טלוויזיה

פאולה רוזנברג קרסה לפני השידור: מה גרם להיעדרות מהתכנית?

דרמה רגע לפני השידור: מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12 סובלת ממיגרנה קשה ולכן לא יכולה הייתה להגיע לשידור עם בעלה ליאון רוזנברג, על כן אדוה דדון קיבלה את הקרדיט במקומה על אף שהוקפצה רק כאורחת בתחילה
מערכת ice | 
פאולה זורנברג (צילום רונן פדידה)
תקופה לא רגועה עוברת על פאולה רוזנברג. לצד השידורים בקשת 12 לצד בעלה ליאון וההרצאה המוצלחת של השניים, הניצחון הגדול של מפלגות הימין בבחירות מכניס אותה ללחץ גדול אותו היטיבה לתאר בפוסט האחרונים שהעלתה לפייסבוק. אולי זו גם הסיבה לכך שהיא נעדרה היום (רביעי) מהשידור בבוקר בהפתעה גמורה שגרמה לדרמה קטנה.
ליאון רוזנברג בעלה, הסביר כי אשתו: "סובלת ממיגרנה ועל כן לא הגיעה", מי שהוקפצה למלא את מקומה בשידור הייתה העיתונאית הוותיקה אדוה דדון שישבה לצדו וניסתה למלא את החלל.
 
ממש דקות אחדות לפני תחילת השידור המנחה חשה ברע וכאבי ראש עזים ונאלצה לפספס את התכנית. דדון שהגיעה לקדם את סדרת הכתבות שלה בתוכנית הבוקר של ניב רסקין באולפני הרצליה, כבר נשארה כדי להגיש עם ליאון את שאר התכנית.

רוזנברג מסרה בתגובה: ״תודה רבה לכל מי שהתעניין בשלומי וכל מי שחווה מיגרנה יודע כמה זה זוועה. בזכות זה שאני שומרת על תזונה ואורח חיים בריא, המיגרנה מגיעה לעיתים רחוקות אבל בכל פעם שאני לא ישנה מספיק הגוף שלי מאותת לי ואני צריכה לדעת שאני צריכה יום מנוחה".
עוד היא מסרה: "אם יש לי מסר הוא להגיד תשנו בלילה כי אם לא תשנו, הגוף ייתן לכם בעיטה וישלח אתכם לישון ושאף אחד לא יגיד כולה כאב ראש כי מי שלא חווה מגרנה מימיו שיסתום. תודה לאדוה דדון שהיא לא רק לוחמת צדק אלא גם יודעת להיות אחות אמיתית ולהציל חברה בשעת הצורך״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה