קריירה ולימודים

מגיש ערוץ 14 בקמפיין חדש: זו החברה החדשה שיוביל

דני רופ בקמפיין חדש לבית ההשקעות הנדל"ן אינווסטו: משקיעים עם המקצוענים של אינווסטו
מערכת ice | 
דני רופ (צילום יחצ, יעל צור)
בית ההשקעות אינווסטו קפיטל, ישיק בימים הקרובים קמפיין חדש ברשתות אותו יוביל דני רופ, הרכש החדש של ערוץ 14 עם תכנית הלילה הכלכלית החדשה בהובלתו, תחת הסלוגן: משקיעים עם המקצוענים של אינווסטו.
במהלך הקמפיין המסקרן שצולם במגדלי משה אביב ברמת גן ובשורה של זירות שונות בעיר, מסביר רופ "כי בחיים, אי אפשר לדעת הכל ולהבין בהכל, אז כשאני צריך לקבל החלטות, אני בוחר במה שאנשי המקצוע בוחרים, וכך אני נוהג גם בהשקעות שלי. בהשקעות אני תמיד שואל את הבעלים של אינווסטו קפיטל".

בשבועות האחרונים, רופ הודיע על הצטרפותו לבית ההשקעות כפרזנטור וכמשקיע בפרויקטים נדל"ניים שונים של החברה בארה"ב. במקביל, רופ מי שכונה "החזאי הלאומי", החל להגיש תוכנית כלכלית חדשה בערוץ 14 ולשמש כחזאי הערוץ.
אוהד ארד ונועם שפלטר, מנהלים משותפים ב-אינווסטו קפיטל: "הבחירה בדני להובלת הקמפיין הייתה מאוד טבעית עבורנו. מהרגע שנפגשנו עם דני מהר מאוד מצאנו מכנה משותף וגילינו אדם מקצוען, ישר ונגיש, בדיוק כמו הערכים שבית ההשקעות שלנו מייצג. לכן, גם החלטנו שדני לא רק יעמוד בראש הקמפיין אלא גם יצטרף כמשקיע בחברה, ושיעביר את הבשורה של אינווסטו הלאה".
סתיו נמש, סמנכ"ל שיווק באינווסטו קפיטל: "דני רופ הוא מותג שמוכר בכל בית בישראל. לא במקרה בחרנו בו כפרזנטור הראשון אי פעם של בית ההשקעות. המטרה שלנו היא להנגיש את השקעות הנדל"ן לכל אחד ואחת ולסייע להם להגדיל את ההכנסות בתקופה כל כך מורכבת. לא מדובר בעוד פרזנטור שרק מדקלם את המסרים של המותג, אלא המטרה שלנו היא שדני ישמש גם כמשקיע ושגריר של המותג. זאת הגדרה מחדש של יחסי פרזנטור-מותג. מדובר ביחסים יותר סינרגטיים. דני יסייע לנו גם בגיוס משקיעים בשטח בזכות הקשרים הרבים שיש לו, ברגע שהוא יעמוד בפרונט של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה