טלוויזיה

נטפליקס משגעת את המנויים: סדרה שאפשר לצפות בה בכל סדר

נטפליקס חושפת את 'קליידוסקופ', סדרה שנועדה לצפייה בכל סדר שיבחרו הצופים לראות. "לכל פרק היו חיבורים מרובים לכל פרק אחר", אמר בקליפ יוצר התוכנית, מנהל התוכנית והמפיק בפועל אריק גרסיה
מערכת ice | 
הוט ונטפליקס (צילום pexels)
סדרת האנתולוגיה החדשה של נטפליקס "קליידוסקופ" תעניק לצופים חוויה ייחודית משלהם בצפייה בצוות של גנבים מיומנים מנסים לבצע שוד שהם מתכננים כבר למעלה מ-20 שנה. בקליפ הצצה, צוות השחקנים והצוות חולקים את נבכי הסדרה וכיצד היא עושה סיבוב חדש בסדרת האנתולוגיה המסורתית.
"לכל פרק היו חיבורים מרובים לכל פרק אחר", אמר בקליפ יוצר התוכנית, מנהל התוכנית והמפיק בפועל אריק גרסיה. גרסיה הוא גם אחד מכותבי ה"קליידוסקופ". בסדרה בת שמונה חלקים, הקהל יעקוב אחר "צוות של גנבים מופתיים והניסיון שלהם לפצח כספת בלתי שבירה לכאורה עבור הסכום הגדול בהיסטוריה. בשמירה על ידי צוות האבטחה הארגוני החזק ביותר בעולם, ועם רשויות אכיפת החוק על המקרה, כל פרק חושף פיסת פאזל משוכללת של שחיתות, חמדנות, נקמה, מזימות, נאמנויות ובגידות", נכתב בתיאור התוכנית תעלה בינואר 2023 לאוויר.

"לנו כבני אדם יש נטייה להניח. המוח שלנו תמיד מחפש להיות צעד אחד קדימה", אומר ג'יאנקרלו אספוסיטו, המגלם את "המאסטרמיינד" ליאו פאפ, בקטע ההצצה למעלה. "בגלל זה, אנחנו מתחילים לחשוב שאנחנו יודעים מה מישהו חושב או לאן הוא הולך. הסדרה הזו שוברת את המוסכמה ותעזור לנו לחזור להווה...ולחכות".
לכל צופה תהיה חוויה משלו, כאשר חלקם מתחילים בפרקים מסוימים המוגדרים על ידי צבעים כמו "כחול" או "סגול", עד לגמר הסדרה "White: The Heist". צוות הגנבים כולל את אספוסיטו; פז וגה בתור "מומחה הנשק", אווה מרסר; ג'ודי גודווין בתור "מומחית חומרי הנפץ", רוזלין אלביי; בוב גודווין בתור "המפצח הבטוח", ג'אי קורטני; פיטר מארק קנדל בתור "המבריח", סטן לומיס וג'ורדן מנדוזה בתור RJ Acosta, Jr., "הנהג". חברים נוספים בצוות כוללים את רופוס סוול, טאטי גבריאל, סוג'ונג סון, המקי מאדרה, ניושה נור ובובה ויילר.
הסדרה מבוססת באופן רופף על אירוע אמיתי כאשר 70 מיליארד דולר באגרות חוב נעלמו במרכז מנהטן במהלך הוריקן סנדי. הוא יופק על ידי ראסל פיין של Automatik Entertainment, פרד ברגר, בריאן קוואנו-ג'ונס וג'סטין לסי. רידלי סקוט, דיוויד וו. צוקר, ג'ורדן שיהאן וקלייטון קרוגר מ-Scott Free Productions נקראים גם הם כמפיקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה