טלוויזיה

חיים אתגר מזהיר: עוקץ הרולקס המטורף שיכול להפיל אתכם

מגיש קשת 12 התריע על שיטת עוקץ חדשה: "העוקץ העביר למוכר תעודת זהות לכאורה תקינה, בדיעבד התברר שהיא כנראה לא של אותו אדם. לאחר מכן מעביר למוכר העברה בנקאית, העברת זהב, בסוף גילה שאין שעון, אין כסף ומסמך העברת הזהב היה מזויך".
מערכת ice |  1
חיים אתגר ועוקץ הרולקס (צילום יחצ קשת 12, unsplash)
מגיש 'יצאת צדיק' ו'חשיפה בקשת 12, חיים אתגר, שיתף בעמוד האינסטגרם שלו סרטון בו הוא מסביר על עוקץ חדש, שלדבריו יכול להפיל כל ישראלי בפח - עוקץ הרולקס. זאת לאחר שנוכלים עקצו שעון רולקס בעשרות אלפי שקלים באמצעים פשוטים ומבלי לשלם שקל עבורו.
בסרטון אמר אתגר: "אני רוצה לספר לכם על עוקץ הרולקס המטורף כאן בישראל. איך הצליח נוכל באמצעים מאוד פשוטים להוציא את השעון הזה בלי לשלם לבעלים שלו שקל. זה מתחיל ככה: הבעלים של השעון רצה למכור אותו, פרסם אותו בפייסבוק, אני רוצה עבורו יותר מ-50 אלף שקלים, הנוכל אמר לו 'אני רוצה לקנות את השעון'".
 
עוד הוסיף אתגר שגם כתב כי המוכה לא פגש את הקונה פנים אל פנים: "העוקץ העביר למוכר תעודת זהות לכאורה תקינה, בדיעבד התברר שהיא כנראה לא של אותו אדם. לאחר מכן מעביר למוכר העברה בנקאית, העברת זהב, אסמכתא שעשה העברת זהב והעביר למעלה מחמישים אלף שקל לחשבונו של בעל השעון".
עוד המשיך: "העוקץ נראה משנע מאוד, בעל השעון השתכנע, הגיעה מונית מטעמו של העוקץ בעל השעון שם את השעון, יצא השעון לדרך ואחרי זמן לא ארוך מגלה בעל השעון שאין שעון, אין כסף, המסמך של ההעברה הבנקאית היה מזויף וגם אין עם מי לדבר, הבנאדם נעלם".

לסיום התריע המגיש: "ואני רוצה להזכיר לכולם מה המסקנה: כשאתם מוכרים משהו בוודאי יקר ערך, תפגשו את האדם, תוודאו טוב טוב שהתשלום שהועבר אורגינלי, אותנטי ורק אז ורק אז תשחררו את הטובין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ההמלצות חסרות את הדבר הכי חשוב
    בוגי 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה צריך להמליץ, שרק לאחר רואים את הכסף בחשבון הבנק, אפשר לשחרר את הטובין
    סגור