טלוויזיה

הזוג של חתונה ממבט ראשון מתרגש: "קנינו בית משלנו"

קטיה וליאור מסכמים את השנה האדירה שחלפה עליהם כולל ההיכרות עד החתונה בריאליטי של קשת 12: "יצאנו לירח דבש חלומי.. זכינו לחוות את כל הטוב הזה בזכות ולצד אנשים מדהימים, מפרגנים ושמחים עבורנו, לצד המשפחות האהובות שלנו"
מערכת ice | 
קטיה וליאור מתחתנים (צילום אור גפן)
הזוג המוצלח ביותר בעונה הנוכחית של 'חתונה ממבט ראשון' בקשת 12, קטיה וליאור, מסכמים את השנה שעברה עליהם מסך הכל שני זרים שהכירו בריאליטי ועד החתונה הנוצצת ששודרה בשידור חי לעיני כל עם ישראל.
השניים כתבו באינסטגרם המשותף שלהם כי: "השנה הטובה בחיינו. מה עברנו? הכרנו, התחתנו, הכרנו עוד, התחתנו עוד. קנינו בית משלנו! יצאנו לירח דבש חלומי.. זכינו לחוות את כל הטוב הזה בזכות ולצד אנשים מדהימים, מפרגנים ושמחים עבורנו, לצד המשפחות האהובות שלנו".
 
עוד הוסיפו: "תודה על השנה הזו!! תודה לכל מי שנתן ידו בסיפור שלנו ולכל מי שממשיך ללוות אותנו. תודה לכם! שאתם ממשיכים לעקוב ולפרגן, לא מובן מאליו בכלל. מצפים בכיליון עיניים לשנה החדשה ומה שיבוא איתה. שנה טובה! שנה של בריאות ואהבה".
כזכור, בתחילת חודש אוגוסט, השניים נישאו זה לזו בחתונה חגיגית במיוחד שהתקיימה באולם האירועים "טראסק" שבנמל תל אביב בהפקתה של דניאל זיני. הזמרת והיוצרת דנה לפידות הכניסה אותם לחופה בשיר המרגש 'Always Remember Us This Way' והופיעה בחתונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה