טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 חושף: "עשו עליי לינץ'"

מגיש ערוץ 14 חושף את הרגע הנורא במהלך הקריירה שלו: "בתמימות עשיתי בדיחה, זה נתפס כאילו אני רוצה להוריד את המכנסיים בשידור"
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
מגיש ערוץ 14 דני רופ נזכר ברגע הכי מביך בחייו המקצועיים כמגיש טלוויזיה כאשר ניסה לעשות בדיחה על קעקועים במהלך השידור כשעבד בערוץ 13.
בראיון שהעניק לכוכב הרשת בן זיני, שיתף דני רופ כי עשה זאת בתמימות ולא חשב שזה יתפרש כהטרדה: "הפשלה שעשיתי קשורה לקעקועים כשבערוץ 13 בתוכנית בוקר כשבתמימות עשיתי בדיחה, רציתי לפתוח כאילו את הג'קט ולהראות כאילו יש לי קעקוע וזה נתפס כאילו אני רוצה להוריד את המכנסיים ולהראות למגישה שלידי כאילו יש לי קעקוע. וזה הפך להיות נורא, עשו עליי לינץ', זה היה רגע מביך, התביישתי נורא".
התקרית המפורסמת עליה דני רופ מדבר התרחשה לפני שלוש שנים כשהגיש את תוכנית הבוקר בערוץ 13 לצידו של רותם ישראל. השניים אירחו בפאנל התוכנית מקעקעת שמובילה פעילות התנדבותית ייחודית באמצעות קעקוע על גבי צלקות בהתנדבות מלאה. עוד התארחה בתוכנית צעירה שזכתה לקעקוע החינמי על גבי הצלקות שלה שהעידה שזה שיפר לה הביטחון העצמי.
במהלך השיח על הקעקועים שאלה רותם ישראל את דני רופ אם יש לו קעקוע, והמגיש שלצידה ענה: "להראות לך איפה"? בזמן שהוא נעמד ו"מתחיל" לפתוח את חגורת המכנסיים שלו לקראת חשיפת הקעקוע שלו. ישראל הנבוכה לצידו אמרה, "לא" בתוספת מבט מופתע והוסיפה, "לפעמים הבדיחות שלך כל כך לא מצחיקות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה