מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: בטופ אין כל חדש. וגם במערב

"אנולה הולמס 2", יחד עם הסרט הקודם בסדרה, מככבים ברשימת הסרטים הנצפים בשבוע שעבר יחד עם "במערב אין כל חדש" ו"חג מולד בלתי נשכח"

יאיר מור | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
הסרט החדש והשני בסדרה על אנולה הולמס, אחותו הצעירה והלא פחות טובה של שרלוק הולמס, ממשיך לשלוט בטבלת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס – גם בעולם וגם בישראל – זה השבוע השני ברצף, עם נתון גבוה משמעותית מכל סרט אחר – כמעט 63 מיליון שעות צפייה שבועיות. הוא גורר אחריו גם את הסרט הקודם בסדרה, שעולה למקום הרביעי בעולם והשביעי בישראל.
במקום השני בעולם והשלישי בישראל "חג מולד בלתי נשכח"; במקום השלישי בעולם והחמישי בישראל "כדור תועה 2"; ובמקום החמישי בעולם "לוחם האלוהים", שאינו זמין לצפייה מישראל.
בחמישייה השנייה ניתן למצוא את "במערב אין כל חדש" במקום השישי גם בחו"ל וגם כאן; "האחות הטובה" במקום השביעי בעולם; "Minions & More volume 2", שאינו זמין לצפייה בישראל, במקום השמיני בשאר העולם; "לא רעים בכלל", שגם הוא לא זמין אצלנו, במקום התשיעי בעולם; ו"מעבר ליקום" במקום העשירי.
בעשירייה הישראלית מככבים מספר סרטים שלא מתקרבים לעשירייה העולמית: במקום הרביעי "מכורה"; בשמיני "הסערה"; בתשיעי "גבר גבר"; ובעשירי "קרוב יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה