תרבות ופנאי

אביבית בר זוהר מתפוצצת: "כמה מטומטמים אנחנו יכולים להיות?"

לאחר שאביבית בר זוהר נחשפה לסרטון שמציג וויכוח סוער בין ח"כ עאידה תומא סלימאן לבין אב שכול, מיהרה הידוענית לתקוף את חברי הכנסת הערבים. אביבית בר זוהר: "הם יושבים בכנסת שלנו, מקבלים משכורת מאיתנו, הטבות, תנאים ושונאים אותנו"

מערכת ice | 
אביבית בר זוהר (צילום יוטיוב/ יעל בר זוהר)
לאחר שבשבוע שעבר חשפה אביבית בר זוהר, אשר התפרסמה בשל השתתפותה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", כי היא החלה בתהליך ניקוי רעלים בגוף, הידוענית עולה שוב לכותרות והפעם בשל ביקורת חריפה שהעבירה על חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן ממפלגת חד"ש בעקבות הוויכוח הסוער שהתנהל בינה לבין איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל ז"ל, לוחם בצנחנים שנפל בקרב ברצועת עזה. 
"את נושמת בזכות הבן שלי, את האוויר שאת נושמת פה. האם את חושבת שצריך לחסל את החמאס ולמוטט אותו?", כך שאל איציק בונצל את חברת הכנסת תומא סלימאן במהלך דיון בוועדת הכנסת.
חברת הכנסת מטעם מפלגת חד"ש, אשר זעמה על דבריו של האב השכול, מיהרה להגיב ושאלה: "למה אתה חושב שיש לך את הזכות לפנות אליי?". השיח בין השניים הסלים בעקבות מחוות יד שעשתה חברת הכנסת בפני האב השכול.
"אל תעשי לי ככה עם היד. את יושבת פה בזכות הבן שלי ובזכות עוד כמעט שבע מאות לוחמים", אמר בונצל. בתגובה לכך, אמרה תומא סלימאן: "חבל שאתה משתמש בזה בצורה חצופה". 
בעקבות הוויכוח הסוער שהתקיים בין השניים במהלך דיון בוועדת הכנסת, מיהרה אביבית בר זוהר להביע את דעתה בנושא. בר זוהר שיתפה את הסרטון שפרסם ערוץ הכנסת וכתבה: "הם יושבים בכנסת שלנו, מקבלים משכורת מאיתנו, הטבות, תנאים ושונאים אותנו. כמה מטומטמים אנחנו יכולים להיות! אף חבר כנסת ערבי לא יגיד שצריך לחסל את חמאס כי זה לא באמת מה שהם חושבים. בקיצור, האויב נמצא בתפקידי כוח במדינת ישראל".

(צילום: avivitbarzohar@)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה