נדל"ן ותשתיות

דני רופ עובר לארה"ב? החברה שמוביל פותחת סניף במיאמי

אינווסטו קפיטל, המשקיעה ומנהלת פרויקטים בשוק הנדל"ן בהיקף של 600 מיליון דולר, מכריזה על הרחבת הפעילות בארה"ב והעמקת השת"פ עם איש העסקים האמריקאי שהוגדר כ-"איש המכירות הטוב ביותר בעולם" | כל הפרטים
מערכת ice | 
דני רופ (צילום יעל צור, shutterstock)
אינווסטו קפיטל, בית להשקעות נדל"ן, המנהל פרויקטים להשקעות נדל"ן בהיקף של יותר מ-600 מיליון דולר מודיע היום (רביעי), על הרחבת פעילותו והגדלת סניף החברה בעיר מיאמי שבפלורידה. מדובר על אבן דרך משמעותית בהתפתחות החברה, שבשנה האחרונה הכריזה על הצטרפותו של דני רופ כפרזנטור וכמשקיע בחברה.
הגדלת פעילות בית ההשקעות בפלורידה, נועדה לאתר ולנתח הזדמנויות השקעה נוספות בארה"ב לאחר ההכרזה על ירידת הריבית והצפי להזדמנויות השקעה רבות בשוק האמריקאי, כמו גם להוביל מקרוב את הפרויקטים הקיימים הרבים של החברה במדינה.

מימין לשמאל - אוהד ארד, דני רופ ונועם שפלטר, צילום: אינווסטו קפיטל
המהלך יסייע לחברה לפתח את שיתופי הפעולה עם המיליארדר גרנט קרדון, שמרבית פעילותו העסקית נמצאת במיאמי, עם חברת CRE עימה אינווסטו רכשה ומנהלת מספר רב של מרכזים מסחריים ברחבי החוף המזרחי ועם חברת ברייט, אחת מחברות הבנייה הגדולות בפלורידה, עימה חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לבניית והחזקת מאות בתים ברחבי פלורידה.
ב-2018 חברה אינווסטו עם היזם, המנטור ואיש העסקים האמריקאי גרנט קרדון, שהוכתר זה מכבר כ"איש המכירות הטוב בעולם" ע"י פורבס מגזין, ומייסד תנועת ה-10X העולמית. המשרדים החדשים יאפשרו להחברה לפתח תאפשר לחברה לפתח עוד יותר את שיתוף הפעולה עם קרדון. במקביל, על מנת לתמוך בהתרחבות ובהגדלת הפורטפוליו, החברה מגייסת בימים אלה עובדים חדשים בישראל וארה"ב לתפקידי שירות ומכירות.
"מדובר באבן דרך חשובה מאוד עבורנו שתאפשר לנו לחזק עוד יותר את האחיזה שלנו בשוק הנדל"ן בארה"ב ואת הקשר עם המשקיעים ועם הקהילה העסקית המקומית", מספר נועם שפלטר, ממייסדי החברה.
"ב-4 השנים האחרונות, שוק הנדל"ן בארה"ב חווה מצד אחד פריחה חסרת תקדים, מצד שני הוא חווה אתגרים משמעותיים, בין היתר בגלל עליית הריבית והאינפלציה. המטרה שלנו היא לאתר את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר למשקיעים שלנו. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת ולתמוך בצמיחה שאנו חווים בתקופה הזאת, היא על ידי הרחבת המשרדים בשלוחה בארה"ב ומינוי מנכ"ל במשרה מלאה בשלוחה האמריקאית, אשר יפקח באופן אישי ושוטף על הפרויקטים השונים של החברה בארה"ב. אינווסטו כיום היא אחת מחברות ההשקעה הפרטיות הבודדות אשר מחזיקה משרדי קבע בארה"ב, על מנת לנהל מקרוב את השקעותיה".
"אנחנו בקשרים עם הארגונים העסקיים וחברות הפאמילי אופיס הגדולים בישראל וארה"ב והמטרה של המעבר היא להמשיך לחזק את הקשרים איתם ובמקביל להרחיב את הקשרים עם השותפים המקומיים בארה"ב, במטרה לקדם שיתופי פעולה ומיזמים נוספים, שיאפשרו לנו לספק אפשרויות השקעה נוספות למשקיעים שלנו". מסכם אוהד ארד, ממייסדי בית ההשקעות אינווסטו קפיטל ושותפו של שפלטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה