תקשורת ומדיה

כך דני קושמרו הפתיע את יונית לוי במהדורה המרכזית. צפו

דני קושמרו הפתיע אמש את יונית לוי לקראת סופה של המהדורה המרכזית עם זר פרחים ענק, ברכה מרגשת וסרטון קצר שמסקר את 20 השנה בהן הגישה את המהדורה המרכזית של קשת 12
מערכת ice | 
דני קושמרו, יונית לוי (צילום יחצ קשת חדשות 12)
יונית לוי, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12 כבר 20 שנה, כשעוד הערוץ היה קרוי ערוץ 2. אמש הצוות של קשת 12 ציין עמה את המאורע המרגש הזה עם הרמת כוסית חגיגית אבל הוא ממש לא הסתפק בזה. לקראת סוף המהדורה ושנייה לפני התחזית, דני קושמרו הפתיע את יונית עם זר פרחים עשיר, ברכה וסרטון מרגש.
יונית נראתה מרוגשת ומובכת מעט מהברכה של קושמרו שאמר: לפני 20 נכנסה לפה, לאולפן הזה בחורה צעירה, ג'ינג'ית אם אני זוכר נכון ועשתה היסטוריה. 20 שנה חלפו מהרגע הזה ורק את יודעת כמה מהדורות, אז רציתי להגיד תודה וכל הכבוד ומזל טוב על ההקדשה על ההשקעה והשקדנות והירידה לפרטים... והאהבה לדבר הזה שנקרא עיתונות". לכך קושמרו הוסיף שיש לה לב גדול ורגישות ושהצוות הכין לה סרטון קצר שסוקר את הקריירה.
ציון 20 שנות הגשת מהדורה מרכזית זו לא אבן הדרך היחידה שלוי הגיעה אליה השנה. בסבב הבחירות לכנסת ה-25 בתחילת חודש שעבר, לוי ציינה גם את מהדורת הבחירות העשירית שהיא מגישה מאז שהחלה את דרכה בקשת. 
 
לצד החגיגה המרגשת ישנן כעת שמועות שלוי תהיה חלק מהקאסט בעונה החדשה של הזמר במסכה, אלא לא בתפקיד השופטת אלא בתוך אחת התחפושות הצבעוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה