תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג חושפת את הרשימה הסודית: "התרחקי מקמצנים"

לרגל יום הולדתה ה-46, המגישה שיתפה ב-46 תובנות שאספה לאורך הדרך: "ציניות יכולה להצחיק ואף להעיד על תחכום, אבל מי שמשתמש בציניות בעיקר כדי להביע את עצמו" וגם "שחררי אוויר. זכרי שאת לא חייבת להתקדם רק דרך בעיטות בתחת"
מערכת ice |  4
פאולה רוזנברג (צילום יוטיוב/ כאן 11)
"46 דברים שלמדתי עד גיל 46", לרגל יום הולדתה, החליטה פאולה רוזנברג, מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12 לכתוב טור חגיגי ולשתף את הקוראים בחלק מהתובנות שאספה לאורך הדרך. איזו המלצה תיקחו?
בין ההמלצות שרשמה פאולה: "כל אחד עסוק בעצמו גם כשנדמה לך שאנשים מאוד נרעשים ממעשייך או מהמראה החיצוני שלך, זכרי שהם יחזרו להתעסק בעצמם ובמה שהם משערים שאת חושבת עליהם תוך פחות מחמש דקות. אל תימנעי מאף מעשה שאת מאמינה בו ומאף שמלה שנוח לך בתוכה למען חמש הדקות האלה".
בסך הכל היו 46 תובנות, אך בבולטות שבהן כתבה: "קחי אוויר. לפעמים תצליחי לשנות הרגל או להיפרד מהתנהגות מזיקה רק כשהסבל יהיה כבר בלתי נסבל. זה בסדר, גם בעיטה בתחת היא צעד קדימה", וגם: "שחררי אוויר. זכרי שאת לא חייבת להתקדם רק דרך בעיטות בתחת. אל תאמיני שאת חייבת לחוות קושי כדי להיות ראויה. ההישגים שלך הם שלך, גם אם לא סבלת עבורם".
בין לבין הוסיפה: "התרחקי מקמצנים. הצבת גבולות למי שמפגין כלפייך תובענות גוזלת ממך המון כוחות, שמרי על עצמך. קמצנות אף פעם לא מתבטאת רק בכסף - הגרעין שלה הוא בסגירות של הלב, בתפיסת עולם של חרדה ועוינות ובתחושת זכאות לקבל יותר מאשר לתת", או "ציניות יכולה להצחיק ואף להעיד על תחכום, אבל מי שמשתמש בציניות בעיקר כדי להביע את עצמו - זה סימן שהמרירות שלו גדולה יותר מראיית הטוב, וזה לא בריא לך להיות בחברת אנשים כאלה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ??
    מומו 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעלה כמה את חושבת את עצמך ואת כלום מי את ומה את מבינה מי החיים את אלוהים אף אחד לא תפס בביצ,,,תני לנו לנוח מימך מה את לא מבינה דיייייי
    סגור
  • 3.
    סתם נפיחה. כלומניקית. (ל"ת)
    הערה 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    צריך להתרחק ממך. את נראית קמצנית. מה לעשות? ככה את נראי
    לורי 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תנסי לשנות דברים בך קודם. ואחר כך באחרים. ויש לך הרבה מה לשנות. מיקום המלפפון ויכה את הגנן מתאים לך בול.
    סגור
  • 1.
    עיפרון מחודד... (ל"ת)
    סתם אחד 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור