תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג עצבנית: "העומס והלחץ מייצרים חוויה תובענית"

המגישה בקשת 12 סיפרה על התקרית בחניון הבית שלה שם הפלאפון שלה נשמט מידיה ונופץ: "מכירים את ההודעה הזו? אותה הודעה שאנשים מעיזים לשלוח לך אחרי שעתיים שלא קיבלו מענה? באופן לא מפתיע, ההודעות האלו מגיעות בדרך כלל מאנשים זרים שאין ביני ובינם ולו טיפה של מחויבות לקשר"
מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
כמדי שבוע, מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, העלתה לרשתות החברתיות את הטור שלה בישראל היום עם תובנות ממנו, כשהפעם היא הפנתה לעוקבים את השאלה: "האם גם אתם מרגישים לעתים שהוואטסאפ השתלט על החיים?".
בטור כתבה: "העומס והלחץ שנלווים לחיים בווטסאפ גם מייצרים חוויה תובענית מאין כמותה. מכירים את בההודעה הזו: ??? - אותה הודעה שאנשים מעיזים לשלוח לך אחרי שעתיים שלא קיבלו מענה? באופן לא מפתיע, ההודעות האלו מגיעות בדרך כלל מאנשים זרים שאין ביני ובינם ולו טיפה של מחויבות לקשר, אבל הם מחזיקים בעמדה מוזרה שלפיה הם אמורים לקבל מענה מאחרים בתוך פרק הזמן שהם החליטו בעצמם, ואם הם לא מקבלים אותו, אז לפי אותם זמני תגובה שהם המציאו - מותר להם לבוא בטענות".
עוד הוסיפה: "אני תוהה מה יקרה אם אנסה לענות לכל ההודעות שמחכות לי שבועות וחודשים ואפילו שנים בדוא"ל, בווטסאפ, במסרונים, באינבוקס באינסטגרם, בצ'ט בפייסבוק, בקבוצות ווטסאפ של הכיתה, של החוג של הילדה, בקבוצה שנפתחה לכבוד המתנה להילה מהעבודה, בקבוצה של עדכונים מהוועד של הבניין. כמה ימי חופשה מהעבודה אצטרך כדי להתגבר על כל זה?"
אגב לאחרונה הסיפור שבו עסקה רוזנברג לא מעט היה  סיפורם של הורי ילדי הפעוטון בכפר סבא שחשפו התעללות קשה בילדיהם במסגרת הגן. אל האולפן הגיעו אנשי טיפול ופעילות וכן שתי אימהות שילדיהם חוו התעללות בגן. מעיין אלמקייס, אחת האמהות שהיתה הראשונה לשים לב לסימני אלימות אצל ילדיה והחליטה להחדיר לגן מכשיר הקלטה, חשפה חלק מהדברים המטלטלים שנדהמה לשמוע כשבנה חזר עם ההקלטה אחרי יום אחד בגן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טרחנית
    עוד 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די! סתמי קצת. התנתקי מהמכשיר יוטב לך וגם לנו
    סגור
  • פאולה
    פאולה 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאולה לא מבינה. המכשיר לא השתלט עליך. את בחרת! היא לא מפסיקה עם להאשים את כל העולם בבעיות.שלה עצמה
    סגור