תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג מתפוצצת: "רוב הנשים הן שוביניסטיות"

?מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג התייחסה בראיון למעיין אדם ב-103FM למספר הנשים המועט לדעתה בקואליציה וטענה: "בגלל שאנו חיים בחברה פטריארכלית, רוב הנשים הן שוביניסטיות"
מערכת ice |  4
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
רק בשבוע האחרון הושבעה הכנסת ה־25, אך בקואליציה החדשה עתידות להיות 9 חברות כנסת נשים בלבד. בין הנציגות, כמעט ואין נשים שמגדירות עצמן פמיניסטיות או שעסקו בעבר באופן משמעותי לטובת זכויות השנים לדברי לא מעט נשות תקשורת.
מעיין אדם העלתה את המגישה של 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג לדבר על כך בראיון ל-103fm בשל העובדה שהיא מסמלת עבורה את המודל הנשי האולטימטיבי, שמייצגת כל יום את הנשים על המסך: מגישת הטלוויזיה האהובה פאולה רוזנברג.
רוזנברג טענה בין היתר בראיון עם אדם "בגלל שאנו חיים בחברה פטריארכלית, רוב הנשים הן שוביניסטיות, מאמינות שהן לא יכולות להוביל ולנהל, אבל חשוב לזכור שזכויות נשים הן זכויות האדם". 

אדם אמרה: "מהפכת המי טו הפכה הכל, שנים זה היה בסדר לבהות לך בתחת וזה היה בסדר, זה השתנה", רוזנברג השיבה: "למה שלא מבינים זה שאם לא נדאג לזכויות של 51% מהאוכלוסייה, אז גם אם יהיה שלום עולמי - עדיין לא יהיה שלום בינינו. אני נלחמת בדרכים שלי, בתוכנית הבוקר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני גאה להיות שובניסטית. הפמיניזם של הגל השלישי...
    ליאת 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רחוק מרחק שנות אור מהסאפרג'סט (Suffragists) המקוריות שבנוסף להיותן נשים הנלחמות לזכויות הצבעה ורכוש כמו הגברים, היו גם רעיות ואימהות שהאמינו בתא המשפחתי ושלמותו. הפסיכיות של הפמיניזם הנוכחי רוצות למחוק את הזהות הגברית ולקעקע את הגבר כרעיל, אלים, תוקפני ומדכא. ואלו בדיוק הדברים שהפמיניסטיות של היום עושות. כמה טוב להיות אישה שמעריצה ואוהבת את בעלה אהבת נפש. כמה אושר זה מביא לי לראות את בעלי מתרווח לו בשולחן עם האוכל הטרי והטעים שהכנתי לו (אני מבשלת לו כל יום מחדש), כולו מדושן עונג. או לראות אותו יושב בספה אחרי יום עמוס ונהנה מזמן רגוע ומפנק. או כשאני מסבנת לו את הגוף אחרי כל יום שישי לפני כניסת השבת והוא מגרגר מרוב הנאה ()
    סגור
  • 2.
    מחפשת תשומי
    משועממת 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את לא מעניינת אף אחד ואף אחת
    סגור
  • 1.
    ברור
    סתם מישהו 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככ. זה כשהבעל סמרטוט . יש לה מזל שהתחתן איתה . ההורים של ליאון לא קעבלו טןתה בתחילה
    סגור
  • ??
    מימי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא קיבל חזוק גם ההורים של הרישאון לא קיבלו הבחור ניצל לאון מיסכן ההורים לא חים לנצח
    סגור