מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: ההתרסקות האיטית של הסדרה שבוטלה

לאחר חודשיים שלמים שבהם הובילה את הטבלה בישראל, סדרת המסתורין על הטיסה שלא באמת התרסקה מתחילה באמת לצנוח. ואילו סדרות כובשות את הצמרת?
יאיר מור |  3
נטפליקס (צילום vecteezy)
הביטול, הרכישה, הפופולאריות המפתיעה – סיפורה של הסדרה "מניפסט", שעלתה לנטפליקס ב-1.1 ומאז ועד היום מאכלסת בכל שבוע שלושה מקומות ברשימת הסדרות הכי נצפות על ידי המנויים הישראלים בנטפליקס, עוד ייחקר על ידי אנתרופולוגים וסטודנטים לקולנוע במסגרת עבודות גמר שאף אחד לא יקרא (אלא אם נטפליקס יקנו אותן ויעלו אותן לשירות, כמובן). אבל בינתיים, הרומן הישראלי של הסדרה האמריקאית הכושלת דועך לאיטו, והשבוע כבר נמצאות עונות 3, 2 ו-1 של הסדרה במקומות 4, 7 ו-8 בלבד ברשימת הסדרות הנצפות בישראל, לאחר יותר מחודש וחצי בשלוש המשבצות העליונות.
לשם שינוי, בפעם הראשונה השנה, שלושת המקומות הראשונים בטבלה זהים בעולם ובישראל: במקום הראשון העונה הראשונה של "ויקינגים: ולהאלה", הספין-אוף לדרמה האפית עתירת-התקציב של ערוץ ההיסטוריה; במקום השני "להמציא את אנה", הסדרה על הגרסה הנשית של "נוכל הטינדר" שהונתה את האליטה של ניו-יורק על ידי התחזות ליורשת אצולה גרמנייה; ובמקום השלישי "אני אף אחת", דרמת המתח החדשה בכיכובה של טוני קולט; במובן מסוים, גם המקום הרביעי זהה: הסדרה הקומית "השותפים הגרועים בתבל", שנמצאת במקום הרביעי בעולם, היא הסדרה הרביעית בטבלה הישראלית אם מוציאים את "מניפסט" מהחישוב (והחמישית כולל עונה 3 של "מניפסט").

במקום החמישי בעולם הסדרה הקוריאנית "בית משפט לנוער", שבישראל כלל לא נכנסה לעשירייה; בשישי, גם בעולם וגם בישראל, עונה 2 של "האהבה היא עיוורת", המקבילה הבינלאומית ל"דייט בחשכה"; במקום השביעי בעולם הטלנובלה הקולומביאנית "קפה בניחוח אישה", שאינה זמינה לצפייה בישראל; במקום השמיני בעולם "כולנו מתים", קומדיית האימה הקוריאנית שפחות הצליחה בארץ; מותחן הנוער "אחד מאיתנו משקר" נמצא במקום התשיעי בישראל והעשירי בעולם; ואת העשיריות סוגרים "שוב בת 15" בעולם ועונה 6 של "חברים" בישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ראיתי פרק של מניפסט וויתרתי
    מניפסטו 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי רואה את הזבל הזה
    סגור
  • 2.
    מה זו ה"כתבה" הזו?! נכנסתי כי רציתי לדעת מה זו הסדרה שה
    חח 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בישראל וקיבלתי רשימת סדרות שאפשר היה להציג בטבלה. משלמים למישהו על כתבות כאלה?!
    סגור
  • 1.
    זאת לא כתבה אלא פירוט עובדות סתמי (ל"ת)
    מה זה אמור להיות 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור