טלוויזיה

אסי עזר חוגג יום מיוחד: "באותו רגע ידעתי שאכלתי אותה"

עזר כתב לרגל יום הכלב הבינלאומי: "את עמוס אימצתי ממש במקרה: לפני יותר מעשור חזרתי הביתה ברגל דרך גן מאיר בתל אביב, ושם הוא עמד- קשור עם חגורה לגדר יחד עם עוד עשרות כלבים אחרים שחיכו לאימוץ. כולם נבחו את נפשם ורק הוא עמד שם, עם הרגליים העקומות שלו והסתכל עלי. באותו רגע ידעתי שאכלתי אותה"
מערכת ice |  3
אסי עזר (צילום אינסטגרם/ אסי עזר)
אמש (שני) צוין ברחבי העולם יום הכלב הבינלאומי, יום שכולו הזדמנות מצויינת להגיד תודה לחבר הכי טוב של של בני האדם ההולך על ארבע. גם אסי עזר החליט להודות לכלב שהיה שם לפני כולם ומלווה אותו כל כך הרבה שנים, עמוס.
עזר כתב: "את עמוס אימצתי ממש במקרה: לפני יותר מעשור חזרתי הביתה ברגל דרך גן מאיר בתל אביב, ושם הוא עמד- קשור עם חגורה לגדר יחד עם עוד עשרות כלבים אחרים שחיכו לאימוץ. כולם נבחו את נפשם ורק הוא עמד שם, עם הרגליים העקומות שלו והסתכל עלי. באותו רגע ידעתי שאכלתי אותה".

הוא המשיך: "אחת מבנות העמותה שקלטה את חילופי המבטים מיד אמרה לי ״קח אותו לאומנה לסופ״ש, הוא ישמח״, אז לקחתי, ומאז אנחנו יחד. עמוס (על שם עמוס מ”להיות איתה” כמובן) היה לצידי כשעוד הייתי רק אני. בלילות, הוא נבח מתוך שינה ממש כרית לידי, כשהכרתי את אלברט הוא עבר לישון ליד הרגליים שלנו, בין שנינו, אבל יותר קרוב אלי- מזכיר לאלברט תמיד מי היה שם קודם…".
עוד סיפר: "הוא היה שם כשאלכס נולדה ומיד הפך לשומר הראש שלה, מלקק לה את הצורה כשאנחנו לא מסתכלים והיא צוחקת, מדוגדגת, מתמוגגת. וכמובן שהוא היה שם ועדיין שם, עכשיו שאנחנו כבר הורים לשניים. הוא מתחיל את הלילה בחדר שלנו, אבל בבקרים אני מוצא אותו על המיטה של אלכס, ישן לצידה. עמוס הוא כדור פרווה מלא בלב, הוא טוב לב, הוא ממלא את הלב".
לסיום הודה לכלבו: "בעידן הנוכחי, חשוב להזכיר שאלפי כלבים- עם לב ענק ועיניים טובות, שיתנו לכם כמות עצומה של אהבה, ממתינים עדיין במכלאות ובעמותות האימוץ, מחכים שמישהו יראה אותם, ויקח אותם הביתה. בתמונה האחרונה- עמוס ביום בו נפגשנו לראשונה. כפרה עליו, התבגר יפה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תת רמה
    בוזגלו פרידמן 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    את מת לדעת אדון עזר מי שם למי במיטה כאשר אתה עים הבעל שלך חחחחחח
    סגור
  • בוזגלו פרידמן ממש רמה נמוכה
    אבי 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגזמת אדיוט,לפחות תכתוב נכון, הטעויות שלך מראות שאתה טיפש.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לו
    לילי 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בשבוע הבא יום נייר הטואלט הבינלאומי
    סגור