רכילות עסקית

יום הכלב הבין-לאומי: עובדי ורביט נרתמו למען ההולך על ארבע

לכבוד יום הכלב הבינלאומי שחל ב-26.8, עובדי חברת Verbit הישראלית, שמפתחת טכנולוגיית AI תמלול, החליטו לחלוק כבוד לחברים על ארבע, ובחרו לציין את היום החגיגי בהתנדבות עם כלבים שמחפשים בית חם
מערכת ice | 
עובדי ורביט (צילום יחצ)
לכבוד יום הכלב הבינלאומי שחל ב-26.8, עובדי חברת Verbit הישראלית, שמפתחת טכנולוגיית AI תמלול, החליטו לחלוק כבוד לחברים על ארבע, ובחרו לציין את היום החגיגי בהתנדבות עם כלבים שמחפשים בית חם בשיתוף עמותת ״הרצליה ונתניה אוהבות חיות״.
במסגרת ההתנדבות הגיעו עובדי החברה למקלט החיות בהרצליה ובמשך שעות הבוקר בילו עם הכלבים, שיחקו איתם וסייעו לקחת אותם לטיולי הבוקר שלהם. כמו כן, הקימו בחברה אתר ייעודי שבו ניתן לקבל מידע ולהירשם להתנדבויות נוספות, וכן מוצגות בו תמונות בעלי החיים לאימוץ עם הפנייה ישירה לעמוד האימוץ של אותו בעל חיים בעמותה.
ניצן בראון מצוות השיווק בחברה שארגנה את הפעילות, מסרה: ״בתור חברה שאוהבת כלבים, חשוב לנו לדאוג להם לאורך כל ימות השנה. המשרד דוג פרנדלי ומאפשרים לעובדים להביא כלבים למשרד כדי להקל עליהם ולאפשר להם להיות עם החבר הכי טוב שלהם גם בזמן העבודה. יום הכלב (שאצלנו כבר הפך ליום החיות), הוא הזדמנות לעובדים להתנדב למען בעלי החיים ולהעלות מודעות, לצאת מהמשרד ולתרום חזרה לסביבה ולחיות שהם אוהבים - בתור מתנדבת שנים רבות בתחום, אני שמחה על ההזדמנות לקדם פעילות בנושא שכל כך קרוב לליבי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה