מדדים ומחקרים

נטפליקס הרוויחה בענק ממות המלכה אליזבת

עונה 5 של 'הכתר', שעלתה בסוף השבוע האחרון וממחיזה את שנות ה-90 והשערוריות שאירעו אז במשפחת המלוכה סביב הנסיכה דיאנה, עלתה לשירות הסטרימינג הגדול בעולם בסוף השבוע האחרון והצליחה סוף סוף לרשום נתון צפייה מרשים – אם כי לא שובר שיאים.
יאיר מור | 
המלכה אליזבת השנייה (צילום פייסבוק/ The Royal Family)
במשך שנים ספגה נטפליקס קיתונות לעג וביקורת על השקעת העתק שלה ב"הכתר" – הדרמה על חייה של אליזבת השנייה, מלכת אנגליה המנוחה. התקציב המשוער נע בין 5 ל-10 מיליון דולר לכל פרק, אך נתוני הצפייה בסדרה מעולם לא הצדיקו את ההשקעה – עד עכשיו.
עונה 5, שעלתה בסוף השבוע האחרון וממחיזה את שנות ה-90 והשערוריות שאירעו אז במשפחת המלוכה סביב הנסיכה דיאנה, עלתה לשירות הסטרימינג הגדול בעולם בסוף השבוע האחרון והצליחה סוף סוף לרשום נתון צפייה מרשים – אם כי לא שובר שיאים. 107.4 מיליון שעות צפייה נרשמו בסדרה בשלושת הימים הראשונים שלה בנטפליקס – יותר מפי שניים וחצי מכמעט 41 מיליון שעות הצפייה בעונה 1 שנרשמו בשבוע שלאחר מות המלכה בספטמבר האחרון. כמובן שהיא התברגה במקום הראשון ברשימת הסדרות הנצפות ביותר בשירות בשבוע החולף...
אלא אם אתם בישראל. כאן הסתפקה עונתה החמישית של "הכתר" במקום השני, אחרי עונתה הרביעית של "מניפסט" – שבאופן מעניין, נראה שגם בעולם הצליחה לגרום ל"אפקט קץ'-אפ" רחב יותר מ"הכתר": עונתה הראשונה של סדרת המסתורין על הטיסה שנעלמה והופיעה מחדש אחרי 5 שנים נמצאת במקום החמישי בעולם והשישי בישראל, ועונתה השנייה מדורגת במקום העשירי בעולם. זאת בעוד אף אחת מעונותיה הקודמות של "הכתר" לא נמצאת ברשימה.
במקום השלישי בעולם, והרביעי בישראל, עונתה השלישית של תוכנית הריאליטי "האהבה היא עיוורת"; במקום הרביעי בעולם "עד שהכסף יפריד ביננו", שאינה זמינה לצפייה כאן; במקום השישי בעולם והשלישי בישראל "מאפס"; עונה 2 של "נזירה לוחמת" במקום השביעי בעולם והשמיני בישראל; "מבפנים" במקום השמיני בעולם והשישי בישראל; ובמקום התשיעי בעולם "הצופה".
סדרות שנמצאות בעשירייה הישראלית אך לא התברגו בעולמית כוללות את "דובאי בלינג", שנמצאת לכל הפחות בתחתית העשירייה השנייה אם לא השלישית בעולם; "הסוד של משפחת גרקו" שגם היא מדורגת בעשירייה השנייה בעולם; ועונה 5 של תוכנית הילדים "האנטר X האנטר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה