ויראלי

פאולה רוזנברג נשברת: "עצוב לי כל כך"

פאולה רוזנברג ממשיכה להשתלח בממשלה שעוד לא קמה: "זה תמים לדרוש ממפלגה שתצהיר שהיא הולכת לשרת את כל הציבור ולא רק את הסקטור שלה? זה מה שהם הבטיחו בקמפיינים. האם זה נאיבי לצפות שיהדות התורה תציב דרישה בהסכמים הקואליציוניים להנגיש את התחבורה הציבורית בישראל לאנשים בעלי מוגבלויות?"
מערכת ice |  14
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
בתקופה האחרונה, מאז הניצחון הגדול של מפלגות הימין בבחירות, נראה שלמגישת קשת 12 פאולה רוזנברג קשה להשלים עם הכרעת הבוחר והיא משמיעה ביקורת חריפה השכם וערב נגד הממשלה הנכנסת, זאת אפילו עוד טרם הורכבה.
רוזנברג כתבה בפייסבוק שלה: "עמית סגל פרסם הערב את עיקרי ההסכם הקואליציוני עם יהדות התורה. הוסכם, בין היתר, שבערים חרדיות התושבים ייהנו מהנחה נוספת בתחבורה הציבורית. בדיוק הבוקר ראיינו אנשים מקסימים שהם בעלי מוגבלויות והם זעקו את המצוקה הגדולה שהם חווים וסיפרו על הייסורים הקשים (אני לא מגזימה) שהם צריכים לעבור בכל פעם שהם נזקקים לשירותי התחבורה הציבורית".

רוזנברג המשיכה: "אני שואלת אתכם ברצינות, האם זה תמים לדרוש ממפלגה שתצהיר שהיא הולכת לשרת את כל הציבור ולא רק את הסקטור שלה? זה מה שהם הבטיחו בקמפיינים. האם זה נאיבי לצפות שיהדות התורה תציב דרישה בהסכמים הקואליציוניים להנגיש את התחבורה הציבורית בישראל לאנשים בעלי מוגבלויות? עזבו את זה שאני לא מבינה למה הם דורשים לסגור את האגף הרפורמי במשרד התפוצות (מה עם חופש הדת? החופש הוא רק לזרם דתי מסויים?) עזבו את זה שאני לא מבינה למה הם דורשים להגביר לימודי תלמוד כלימודי חובה בבתי-ספר חילוניים (האם הבחירה החופשית נתונה רק לסקטור מסוים?)".
עוד כתבה: "עזבו את זה שבליכוד נכנעו לדרישתם שנציג הרבנות ישתתף בוועדה להיתר עבודות בשבת (מה עם חופש העיסוק? הרי יש עסקים שבוחרים יום מנוחה אחר ורוב פרנסתם תלויה בעבודה ביום הזה, אם מישהו עובד בשבת באזור חילוני, למה ששיקולי דת יקבעו עבורו אם יוכל לפרנס את משפחתו או לא?). עזבו את הסעיפים ההזויים שקובעים שאנחנו צריכים לממן טקסים ומוסדות של סקטור מסוים מאוד".
לסיום תהתה: "אבל יאללה זורמת, נגיד שאני מוכנה לממן את כל הדברים האלו מכספי המדינה, כלומר מהכסף שלי ושלכם - האם לא נראה להם חשוב יותר, לפני הדרישות הללו, בתור נבחרי העם, לדאוג לאזרחים שכל חטאם הוא שיש להם נכות? אני די בטוחה שהתורה מחייבת אותם לעשות זאת. ספרו לי עוד על כך שמדובר בדיבורי סרק ושום דבר לא הולך להשתנות. עצוב לי כל כך".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אמת
    ירושלמית 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה לדעת באמת את האמת??תצפי בערוץ 14..ושם תשמעי את כל האמת ..?באמת???
    סגור
  • 9.
    יש
    אזרחית 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לא צרם לך כשבנט בנה ופירק מבצר במיליונים לדקה וחצי מכספך וכספי העם?
    סגור
  • שליטה
    ירושלמית 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התרגלתם לשלוט!!! ועכשיו קשה לכם מאוד!!לא נורא תתרגלו!למה לא זעקת את זעקתם של בעלי מוגבלות? לבנט ?ללפיד?????מה קרה??קשה לכם שאתם לא שולטים??אתם מימנתם52 מיליארד!!!!!!לפליסטינים!!!!!למה לא זעקת ?????צביעות!!!בדרגה גבוה!!!!
    סגור
  • 8.
    פאולה
    יששכר 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשאני רואה אותך אני מאד שמח רוצה אותך בטירוף
    סגור
  • 7.
    פאולה
    דוג 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פאולה רדי מהעץ יו בחירות דמוקרטיות תתרגלי.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    חצי עם הצביעו בבחירות נגד ממשלת השחיתות וחורבן בית שליש (ל"ת)
    זאב 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 5.
    פאולה
    אידה 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את עצובה אבל אני שמחה וזה העיקר
    סגור
  • 4.
    לירון הוא הכלבלב היחיד שלך
    בכיינית דוחה 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אנשים כמוך הם הסיבה לסירוס מרצון של חלק מהאוכלוסיה. אמא שלך הייתה צריכה לסרס את עצמה. הכל לכאורה ברור. משתתף בצערך הוריך.
    סגור
  • 3.
    תדעו לכבד את רצון העם
    יוסי 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    7 3
    העם אמר את דברו ולא עם 6 מנדטים, ממה הפחד שהימין לא יתן מיליארדים לערבים או מזה שבן גביר רוצה לעשות קצת סדר , גברת פאולה את זקוקה למנוחה ויש הרבה בתי מלון טובים בארץ
    סגור
  • ערוץ 14
    ירושלמית 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מומלץ בחום לצפות בערוץ 14..תוכן מעניין מאוד!!!!שומעים את האמת מה קורה באמת...ומה מסתירים מהעם..70 שנה!! אתה צופה ונהנה!בלי שקרים..ובלי השקת מעשים..ומדברים על הכל...כל מה שהאזרחים אמורים לדעת!! שבערוצים אחרים לא מדברים עליהם והסתירו מהציבורבמשך 75 שנה!! חושפים הכל שם...פשוט לא יאומן כי יסופר!!נחשפת שם האמת שהציבור לא מודע לה!!שבמשך 75 שנה אף ערוץ לא חשף(כמובן) להעלים מהציבור את מה שחשוב באמת..ולכל המתיפייפים..אם אתם מחפשים את האמת!באמת!!! צפו בערוץ 14...וחלילה אין לי שום אינטרס...זה רק לטובתכם..ותהיו מופתעים כמוני...ואף יותר...לא סתם רצו לסגור את הערוץ....כי בערוץ הזה חושפים את כל האמת...שלא רצו שתדעו אותה....והעם סוף סוף התעורר בבחירות האלה.והבין שהמדינה הולכת לאיבוד..והעם אמר את דברו..והמדינה ניצלה....
    סגור
  • 2.
    כמה נאיבית את
    שרונה 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 4
    את שאת יודעת את האמת ויודעת שמי שבחרת בו לא דאג לך אלא דאג לעצמו ולכל המלקקים לו לגובים שמנים באה להטיף למי שנבחר על ידי מגזר שלם על מנת שידאג לתת לו את כל העיוותים והעוולות שנעשו שחכת שהעלו לנונאת תעריפי התחבורה הציבורית בכל האזורים החרדים ל100% שכחת שאת יושבת כאן בארץ הקודש שנתנה לעם היהודי ולא לרפורמים היהודים שומרי התורה והמצוות לא כתבו לעצמם תורה לפי ראות עינם כמו הרופרמים שכחת שאנחנו משלמים מיסים אפילו יותר ממך וממנים לך טת המשרה שאת יושבת עליה אז בבקשה בלמי פיך וכבדי את 64 חברי כנסת מהימין שנבחרו בבחירות דמוקרטיות אמיתיות קשה לך ... לכי לך... נשמח מאד
    סגור
  • פאולה
    דבורה 8 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פאילה מי את שתצאי נגד ההחלטה שהחליט רוב העם???
    סגור
  • 1.
    דיי אכלו לי שתו לי!! המדינה לא שלכם יש גם
    שיר 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    8 2
    דתיים ויש חרדים חילונים ומסורתיים..אבל אתם מתנהגים כאילו אתם הבעלים של המדינה..אז לא אתם לא..רוב העם גם ימין..יום טוב
    סגור
  • פאולה
    אזרחית גמלאית 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    צבועה ,תקבלי את רצון העם מאסתם על העם.המדינה לא רק שלכם.תלמדו לכבד את האחר.שנה וחצי לא הבעת דיעה על הממשלה הרעה שהייתה.על לפיד המסית והגזען
    סגור