טלוויזיה

אובמה בג'וב חדש ומפתיע: זו הסדרה שיככב בה בנטפליקס

התגעגעתם לשמוע את נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה? בקרוב תעלה נטפליקס סדרה חדשה בת חמישה פרקים, ומי שיוביל אותה הוא לא אחר מהנשיא בדימוס
מערכת ice | 
ברק אובמה (צילום pixabay)
אובמה בדרך לקריירת משחק? ענקית הסטריינג הודיע כי נשיא ארה"ב לשעבר כי אובמה ייצטרף לפרויקט תיעודי בנטפליקס, שיעסוק בנושאי טבע ובעלי חיים, ויהיה זה שילווה את התוכן בקולו כקריין של סדרת הנטפליקס החדשה. שתבחן טבע מוגן וחיות בר בכל רחבי העולם, הודיעה ענקית הסטרימינג ביום שלישי.
לפי דיווח של פורבס, נטפליקס הודיעה על השקת הסדרה באופן רשמי. לפי ההודעה, הסדרה שצפויה לעלות בענקית הסטרימינג, תצא תחת השם "הפארקים הלאומיים הגדולים שלנו" והיא תהיה סדרה דוקומנטרית בת חמישה פרקים. הסדרה צפויה להתמקד בפארקים הלאומיים המובילים בעולם בחמש יבשות ובמינים ייחודיים שנמצאים בהם, כולל סצנות שצולמו מהפארק הלאומי צבו בקניה ועד מפרץ מונטריי, קליפורניה, כך לפי נטפליקס.
אובמה יקריין את כל חמשת הפרקים, שיעלו לשירות בארה"ב באפריל, ובטריילר שפורסם אתמול (שלישי) אובמה מופיע כשהוא הולך יחף על חוף הים ומציג את הסדרה. לא רק את תפקיד הקריין לקח לו אובמה, הוא רשום גם כמפיק בפועל של הפרויקט, כחלק מההסכם הרב-שנתי שלו ושל מישל אובמה של Higher Ground Productions עם נטפליקס.
הפארקים הלאומיים הגדולים שלנו נועדו להיות קריאה לשימור, נטפליקס אמרה: "הפלאים האלה ראויים לשימור, ואחת הדרכים הטובות ביותר להוכיח זאת היא להראות לקהל איך נראים הפלאים האלה כשהם משגשגים" שימור הסביבה היה בעדיפות גבוהה עבור אובמה בתקופת כהונתו. כנשיא הוא הקים והרחיב הגנות ליותר מ-50 מיליון דונם של אדמות ציבוריות ומים, יותר מכל קודמיו, ציינה נטפליקס בהודעה.
 
מדובר בפרויקט נטפליקס האחרון של אובמה מאז שהוא ומישל אובמה חתמו על הסכם הפקה רב-שנתי עם נטפליקס בשנת 2018. מאז, השניים עבדו על סדרות כמו הסרט התיעודי עטור האוסקר American Factory, וזכו לשבחי הביקורות. Crip Camp. בשנת 2020, מישל כיכבה בסרט תיעודי אינטימי על חייה בשם Becoming, על שם האוטוביוגרפיה שלה, ובשנה שעברה השיקה תוכנית ילדים בשם Waffles + Mochi על בישול ואכילת ארוחות מזינות. בשנת 2019, גם ה-Obamas' Higher Ground חתם על הסכם עם Spotify, ואובמה השתתף בפודקאסט עם הזמר והיוצר ברוס ספרינגסטין בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה