מינויים

תום ליבנה ממונה לנשיא דירקטוריון עמותת 'נגישות ישראל'

עמותת 'נגישות ישראל' מודיעה היום כי מינתה את תום ליבנה, מייסד ומנכ"ל ורביט, לתפקיד נשיא דירקטוריון העמותה. ליבנה מסר:  "ראיתי את יובל, את הרעב והנחישות שלו – והבנתי שעמותת נגישות ישראל רוצה להפוך את ישראל והעולם למקום נגיש יותר, מה שמשתלב מאוד עם החזון של ורביט"
מערכת ice |  1
תום ליבנה, מנכ"ל ומייסד VERBIT (צילום שלומי יוסף)
עמותת 'נגישות ישראל' מודיעה היום (ראשון) כי מינתה את תום ליבנה, מייסד ומנכ"ל ורביט, לתפקיד נשיא דירקטוריון העמותה. העמותה פועלת לקידום נגישות במגוון ערוצי פעולה, דוגמת הגברת המודעות, קידום חקיקה ותקנות נגישות בכנסת, פעילות מול משרדי הממשלה, ניהול פרויקטים לקידום נגישות, ייעוץ והדרכה לארגונים גדולים ומורכבים ועוד. העמותה פועלת במטרה לשפר את תחום הנגישות וכדי לשפר את איכות חייהם של אנשים מוגבלויות.
החברה אותה ייסד ליבנה מפתח פלטפורמת תמלול אוטומטי וחרטה על דגלה לקדם את עולם הנגישות. על כן, ליבנה מהווה מקור ידע עצום שיוכל לסייע לעמותה בתהליך הצמיחה שלה. במסגרת תפקידו ליבנה יעזור ליובל וגנר, מייסד ויו"ר העמותה, במסע שלו להפוך את ישראל לנגישה יותר.
תום ליבנה, מייסד ומנכל ורביט, מסר: "הצטרפתי לעמותת 'נגישות ישראל' מכיוון שאנחנו בורביט רואים את החשיבות של עולם הנגישות, ככה שהנושא מאוד קרוב לליבי. ראיתי את יובל, את הרעב והנחישות שלו – והבנתי שעמותת נגישות ישראל רוצה להפוך את ישראל והעולם למקום נגיש יותר, מה שמשתלב מאוד עם החזון של ורביט. אני בטוח שביחד נמשיך לקדם את תחום הנגישות בישראל ולהפוך את ישראל לנגישה לכל".
יובל וגנר, מייסד עמותת 'נגישות ישראל', הוסיף: ״עמותת נגישות ישראל גאה ומתרגשת מהצטרפותו של תום ליבנה, כחלק מההתפתחות האסטרטגית של העמותה לקידום הנגישות. תום נכנס לוועד המנהל, תפקיד מחייב בקידום מטרות העמותה אשר כולו נעשה בהתנדבות מלאה. אנחנו בטוחים שתום יתרום רבות מניסיונו כיזם מצליח, בדגש על קידום הנגישות הטכנולוגית״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בעברית צחה קוראים לזה
    NRMG 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלום נכנס לכלום
    סגור