טלוויזיה

אופירה אסייג הפסידה בענק: האם ההתערבות תעלה לה ביוקר?

אופירה אסייג התערבה עם חברתה הטובה, סורלה קטורזה, אשתו של הקומיקאי הוותיק ישראל קטורזה, על תוצאת המשחק בין ברצלונה לוויקטוריה פלזן, והפסידה בענק. אז איך בכל זאת היא תצליח להתחמק מלשלם על ההפסד?
מערכת ice |  1
אופירה אסייג אייל ברקוביץ (צילום יחצ)
אופירה אסייג היא לא רק אחת מנשות התקשורת החזקות והקשוחות בישראל, כפי שראינו לא פעם גם בתוכנית 'אופירה וברקו' בימי שישי בקשת 12, וגם עוד הרבה קודם לכן, אלא מסתבר כעת שאופירה, שופטת 'הזמר במסכה' בין היתר, היא גם מהמרת ממולחת והכי חשוב, לא פראיירית בכלל.
כעת, בסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם האישי שלה, אשר מונה לא פחות מ-513 אלף עוקבים, אופירה אסייג חשפה את ההתערבות שקיימה עם חברתה הטובה, סורלה, אשתו של הקומיקאי הוותיק ישראל קטורזה, וחשוב מכך, חשפה מי ניצחה בהתערבות ביניהן, אבל יש גם טוויסט בעלילה.

סורלה קטורזה העלתה ראשונה סטורי עם תמונה משידור המשחק בין ברצלונה לוויקטוריה פלזן הצ'כית במסגרת ליגת האלופות, הקטאלונים חגגו עם 1:5 אדיר שכלל שלושער של רוברט לבנדובסקי, וכתבה לאסייג כך: "חייבת לי ארוחה". אופירה, מתוקף היותה 'לא פראיירית' בכלל, הגיבה לסורלה וחשפה ככל הנראה התערבות קודמת בין שתיהן, כאשר כתבה כך בתגובה: "ואת חייבת לי, אז אנחנו תיקו בובה". מה שבטוח, יהיה טעים.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מי היא מעניינת ביב השפכים הזאת ??? (ל"ת)
    אסף 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור