ויראלי

פאולה רוזנברג משתתפת בזמר במסכה? "אל תשלחו הודעות"

לאחר שהזמר במסכה פתחה את עונתה השלישית, מגישת קשת 12 ביקשה: "אני לא יכולה לענות על כל ההודעות ששולחים לי אם אני האננס ואני לא האננס. אם הייתי בוחרת פרי להיות הייתי אננס, אין צדק, לא יודעת מי האננס
מערכת ice |  1
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
העונה השלישית של הזמר במסכה החלה אמש (מוצאי שבת) עם תחפושות חדשות וביצועים מפתיעים, מאנשים שעוד יותר יפתיעו אותנו כשייחשפו, אבל יש מי שכבר שומעת את חרושת השמועות ומסרבת להודות כי היא אחת הדמויות.
רוזנברג אמרה: "בואו נעשה את זה יעיל, אני לא יכולה לענות על כל ההודעות ששולחים לי אם אני האננס ואני לא האננס. אם הייתי בוחרת פרי להיות הייתי אננס, אין צדק, לא יודעת מי האננס, תשאלו את לירון זייד או יונית לוי, אל תשלחו לי על זה הודעות על זה, תזמינו הרצאה לארגון".
 
כאמור, הנחשף הראשון של ערב ההשקה ההיה שדרן הספורט ואיש התקשורת הוותיק יורם ארבל. בתוך התחפושת של הצפרדע ביצע ארבל ביצוע מפתיע לשיר "seniorita" של שון מנדס וקמילה קביו. "נהניתי מאוד כי לא שרתי הרבה מאוד שנים" אמר יורם ארבל לאחר שנחשף, "זאת חוויה מיוחדת ואני מצטער שלא אמשיך אתכם."
תחפושות נוספות שכיכבו הערב היו העכבישה, השבלול, הצמר גפן מתוק, האננס והחתול.

יורם ארבל נחשף מהתחפושת של הצפרדע (צילום מסך קשת 12)

במהלך צילומי העונה החדשה היו הצמד סטטיק ובן אל לקראת פירוק הזוגיות, וכך גם הזוגיות של סטטיק עם שרית פולק. כשנשאל סטטיק האם יזהה את שרית מאחורי המסכה, השיב: "איזה לחץ. אני ממש רוצה לחשוב שכן, אבל הם כל כך מסתירים אנשים".

אופירה אסייג חשפה בתוכנית את השיטה שלה לגילוי הדמויות: "אני סופר רצינית ומקצוענית. אני עוברת על הרשימות, הרמזים והאופציות. אני גם בודקת מי מחובר לאינסטגרם ומנסה להצליב. זה לא פשוט"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה שלעורך האתר יש רומן עם הפאטמה הזו
    ששי המלך 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן כמה כותבים על הכלומניקית הזו
    סגור