טלוויזיה

כאן 11 שלחו עקיצה לאח הגדול והישרדות

תאגיד השידור הודיע בחשבון הטוויטר הרשמי על עליית העונה החדשה של התכנית בואו לאכול איתי, בה כיכבו אודליה סוויסה ושירין אברהם, שלוהקו לתכניות הריאליטי של קשת ורשת. זה הציוץ שעורר סערה
מערכת ice | 
כאן 11, רשת 13, קשת 12 (צילום pexels)
בשנים האחרונות, "כוכב ריאליטי" כבר הפך למקצוע של ממש. רבים מהאנשים שמגיעים לתכנית ריאליטי אחת, מוצאים את עצמם תוך זמן קצת בפורמט שונה לגמרי, אך כזה שמשאיר אותם בתודעה.
תכנית הדוקו ריאליטי "בואו לאכול איתי", המשודרת בכאן 11, הייתה ביתן של שתי כוכבות ריאליטי שאולי מוכרות לכן מתכניות אחרות - אודליה סוויסה מהעונה האחרונה של הישרדות ושירין אברהם, שאחרי השתתפותה בתכנית הבישול, לוהקה לעונה הנוכחית של האח הגדול. 
בינתיים, בכאן 11 הודיעו היום (שני) על עליית העונה החדשה של בואו לאכול איתי, שתחל ב-14.8. הערוץ ידוע בחשבון הטוויטר המוצלח שלו, שאחראי על לא מעט ציוצים ויראליים, כשהפעם, הקרבנות לעקיצה היו תכניות הריאליטי הפופולריות של קשת ורשת. 
"ב-14.08 תכירו את המשתתפים העתידיים בעונות הבאות של הישרדות/האח הגדול" נכתב בציוץ הרשמי של כאן 11, ציוץ שעורר הרבה תשומת לב מצד הגולשים, כשנכון לכתיבת שורות אלה הציוץ עומד כבר על קרוב ל-1000 לייקים ושיתופים רבים בטוויטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה