טלוויזיה

אלירז שדה נגד אייל גולן? "החיים מורכבים"

אלירז שדה, שנישא לגרושתו של הזמר, סיפר בראיון 'אינטימי' לרפי רשף בקשת 12: "תמיד הילדים עומדים לנגד עיניי, אבל... היום אנחנו מה שנקרא המון שנים אחרי"
מערכת ice | 
אלירז שדה אילנית לוי טאצ (צילום יוטיוב)
ביום שבו נחשף שמו של אייל גולן כזמר החשוד בפרשת 'משחקי חברה' אלירז שדה טען כי: "גם חגיגות צריכות להיות במסגרת החוק, כל בר דעת יכול לזהות אם הבחורה שמולו היא קטינה". אבל מאז הפך משתתף האח הגדול לשעבר לבעלה של אילנית לוי, גרושתו של גולן ולשותף פעיל בגידולם של ילדיו ומשכך אמירתו הפכה למורכבת במיוחד ולא נעימה.
בפרק חדש "אינטימי" עם רפי רשף, שישודר הערב (חמישי) אחרי "אחד למיליון" בקשת 12, אלירז שדה סיפר בין היתר על החזרה שלו בתשובה, אורח החיים שסיגל פליטת הכדור בשירות הצבאי וכמובן היחסים עם אייל גולן וילדיו.
על אמירתו ההיא טען שדה: "זה קרה לפני המון המון שנים, ממש הרבה שנים עברו", אומר שדה בהתייחס לפרשה ומתקשה לדבר. "בסוף זה אבא של הילדים, והחיים הם מורכבים, החיים הם לא פשוטים. ותמיד הילדים עומדים לנגד עיניי, אבל... היום אנחנו מה שנקרא המון שנים אחרי".
עוד הסביר: "הם היו מאוד צעירים, ממש קטנים, זה היה בזמנו. וזה משהו ש... אני חושב עשור, כמה זמן עבר. אני מצטער ש... תראה, בסופו של דבר אתה לא צריך כל הזמן ל... מה שלך יש להגיד, אתה יכול להגיד את זה, וכבר אמרתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה