טלוויזיה

גיא לרר הותקף: "מתעלל בנכים ופוגע בקורבנות של עבירות מין"

"כולם צריכים לדעת, גיא לרר הוא בן אדם שמתעלל באנשים נכים ופוגע בקורבנות של עבירות מין", כך אמרה עו"ד נגה ויזל על מגיש תוכנית הטלוויזיה "הצינור". לרר, שזעם על התנהגות עו"ד ויזל, כתב: "לא פתחתם את הבוקר בבית משפט עם השטן (לדעתי) עו״ד נגה ויזל שמתמחה בריסוק נפגעות תקיפה מינית? כל השאר זה בונוס"

מערכת ice | 
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
גיא לרר, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הצינור" בערוץ 13, חשף תיעוד בו עו"ד נגה ויזל מצלמת אותו בעודה מפנה אליו טענות קשות כי הוא מתעלל בנכים.  "גיא לרר ממשיך להתעלל, ממשיך להתעלל, ממשיך לפגוע באנשים נכים", כך אמרה עו"ד נגה ויזל על מגיש תוכנית הטלוויזיה "הצינור" בערוץ 13.
עו"ד ויזל המשיכה להפנות טענות חמורות נגד העיתונאי ואמרה: "קבלו בן אדם מתעלל באנשים נכים. כולם צריכים לדעת, גיא לרר הוא בן אדם שמתעלל באנשים נכים ופוגע בקורבנות של עבירות מין".
לרר, שזעם על עורכת הדין המוכרת, פרסם תיעוד המציג את התנהגותה בחשבון האינסטגרם שלו וכתב לצד התיעוד: "לא פתחתם את הבוקר בבית משפט עם השטן (לדעתי) עו״ד נגה ויזל שמתמחה בריסוק נפגעות תקיפה מינית? כל השאר זה בונוס". 
 
על פי הפרסום של אתר TMI, אותה תקרית לא נעימה התרחשה הבוקר בבית המשפט, זאת על רקע התייצבותו של העיתונאי במקום בכדי להעניק עדות בתיק בו הנתבעת היא עו"ד נגה ויזל. כזכור, לפני כשבע שנים חשף גיא לרר, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הצינור" בערוץ 13, את עו"ד נגה ויזל, אשר מייצגת נאשמים בעבירות מין. 
כזכור, ביולי 2022 תקפה אשת התקשורת מירי מיכאלי את עורכת הדין נגה ויזל. מיכאלי, אשר בזמנו שימשה כמגישת תוכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" בערוץ 13, שיתפה עם עוקביה באינסטגרם קטע צפייה מתוך ריאיון שקיימה עם נגה ויזל סביב סערת הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה. 
"קשה מאוד להוציא אותי משלוותי, אבל היא הצליחה. אוי לנו. הריאיון המלא, גם עם אלמוג בוקר שהביא תחקיר חשוב, בעמוד הפייסבוק שלי", כך כתבה מירי מיכאלי לעוקביה בחשבון האינסטגרם שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה