טלוויזיה

שינוי דרמטי בהישרדות – זה החידוש שיחול מהעונה הבאה

בעונה החדשה של הישרדות שצפויה לעלות בחודש הבא יחול שינוי כאשר לראשונה - כל משתתפי העונה יבחרו את השורד האחרון, ולא רק המושבעים שנותרו עד האיחוד
מערכת ice | 
הישרדות (צילום אור דנון)
התגעגעתם ל"הישרדות"? עונה חדשה של הריאליטי המצליח צפויה לעלות ברשת 13 ככל הנראה בחודש הבא, ולראשונה השנה גם יחול שינוי משמעותי בבחירת הזוכה בגמר שייקח את המיליון.
ערן סויסה פרסם בישראל היום כי בעונה הקרובה, לראשונה במשחק, לכל אחד מהמשתתפים תהיה זכות הצבעה בגמר - ולא רק למושבעים שנשארו עד האיחוד. גם בעונה הקרובה כמו ברוב העונות האחרונות של הריאליטי, ההצבעה תיעשה על האי.
העונה הבאה של הישרדות כבר צולמה כמובן, כאשר בחודש אפריל השנה המריאו המתמודדים לצילומים בפיליפינים. רוב המשתתפים בעונה הקרובה יהיו אנונימיים לצופים, לצד שמות מעט יותר מוכרים.
 
בין מתמודדי העונה הקרובה של "הישרדות" תוכלו לצפות בטניה לאורן, זמרת בלהקת "פורמולה", דוגמנית ורקדנית. גל רובין, אושיית רשת, מאפרת ומעצבת שיער בת 32 ואם לשישה ילדים. חרדית לשעבר שיצאה בשאלה. סהר כהן (26), קצין גולני לשעבר, איש עסקים צעיר ובעל מותג אופנה TIKY למען חולי סרטן. אושיית הרשת דורין דותן. איש התקשורת דניאל ציוני. 
מתמודדים נוספים בעונה החדשה על המיליון: אבירן שמואל, שהשתתף בתוכנית "דייט ראשון" בקשת 12. הדוגמנית ואושיית הרשת מאיה קיי (השתתפה בקליפ של מרגי), שהתאהבה על האי בחייל המשוחרר טל מורדי. מאור שושן, יהלומן ששמו נקשר בעבר לאלה אייבינדר זוכת העונה האחרונה של הישרדות, וגם אקס של טהוניה רובל.
עוד מתמודדים על האי הם ספיר קשתי, כוכבת רשת וניר רגב, הבן של בני רגב – ראש העיר לוד לשעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה