ויראלי

מורן אטיאס מתפרקת: "מאכזבת את ההורים, מוותרת על החלום"

הדוגמנית הישראלית הבינלאומית שיתפה בתחושותיה אחרי התקופה האחרונה מאז הלידה: "אני בת 41 ועם דרייב מחודש של בת 20 בזכותה. ובלי ״הנסיך״ שאומר לי ״אני אעשה לך ילד״. לא חמוד. אני עושה ילד. לבד וביחד עם בורא עולם. ולא וויתרתי לרגע על אהבה.. מהרגע בו התחלתי לחשוב אחרת הבנתי שאני מרוויחה"
מערכת ice |  3
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
מורן אטיאס לא מפסיקה להתרגש, בכל יום, מבתה הבכורה אותה הביאה לעולם לפני חודשים אחדים, כשהיא בת 41. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שיתפה הדוגמנית הישראלית הבינלאומית בתחושותיה ופנתה במסר פתוח לעוקבותיה שעודדו אותה במשך כל התקופה.
אטיאס כתבה: "אני לא מאמינה שאני אמא.. ואני יודעת שרבות מכן מרגישות שהן לא מאמינות שיהיו אמא כי ״עוד לא הכרתי את הבחור הנכון(עבורי) וזה אולי מאוחר או גדול עליי? איך אני אעשה את כל זה לבד? אבל בעיקר מה שאתן כותבות לי שאתן מרגישות זאת אכזבה. כך הרגשתי שלוש שנים שאני מאכזבת. שאני מוותרת על אהבה. מאכזבת נורמה. מאכזבת את ההורים, מוותרת על החלום כי מה שחינכו אותי להאמין שיש רק דרך אחת".
 
עוד הוסיפה: "את הדרך. את רואה אותה, סוללת אותה ומתהלכת בה. רק את. זה לא מאוחר מידי. אני בת 41 ועם דרייב מחודש של בת 20 בזכותה. ובלי ״הנסיך״ שאומר לי ״אני אעשה לך ילד״. לא חמוד. אני עושה ילד. לבד וביחד עם בורא עולם. ולא וויתרתי לרגע על אהבה.. מהרגע בו התחלתי לחשוב אחרת הבנתי שאני מרוויחה. מרוויחה את עצמי מחדש. מרוויחה שליטה בחיים שלי כי מעבירה אליי את הבחירה. והאמונה שאני לא צריכה אף אחד חוץ מבורא עולם".
עוד כתבה: "לפני שבוע כמה בחורים אמרו לי שהרסתי להם כי עכשיו בחורות לא צריכות אותם. כי הם ראו אותי ומאמינות שהן יכולות לבד. אני מכירה את הפחד הגברי הזה מכל זוגיות שבה הייתי שפחדו שאני יכולה לבדי. במקום להבין ששם הכוח שאני לא צריכה אותך אלא רוצה בך. אני מניחה שייקח זמן עד שנפנים גם אנחנו את ההבדל בין צריכה לרוצה. ובעיקר נשתחרר מהרצון לא לאכזב את הסביבה כי המחיר שמשלמים היא אכזבה שנשארת איתך. רק איתך".

לסיום הודתה הדוגמנית: "אז אהובות שלי כמה אני מעריכה שאתן כותבות לי ומשתפות מעומק הלב.. כמה אני מבינה. את הדרך. תקשיבי לעצמך וצאי לבדך לסלול אותה אולי גם בדרך תמצאי את הביחד בדרך חדשה שבקרוב ממש תהפוך גם היא לנורמה כי העיקר להיות שלמה עם עצמך ושמחה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא הלך לה , בסדר אין בעיה הביאה לבד. מה יש לקשקש ? (ל"ת)
    מיכי 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ריקנות
    אני 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להתאמלל לבד, בחרת לאמלל עוד אחת
    סגור
  • 1.
    גם אני עושה ילד לבד
    שלום 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך אותך ממי
    סגור