ויראלי

אסי עזר מאבד תקווה: "די על מי אנחנו עובדים?"

אסי עזר העלה סטורי מיואש במיוחד בו הוא כתב: "נרצחו בימים האחרונים. מחיר ההפקר וההתמהמהות. מחיר הניצחון המוחלט. מחיר ציר פילדלפי. כבר אין טעם לכתוב עסקה עכשיו. די על מי אנחנו עובדים? הממשלה הזאת ויתרה על כולם. ביבי ויתר על כולם. והוא כבר לא מתבייש להגיד את זה. עוד ועוד כותרות כמו זו שלפנינו"
מערכת ice |  1
אסי עזר (צילום אינסטגרם @assiazar)
הרצח של ששת החטופים במנהרות חמאס על ידי המחבלים ששמרו עליהם, זמן קצר לפני שחיילי צה"ל חילצו משם את גופותיהם גררו סערת ענק הבוקר (ראשון) ברשתות החברתיות וראש הממשלה בנימין נתניהו היה על המוקד כמובן.
אסי עזר העלה סטורי מיואש במיוחד בו הוא כתב: "נרצחו בימים האחרונים. מחיר ההפקר וההתמהמהות. מחיר הניצחון המוחלט. מחיר ציר פילדלפי. כבר אין טעם לכתוב עסקה עכשיו. די על מי אנחנו עובדים? הממשלה הזאת ויתרה על כולם. ביבי ויתר על כולם. והוא כבר לא מתבייש להגיד את זה. עוד ועוד כותרות כמו זו שלפנינו. עד שיותר לא יהיה על מי לכתוב".  

השותפה שלו על המסך, רותם סלע, כתבה גם היא: "ממשלת ישראל מפרה את החוזה הבסיסי ביותר בין המדינה לאזרחיה ומפקירה את האחים והאחיות שלנו בשבי חמאס. זוהי החובה המסורית של כולנו להילחם על החיים של מי שעדיין בשבי. בואו נעמוד לצד משפחות החטופים, בואו נילחם על המדינה שלנו, אין לנו ארץ אחרת". 
יעל גולדמן זעמה: "פשיטת רגל מוסרית. אנחנו ממשיכים את חיינו והם נרצחים שם. ואני חוזרת הביתה מהכיכר מיואשת אחרי שכבר רצות הודעות על גופות. והברים מלאים. ואנשים יוצאים מהבתים ולא באים לכיכר. ולא צועקים עם המשפחות. מה נשאר לנו אם לא אחד את השני? האם זה לא ההסכם בינינו?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסי תשאיר את הדעה שלך לעצמך אותי לא שכנעת (ל"ת)
    מממ 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור