תרבות ופנאי

פאולה רוזנברג זועמת: "חוסר נימוס וכבוד. לא מתחברת לשיימינג"

מגישת הבוקר בקשת 12 לא הצליחה להישאר אדישה בעקבות תקרית ההורדה מהבמה של הקומיקאי אסי כהן ויצאה להגנתו, "ממש אווילי שאני צריכה לכתוב את המובן מאליו"
מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום אינסטגרם/ פאולה רוזנברג)
פאולה רוזנברג מצטרפת הבוקר לגל התמיכה שזוכה לו אסי כהן אחרי שהורד מהבמה באירוע של עיריית תל אביב בעקבות תלונות של קהל הצופים לתוכן גס ובוטה.
רוזנברג חיזקה את אסי והדמות שאולי עמה מופיע וכתבה, "זה נשמע לי ממש אווילי שאני צריכה לכתוב את המובן מאליו: אסי כהן הוא אחד האנשים הכי מצחיקים בישראל ואולי בעולם. ההומור שלו נקי מגזענות ומשוביניזם ומתיוגים נמוכים של עדתיות ושיתופים מיניים בוטים". 
מגישת הבוק רהמשיכה והעידה על תוכן המופע, "הייתי במופע שלו עם הילדות שלי ונהננו מכל רגע. אני מאוד מאוד מקפידה מאז שנולדו שלא לחשוף אותן לתכנים לא מותאמים, אפילו לרגע אחד לא זזתי על הכסא באי-נוחות, ואני האישה הכי קרצייה בכל מה שקשור להומור פוגעני, תאמינו לי שאני לא עושה הנחות לאף-אחד. 
 
"זה נכון שלא כולם מבינים סאטירה, יש אנשים שלא קולטים לפעמים שמשהו נאמר בהומור, בהפוך על הפוך, וזה בסדר.  השאלה היא יותר בסיסית ולא קשורה רק למופע של "שאולי" והיא: מה אני עושה כשאני לא מבינה משהו. 
"אתמול במופע של אסי כהן היו כמה אנשים שיצאו מהמופע באמצע, כי היו בדיחות שהכעיסו אותם כנראה. אולי זה לא ההומור שהם מתחברים אליו, אבל השאלה היא עד כמה הם כן מתחברים לחוסר נימוס וחוסר כבוד כלפי אמן שמופיע לפניהם. אני אישית פחות מתחברת לשיימינג וביוש אנשים בכלל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פאולה רוזנברג כמות תאונה
    יהודית 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מופעה שלא התאים ל מעמד.הבחירה שלו הייתה להפסיק את המופעה. לתשומת לבך לא לכולם צריכים להסכים לתגובות שלך.
    סגור
  • 1.
    פאולה רוזנברג כמות תאונה
    יהודית 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מופעה שלא התאים ל מעמד.הבחירה שלו הייתה להפסיק את המופעה. לתשומת לבך לא לכולם צריכים להסכים לתגובות שלך.
    סגור