דיגיטל וטק

וואטסאפ משיקה את הפיצ'ר שכולנו חיכינו לו

אפליקציית ההודעות הפופולרית וואטסאפ משיקה פיצ'ר חדש: Messaging yourself, שיאפשר למשתמשים לשלוח הודעות פרטיות לעצמם. כך זה עובד
מערכת ice |  3
ווטסאפ (צילום ווטסאפ)
אפליקציית ההודעות הפופולרית וואטסאפ מודיעה הבוקר (שני) על השקת פיצ'ר חדש: Messaging yourself, שיאפשר למשתמשים לשלוח הודעות פרטיות לעצמם. הפיצ'ר יאפשר למשתמשים לשלוח לעצמם תזכורות, רשימות, עדכונים וכן לעקוב אחר ה-TO-DO שלהם במקום אחד.
אז איך עושים את זה? בשלב הראשון אתם כמובן צרכים להיכנס לוואטסאפ. בשלב השני אתם צריכים לייצר צ'אט חדש. לאחר מכן, הקונטקט שלכם יופיע בראש הרשימה כאשר הקונטקט יופיע - לחצו על המספר שלכם והתחילו לכתוב לעצמכם הודעות. 
כזכור, לאחרונה הוצגה WhatsApp communities שתושק ברחבי העולם במהלך החודשים הקרובים. הילות בהן שכונות, הורים בבתי ספר ומקומות עבודה יוכלו לקחת חלק במספר קבוצות שירוכזו תחת מטריה אחת על מנת לארגן את קבוצות הצ'אטים בוואטסאפ. כדי להתחיל בבניית קהילה יש ללחוץ על הטאב New communities (כפתור למעלה ליד הצ'אטים למשתמשי אנדרואיד ולמטה עבור משתמשי iOs).  
לאחר לחיצה על כפתור זה ניתן יהיה להתחיל בבניית הקהילה מאפס, או לחלופין, על ידי הוספת קבוצות קיימות. ברגע שנימצא בתוך קהילה, ניתן בקלות לעבור בין קבוצות זמינות כדי לקבל את האינפורמציה שאנו צריכים, מתי שאנחנו צריכים,  בעוד מנהלי קהילות יוכלו לשלוח עדכונים חשובים לכלל הקהילה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קיים בוייבר כבר שנים (my notes)
    דני 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואטסאפ בעיכוב בכל הפ'יצרים. וייבר מקדימה אותה בהכל ומשמעותית טובה ובטוחה מבחינת דליפת מידע
    סגור
  • 2.
    פיצ'ר שקיים בדרך אחרת...
    ליטל 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פותחים קבוצה עם עוד מישהו אחד, מוציאים אותו מיד וכך נשארים לבד בקבוצה. נועצים את הצ'אט בראש הרשימה וזהו. משתמשת בזה שנים...
    סגור
  • 1.
    האופציה קיימת כבר מזמן רק ...
    מירי 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק דרך שונה קצת. נכנסים לאפליקציית 'קוויק וואצאפ' ומכניסים שם את מס' הטלפון של עצמכם. זה מעביר אותכם לדף הוואצאפ הרגיל וההודעה נשלחת מאליכם אל המספר שלכם. אני עושה את זה כבר מעל שנתיים.
    סגור