליך לעזור לך עם הילדה שלך כי אני קראתי את מה שפירסמת בווצאפ ואני מוכנה לעזור לך ללא תמורה כמובן כי את "לבד " וזה עצוב מאוד וגם אני לבד ואני כמובן רצינית בהחלט ואם את מעוניינת אני משאירה לך את הפרטים שלי , הנה :" שמי שמחה ואני גרה בקריות והמספר טלפון שלי : 0525960180
    סגור
  • 44.
    מה זה שם יפה לקרוא לילדה ליה? זה שומן כבש (ל"ת)
    בנצי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • ליה
    נתי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שומן כבש - אליה ולא ליה. ליה- בערבית.
    סגור
  • ליה=אלוהים שלי (ל"ת)
    קרן 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לידיעתך ליה זו לאה אמנו (ל"ת)
    גליה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ליה= אלוהים שלי. ליאה= לאה (ל"ת)
    קרן 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    לא דומה לכלום
    אלנה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מבינה אותך לגמרי אני באותו סרט וזה לא דומה לשום קושי אחר שעברתי בחיים. אשמח לשוחח איתך
    סגור
  • תיכף מתקשרת כמה דק… (ל"ת)
    מ 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 42.
    רחמונס על אמא שלך. (ל"ת)
    ליה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 41.
    זה רק בהתחלה אחר כך זה כיף (ל"ת)
    שולה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    מהממת. אני מרגישה המון אהבה אלייך. (ל"ת)
    אתי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 39.
    חוצפה חרדית
    נירה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 6
    יש לחרדים חוצפה לשווק עצמם כיהודים אמיתיים, מרגיזות ומכעיסות גם הכותרות של מעצבות מסויימות שמציגות עצמן כמשווקטת בגדים צנועים, הווה אומר מי שאינה לובשת את הבגדים שלהן אינה לבושה בצניעות, למען ההגינות(אם הם מכירים בכלל את המילה) היו אותם יצרנים צריכים לפרסם שהם מייצרים בגדים לחרדיות, ולא להשתמש במילה " צניעות",'
    סגור
  • 38.
    עזרה ליקר
    לירית 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מורן ישנה יועצת אחרי לידה,בשם יעל כצנלסון,ברמת גן תפני אליה,היא תעזור לך מאוד
    סגור
  • 37.
    מורן את ממש מבוגרת.
    שר 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 10
    תראי את אחותך היפיפיה הטבעית. מצאה מיד.
    סגור
  • 36.
    אנחנו גרים ליד ההורים עד שהילדים הגדלו פלוס שיהיה
    אמיר 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבסיטר סטודנטית או אישה שיצאה לפנסיה שאין לה מה לעשות זה יעזור לך מכל הכווינים
    סגור
  • 35.
    מרגש
    עמי צביאלי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מורן תודה על השיתוף החשוף והמרגש. על ההנכחה של עצמאות וחוזק לצד הזדקקות לאחר ובמיוחד לחיבוק העוטף של אימא. מזל טוב על ההורות. עמי
    סגור
  • מה הבעיה להביא עזרה בתשלום
    סיגי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    את יכולה להביא בייביסיטר בתשלום והיא תעזור לך לגדל את הקטנה. גם לאמא שלך קשה. לא צריך להכביד עלייה.
    סגור
  • אני מחפשת להיות בייביסיטר תיפני אליי (ל"ת)
    שירן 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    אוו אווי
    אגודל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 9
    הסיפר שלך מעניין את קצה הערמונית.את מי זה מעניין בכלל?
    סגור
  • אותי (ל"ת)
    אחת 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 33.
    חיזוק למורן
    דור 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כתבת כל כך רגיש וחשוף. הקשיבי ללב שלך ותהיי עם אמא כמה שאת זקוקה. אין סיבה שתהיי לבד עם ליה. ואם אמא צריכה קצת אוורור, מצאי עזרה אחרת. את צריכה להקיף את עצמך כל הזמן בתמיכה ובאנשים שמבינים אותך. צריך כפר שלם בשביל לגדל תינוק... חיבוק גדול
    סגור
  • 32.
    טוב ששיתפת ויש עצות טובות
    מיכל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מורן היקרה. ילדה זו מתנה אבל התחלה קשה צריך עזרה. הכי טוב לקבל עזרה מההורים להעזר בלי להתבייש. בכל זאת עד שתתחזקי תעברי להיות עם ההורים. ככה גם לא תרגישי אשמה על ההפרדה ביניהם ושניהם יאחדו כוחות לעזור וגם אביך ייהנה מהסבאות. קחי את העצה אל תתביישי. זה לא פוגע בסטטוס שלך כעצמאית. אפילו מבחינה לוגיסטית 3 אנשים עם תינוקת. זה יותר קל. ייפנקו אותך. תוכלי לישון ולצבור כוח. גם לאימך יותר קל בבית שלה מטבח שלה וכו. עוד כמה שבועות הכל יהיה יותר טוב. מזל טוב ואל תתביישי להעזר בקרובים. זו עזרה מדור לדור
    סגור
  • 31.
    בחירה שלך
    סתם בחור 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 6
    את בחרת להיות אם חד הורית בגיל 41. מה ציפית בדיוק? שיהיו לך אנרגיות של בת 20 או שאחרי שתביאי ילדה יבוא בחור לעזור לך. יש לך הורים כרגע אבל מה תעשי כשלא יהיו? כל יום תזכירי לעצמך שאת לבד בגידול הילדה ותסתמי. כל פעם שאת רוצה להתלונן תגידי לעצמך האם בן זוג היה עוזר לך ואם התשובה כן פשוט תשלמי למישהו שיעזור לך. יש לך כסף אז מה זה בשבילך לשלם לאפילו לגננת מקצועית שתעזור לך
    סגור
  • 30.
    מורן אטיאס יחידה ומיוחדת
    דניאל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מורן אטיאס. אישה נפלאה. אמיתית רגישה וטובת לב. משוכנעת שתהיה אמא נהדרת.
    סגור
  • 29.
    תענו בכנות
    אנונימית 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 6
    יש מצב שילדים זה סיוט??
    סגור
  • ילדים זה דרעקקקקק (ל"ת)
    מציאות 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ילדים זו ברכה
    אמא ל7 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא תמיד קל, אבל זה מה שממלא אותי בעולם. שמחה שזכיתי במשפחה גדולה, וכשקשה, אני מתעודדת מזה שבעוד כמה שנים אהיה סבתא...
    סגור
  • 28.
    אלו שלא יודעים שלא ידברו
    Dafna 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מורן את מדהימה כל מי שאמר שאת לא צריכה את אמא לא יודע דבר עלייך ובטח שלא על התהליך שאת עוברת מבינה אותך מאוד באותו מצב ותתעלמי מכולם ותני לעצמך קצת קרדיט מגיע לך
    סגור
  • 27.
    את נהדרת
    אורית 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כתבת כל כך יפה. אמא שלך בטח בעננים מהזכות שיש לה לעזור לך עם ליה הקטנה. תהנו שלושתכן. שלושה דורות של שלוש נשים. כמה כיף זה לדעת לקבל עזרה. גם אני זכיתי לקבל עזרה מהוריי. בלעדיהם היה לי הרבה יותר קשה.
    סגור
  • 26.
    אימהות יחידנית
    שני 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני מגדלת ילד לבד 24/7 שנתיים וחצי יום יום תסתכלי על הבת שלך ותביני שאת לא לבד יותר
    סגור
  • צודקת!!
    לאורה 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה מרגשת.. צודקת בהחלט
    סגור
  • 25.
    מורן אטיאס
    עדו 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה הדרמה שאת עושה מהשריפה. אני גר בבנין שלך את בשניה אני בשלישית. לא היה קר ולא שום דבר. את לא היית לבד נספיק עם השקרים וחיפוש רחמים
    סגור
  • אתה לא אחרי לידה... (ל"ת)
    שירה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עדיין לא צריך לעשות דרמה. (ל"ת)
    לא ייאמן 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    את חמודה לאללה שאת משתפת...
    אנו 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את לא לבד! אלוהים איתך. שיהיה לך במזל טוב והרבה אושר ושלא תזדקקי לאף אחד!
    סגור
  • אוהבים, מוקירים ומעריכים אותך! (ל"ת)
    אנו 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    את לא מפונקת
    ורד 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מורן המקסימה, זה לא קל כשהם קטנים. זה מעולה שאמא עוזרת לך. אל תרגישי רע עם זה. אי אפשר לבד. צריך בעל או אמא שעוזרים.
    סגור
  • 22.
    ככה זה להיות אמא
    לילי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא קל
    סגור
  • 21.
    עם הקטנה בחוץ ובלי הויברטור (ל"ת)
    הוי מסכנה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 20.
    מורן אטיאס אמא טרייה והקשיים
    כוכבים רק בשמיים 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מורן תעשי בכה להכרת תודה כל יום לבורא עולם ! במילים שלך.יש אנשים שלא זכו לאמא בעולם הזה או נקטפה מהם בגיל צעיר תהני עם אמא ותתקרבו
    סגור
  • 19.
    את נהדרת
    אמא לשלושה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רק מה שבליבך, אבל בכל זאת עצה מאמא לשלושה ובת 48- גורי צמוד להורים. זה הדבר היחיד שאני מתחרטת עליו, שאני גרה רחוק. משפחה עוטפת זו מתנה לך ולליה וגם להורים שלך. בכלל- למגורים ב"חמולות" ולא בבדידות בווילה היו הרהה יתרונות
    סגור
  • 18.
    מורנוש את מהממת.החודשים הראשונים בהורות קשוחים
    ענבל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אחכ זה מתחיל להרגע.את אמא נהדרת.כל הכבוד
    סגור
  • 17.
    מורן
    קים 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פשוט מדהימה אמיתית וראויה לזכות באהבה.בהצלחה בגידול בתך עם האמא ובכוחות עצמך.הלוואי ותימצאי את החצי השני שלך ??????
    סגור
  • 16.
    לגבי מורן אטיאס
    מלכה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ווואאא איזה מרגש לקרוא את מה שכתבת...פתחת לנו את הלב שלךומה שסיפרת ככ אמיתי חם ואנושי בלי שום תירוצים.ככה את מורן ישרה יפה רגישהוחכמה.מי ייתן ותימצאי המהרה את האדם שיחחה לצידך וביא לך אושר כי מגיע לך....
    סגור
  • 15.
    תעברי לגור ליד ההורים שלך עד שתתחזקי ואז תחזרי הביתה עם (ל"ת)
    נוחי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • 14.
    תפסיקי להתבכיין לי 4 ילדים ומסתדרים
    אני 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 9
    מה זה הפינוק בזה ילדה אחת את מאבדת כיוון יש לנו 4 ילדים קטנים קשה ומסתדרים תשני סדר יום שלך תאמיני לי יסתדר לך הכל את מספיק עברת בחיים הרוב עם עצמך אז זה נראה לי קטם עליך .תהני מהתינוקת שהיא קטנה ורווחי אחכ עולם ומלאו. בהצלחה
    סגור
  • הגזמת
    דליה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה קשור 4 ילדים זה ראשון היא לבד היא מבוהלת. דואגת אני הייתי עם בעלי פחדתי מוות
    סגור
  • איזו תגובה מתנשאת!
    נוף 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קודם כל שימי לב שאת כותבת "אנחנו", מורן היא אם חד הורית. אבל גם עם בן זוג, ילד ראשון זה קשוחחח! אני הייתי בלי אמא וזה היה קשה מאוד
    סגור
  • מורן יישר כוח לא לידאוג השם גם עוזר (ל"ת)
    בת ש ע שלומי 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קצת רגישות
    אישה חכמה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא כל אחת "חזקה" כמוך .מותר גם להיות חלשה ולבקש עזרה.היא אם יחידנית בגיל 41 זה שונה. קצת רגישות !
    סגור
  • 13.
    הרבה מזל טוב מורן
    ד 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מורן המקסימה הכל טוב ויהיה עוד יותר טוב. כשתסתכלי עוד מספר שנים לאחור, תתגעגעי לאותם רגעי קסם . תהני מכל רגע. מאחלת לך כל טוב.
    סגור
  • 12.
    רצית ילדה
    אבי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    7 6
    רצית ילדה תיתמודדי ותפסיקי להתלונן לא לכולם יש עזרה יש נשים שיש להם הרבה ילדים ומסתדרות לבד
    סגור
  • גם למי שרצתה ילדה
    אחת 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מותר להתלונן ולהודות שקשה ולמצוא אוזן קשבת. בעיני לרצות ילדים זה צורך בסיסי. והתגובה נשמעת לי כמו- רצית עוגת גבינה אז אל תתלונני שכואבת לך הבטן.
    סגור
  • 11.
    לא מדויק
    אלמונית 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מורן יקרה אחותי ילדה תאומים ופגים וגדלה אותם לתפארת בלי לבכות ובלי להתמסכן עזרה קונים בכסף תוציאי את המליונים שהרווחת ותביאי מטפלת שתעזור לך
    סגור
  • 10.
    לא חייבים
    נירה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא חייבים להעזר אך ורק באמא -יש עזרה בכסף.בטוח יש לך אפשרות כלכלית לעזרה באופן או בעזרת מטפלת .
    סגור
  • 9.
    קוראת ובוכה מרגש (ל"ת)
    אני 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ליה
    מימי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה את בוכה? מגדלים 4 ילדים ועובדים ומצליחים. עם יש אבא שתביא מטפלת. או תעבור לחיפה. הלחץ שיש תינוקת אי אפשר לצאת. אז או מעון אן מטפלת
    סגור
  • 8.
    מקסימה
    מירה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אל תקשיבי לקולות רקע את אישה מדהימה מותר לך לבקש עזרה ברגעים כאלה טוב שאמא שלך איתך
    סגור
  • 7.
    ליה
    אזרח 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מותר לך לבכות זה חלק מהגידול. תהני מליה תתחזקי ותהיי מאושרת
    סגור
  • עם כבר
    זיוית 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עם כבר ליה אז למה לא לאה! שם תנכי מסורתי. ובאשר לגידולה שלליה עלי והצליחי. בטח אמרו לך שלגדל ילד זה לא עיניין פשוט, ילד פעוט כל כך כובל ולאחת כמוך שנראה שהתרגלה להמון חופש ותנועה, לא קל לשנות את החיים בצ'ק, לא קל אבל בסופו מתגמל.
    סגור
  • 6.
    יש פתרון
    אחד העם 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    10 1
    למה שלא יבואו אליך גם אבא וגם אמא. או שאת תעברי לגור על יד הוריך. אשתי ואני נמצאים יחד פעמיים בשבוע אצל הבן שלנו על מנת לעזור.כאשר אני ואישתי יחד הכל נעשה קל יותר
    סגור
  • 5.
    טיפ
    אני 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מורן תעשי מה שעוזר לך לשרוד החיים ושימי פס על כולם לא צריך להיות גיבורים בחיים האלו
    סגור
  • 4.
    מורן את סופר עצמאית
    שלי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הרבה מאוד מהחד הוריות שהכרתי גרות עם האמא או עם ההורים וזה ממש לא זמני... אך אפשרי בכלל כלכלית לצלוח את זה. בעניי לעשות הכל כדי להכיר משהו שהוא בן אדם טוב אף אחד לא מושלם ואהבה וחברות תוצר של חוכמה ופשרות.
    סגור
  • מי רוצה לגור עם ההורים???
    חד הורית 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשיש לך ילדים את רוצה כבר לגור לבד... עם יילדים אצל הורים???ממממש אך מממש לאאאאא
    סגור
  • אף אחד אבל אין ברירה!!! (ל"ת)
    שלי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מורן מתוקה, דיי לייל ולהתבכיין, יש עוד אלפי נשים כמוך.
    תיהני הילדה ומחייך 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    18 10
    מורן מתוקה "סליחה " על- מה את מתבכיינת, עם כל הכבוד ויש, ישנן עשרות ומאות אלפי בחורות ונשים בסטאטוס כמו שלך, " לך גם יש אמא " שתעזור,ו יש כאלה שגם אין אמא אין להם, מה הפינוק הזה, והליטוף לעצמך שכבשת את איטליה, את מפורסמת, אבל בטח לא ברמה בינלאומית כמו גל גדות. צניעות זה א-ב של החיים. מאחלים לך רק בריאות נחת ושמחה.
    סגור
  • מורן
    זהבית 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אולי התגובה קצת בוטה אבל נכונה מתחילתה ועד סופה
    סגור
  • קצת רגישות לא תזיק לך
    אישה חכמה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מותר לה להתבכיין ולפרוק . לא כל אחת "חזקה " כמוך . היא חד הורית בת 41 וזה שונה . קצת רגישות לא תזיק !!
    סגור
  • מ ד ו יי ק (ל"ת)
    מ ד ו ייק 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מילים ריקות
    עדי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נרקיסיסטית בוודאות, חסרת כשרון לכן משתמשת בדרמות, שבוע שעבר זה היה הסיפור של ספתא זפתא, איך היא הגשימה את חלום הציונות ועלתה לארץ ועכשיו סוף סוף היא ספתא,, הספתא החלוצה הראשונה בארץ ישראל, איףף
    סגור
  • 2.
    אמא
    שרה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    להיות אמא טריה זאת משימה חדשה ואחרת מכל המשימות שעשית עד עכשיו שבהם דאגת רק לעצמך ופתאום את מקום שני וזה טבעי לרצות את אמא ולהרגיש לרגע שוב ילדה הילדה תגדל ואת תגדלי איתה ותהיי אמא שאת רוצה(בלי לשים על הסביבה שתמיד חייבת להעיר) אני סבתא ואני הרגשתי הכי חזקה שאמא שלי היתה לצידי ועכשיו הילדים שלי מרגישים הכי חזקים שאני עם הילדים שלהם יש יום למעלה ויום למטה ומכל אחד מהם מתחזקים מזל טוב ותגדלי אותה באושר בריאות ושמחה
    סגור
  • 1.
    למורן אטיאס
    אור 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מורן יקרה. מזל טוב ענק! שמחה בשבילך. שהבורא מזכה אותך להיות אמא. אל תרגישי לרגע אשמה יקירה. נהדר שאמא איתך, זה בדיוק הזמן לקבל את העזרה הנפלאה של אמא. אין כמו אמא. ואת עוד תגלי זאת... את אחרי לידה וזה מורכב מכמה בחינות...... כמובן שתדברי עם אמא, גם - מה היא יכולה לעשות או לא, ולמצא פתרון לגבי אבא.... שיבא גם הוא אלייך בשבת..... בהצלחה!
    סגור
  • תקחי עזרה
    בילי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתחילי לחפש עזרה בכל מקרה תצטרכי בעתיד .במקביל לאמא שלך. עדשתסתדרי בלי אמא. אמי עזרה לי תקופה קצרה וחזרה לשיגרת חייה היה לי מאוד קשה בעלי לא עזר רובהבעלים חוששים לטפל ולעזור בגילאים שהתינוק פצפון. תחפשי מטפלת שתישן איתך .משהיא חמודה לא מבוגרת .שתוכלי להתאוור. אמא שלך לא פיתרון בטח מאוד קשה לה.
    סגור