ויראלי

פאולה רוזנברג התאוששה מההשפלה? "מה שהיה, מאחורינו"

המגישה הציגה תגובה של התנצלות מצד עוקב שכתב מילים קשות נגדה ונגד בעלה ליאון: "תראו איזו גבריות מפוארת, ובטוחה בעצמה להתנצל מכל הלב בפומבי, לרצות לתקן. וואו אין מרגש מזה. לכל מי שמייעץ להתעלם, אז נכון שיש תמיד אופציה לתקשר ולהגיב רק למי שמילותיהם מלטפות אתכם ומחמיאות לכם, אבל זה לא יעשה שינוי אצל אף אחד"
מערכת ice |  3
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
סוף שבוע מורכב מאוד עבר על פאולה וליאון רוזנברג. צמד המגישים של קשת 12. אחרי הטור שהעלתה בישראל היום, בעלה זכה לתגובות רעות מאוד, מה שלא השאיר אותה רגועה במיוחד, אבל היום (ראשון) היא דווקא שפעה מחמאות לעוקב מזן אחר.
רוזנברג הציגה תכתובת עם אדם שהפיץ נגדה הערות ארסיות בשבוע שעבר, אך כעת התנצל בפניה וכתבה: "מלך הצחי הזה. לא משנה מה כתב, העניין הוא שלא התעלמתי ועניתי לו באופן ענייני. מה שהיה היה, זה מאחורינו. תראו איזו גבריות מפוארת, ובטוחה בעצמה להתנצל מכל הלב בפומבי, לרצות לתקן. וואו אין מרגש מזה. לכל מי שמייעץ להתעלם, אז נכון שיש תמיד אופציה לתקשר ולהגיב רק למי שמילותיהם מלטפות אתכם ומחמיאות לכם, אבל זה לא יעשה שינוי אצל אף אחד".
עוד הוסיפה: "זה גם קצת משעמם שהכל יהיה אותו הדבר. נכון גם שלא כולם חייבים לרצות להוביל שינוי, אבל אני כן. בשביל לשנות מציאות צריך להתפלש גם בבוץ, לא רק להתהלך בנעימות בין האוהדות והאוהדים. וצחי הנסיך הוא ההוכחה זה אכן עושה שינוי. צחי אמסלם".

רוזנברג כתבה: "יכול להיות שנחשפתם לתגובות הקשות שליאון קיבל השבוע לאחר שהתפרסם ראיון איתו במגזין "הארץ". נכון, אנחנו אנשים חשופים תקשורתית ולכן, רגילים לקבל הערות מנומסות יותר או פחות על הזוגיות שלנו. אבל האמת היא שכל זוג מתמודד עם לחצים חיצוניים כאלה ואחרים. אנחנו מזמינים אתכם להרצאה שלנו "לא נפסיק לריב" שבה נספר על המסע האישי שלנו בכנות ובפתיחות. אנחנו מאמינים שהמסע שלנו דומה למסע שעובר כל זוג, אמנם בגרסאות שונות, אבל הכלים להתמודד עם שחיקה זוגית, לחצים מהמשפחה ומהעבודה ועם השמחה והקושי שבגידול ילדים, משותפים לכולנו. ההרצאה הקרובה: יום חמישי ה1.12 במרכז נגה בהרצליה".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אגו דפוק לשניהם (ל"ת)
    אוף 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תתקדמי, את טוחנת במוח (ל"ת)
    ירון 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    פאולה רוזנברג
    רונה בשארי ליטר 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא קראתי ולא אקרא לדעתי את אדם חטטן פטפטן וממש לא מעניינת. צר לי
    סגור