טלוויזיה

מנחה הטלוויזיה האהוב עוקץ את נתניהו: "בהכחשה על חלקו באירוע"

אסי עזר התייחס לפרישתו של תא"ל יוסי שריאל, מפקד יחידת 8200 מצה"ל. בסטורי שפרסם, עזר עקץ את נתניהו וטען כי בניגוד לבכירים בצה"ל, הוא לא לוקח אחריות על חלקו באירוע המטלטל. יוסי עזר: "רק אחד עדיין בהכחשה על חלקו באירוע"

מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מוקדם יותר היום (חמישי) פורסם כי תא"ל יוסי שריאל, מפקד יחידת 8200, הודיע לרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי על פרישתו מצה"ל. על פי הדיווחים, תא"ל שריאל התפטר מהתפקיד הבכיר בשל אחריותו למחדל ה-7 באוקטובר. אותה החלטה דרמטית יצרה סערה תקשורתית וציבורית רחבה. בין המפורסמים שמיהרו להביע את עמדתם בנושא הוא הדוגמן ומנחה הטלוויזיה, אסי עזר
בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, אסי עזר התייחס לפרישתו של תא"ל יוסי שריאל, מפקד יחידת 8200 ומיהר לשלוח עקיצה לראש הממשלה בנימין נתניהו. "עוד ועוד לוקחים אחריות על האסון שקרה וקורה לנו ורק אחד עדיין בהכחשה על חלקו באירוע", כך כתב עזר. 


(צילום: assiazar@)
אסי עזר מרבה לשתף את עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם בעמדותיו על המצב הביטחוני המורכב השורר במדינה. בתחילת החודש, התייחס עזר למותם הטרגי של ששת החטופים אשר נרצחו על ידי מחבלי חמאס זמן קצר לפני שכוחות צה"ל חילצו אותם משם. 
עזר העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו ובו כתב: "נרצחו בימים האחרונים. מחיר ההפקר וההתמהמהות. מחיר הניצחון המוחלט. מחיר ציר פילדלפי. כבר אין טעם לכתוב עסקה עכשיו.
די על מי אנחנו עובדים? הממשלה הזאת ויתרה על כולם. ביבי ויתר על כולם. והוא כבר לא מתבייש להגיד את זה. עוד ועוד כותרות כמו זו שלפנינו. עד שיותר לא יהיה על מי לכתוב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחריות
    יוסי עזר 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסי עזרגם. נשאלת השאלה למה לא דווח לדרג המדיני באותו לילה בנתיים כל דרגה המחדלנשאר בתפקידו להוציא את ראש אמן ואחראי ראשי עוד בתפקידהרמטכל
    סגור
  • 1.
    מי זה אסי עזר
    אני ורק אני 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהוב על ידי מי??? עוד פקץ
    סגור