רכילות עסקית

דני רופ נחשף: לאחר המעבר לערוץ 14, זה הצעד הבא

לאחר שהודיע החודש שעובר לערוץ 14, דני רופ ממשיך להפתיע כאשר הוא מצטרף כמשקיע ופרזנטור בפירמת ההשקעות אינווסטו קפיטל בבעלות נועם שפלטר ואוהד ארד
מערכת ice |  2
דני רופ (צילום יעל צור)
אינווסטו קפיטל, בית להשקעות נדל"ן, המנהל פרויקטים להשקעות נדל"ן בהיקף של 600 מיליון דולר ונמצא בבעלותם של אוהד ארד ונועם שפלטר, מודיע היום על הצטרפותו של דני רופ כפרזנטור ומשקיע בחברה.
לאחר שנים ארוכות בהן כיהן כחזאי בערוץ 2 ולאחר מכן בערוץ 10 ו- 13, ב-2020 עזב רופ את תפקידו כחזאי חדשות 13 בעיקר בשביל להתמקד בנושא תוכניות כלכליות  והמשיך להגיש לסירוגין את תוכניות הבוקר של הערוץ יחד עם התוכנית הכלכלית "מאחורי הכסף" והתוכנית "זה הדיבור", בה אירח פרשנים ודמויות מובילות בעולם הפיננסים והנדל"ן. בימים האחרונים, התבשרנו כי רופ מצטרף לערוץ 14, שישיק ערוץ כלכלי חדש בו רופ ישמש כמגיש הראשי.
במסגרת שיתוף הפעולה עם החברה, רופ ישקיע ב-2 בפרויקטים. הפרויקט הראשון נקרא: אר.אי.איי (Real Estate Auction) שבמסגרתו החברה מגייסת כספים כדי לאתר הזדמנויות השקעה בארה"ב בהנחה משמעותית על מחיר השוק, דרך שימוש ביתרות מזומן, כדי להשיג עסקאות מעולות במכרזי נכסים מסחריים. הפרויקט השני שבו ישקיע הוא Bloomer, במסגרת מותג זה בונה אינווסטו מאות בתים פרטיים ברחבי פלורידה. הפרויקט יכלול בנייה של 16 בתים פרטיים ומכירתם ברווח תוך כדי רכישה של קרקעות במחירים אטרקטיביים. 
דני רופ: "אחרי שבחנתי בעצמי מספר השקעות נדל"ן בחו"ל, בחרתי לבדוק גם את הצוות של אינווסטו ומודל ההשקעה שלה, החלטתי להצטרף כפרזנטור ומשקיע בחברת אינווסטו קפיטל. אני רוצה להודות לנועם שפלטר ואוהד ארד על שיתוף הפעולה וההזמנה להצטרף למשפחת אינווסטו קפיטל". 
אוהד ארד ונועם שפלטר, מנהלים משותפים ב-אינווסטו קפיטל: "דני הוא אחד הדמויות המשפיעות ביותר בשנים האחרונות בטלוויזיה הישראלית, והרגשנו על בשרנו היטב את ההבנה העמוקה שיש לו בתחום. העובדה שאכן בחר בנו, מעידה יותר מהכל על האמינות והמקצוענות שהחברה משדרת. אנו יותר משמחים על הצטרפותו של דני הן כמשקיע והן כפרזנטור של פירמת ההשקעות שלנו".
סתיו נמש, סמנכ"ל שיווק באינווסטו קפיטל מוסיף: "מהרגע שהכרנו את דני רופ, נוצר חיבור רעיוני. דני רופ משדר את מה שאנחנו מאמינים בו. שיתוף הפעולה ביננו ישרת אותנו בתור מותג השקעות, ויזכה להילה, הודות לידע הרחב וההבנה של דני רופ בעולמות הכלכלה, השקעות ושוק ההון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעלה לך לאן שתרצא רק לך ברוך השם
    סגור
  • 1.
    דני רופ רוב ההשקעות בארה"ב זה ישראבלופ
    ישראלי 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשאל את הבעלים לשעבר של קופיקס שהפילו משקיעים ישראלים בארה"ב .סיפרו על נכסים שהם קנו ,בדקתי במקום ,לא דובים ולא יער ,הכל עיסקי אוויר
    סגור