טלוויזיה

משרד התחבורה פינק במתנה? בכאן 11 חושבים אחרת

הפוסט שבו טענה מרב מיכאלי כי אין צורך יותר לחדש את רישיון הנהיגה עד גיל 70 או לשאת אותו כ"מתנה ממני אליכם" עורר תהיות. גיא זוהר בדק והציג ב'מהצד השני' האם השרה רכבה על קרדיט שלא הגיע לה
מערכת ice | 
גיא זוהר מהצד השני (צילום צילום מסך כאן 11)
הפוסט שכתבה שרת התחבורה מרב מיכאלי רגע לפני החגים, לפני החל מהיום (שישי) ה-1 באוקטובר 2021, תחל הרפורמה לפיה לא יהיה צורך יותר לחדש רישיון נהיגה עד גיל 70 וכן לא לשאת איתו, חוזר אליה כמו בומרנג, לאחר שב'מהצד השני' ניתחו היטב את המשמעות של המשפט 'מתנה ממני אליכם'.
כזכור, מיכאלי כתבה: ""מתנה ממשרד התחבורה וממני אליכןם לכבוד החג והשנה החדשה – החל מחודש אוקטובר הקרוב לא תצטרכו לחדש את רישיון הנהיגה שלכןם כל עשר שנים, אלא הוא יהיה תקף עד גיל 70!".
אלא, שגיא זוהר והתחקירנים של כאן 11 בדקו ולמעשה מדובר בהחלטה שאושרה עוד בממשלת בנימין נתניהו ובני גנץ, הרבה לפני כניסת מיכאלי לתפקידה, אז האם היא רכבה על הקרדיט? "תודה על המתנה, רק שמדובר במתנה שכבר אושרו בממשלה הקודמת".
עוד הוסיף זוהר: "הרפורמה שהיא מדברת עליה אושרה בדצמבר 2020 והוגשה על ידי מירי רגב השרה הקודמת, התקנות נכנסו באופן אוטומטי". כמו כן, הוא הציג שמשרד התחבורה הוציא את אותו המלל בתקופת רגב ואז במיכאלי: "צעד נוסף בדרך ליישום רפורמה חשובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה