טלוויזיה

בלגן ברשת 13: המגיש התפוצץ מכעס, הפאנליסט נטש בתגובה

אחרי שאהוד ברק סיים את דבריו, העצני אמר: "השאלה המרכזית שצריכה להישאל היא איך מאפשרים לחלאה הזאת, חלאת המין האנושי הזאת, להמשיך להתראיין". קרא הגיב בפליאה: "תסביר למה אתה קורא פה לראש הממשלה לשעבר חלאה". לאחר דין ודברים קרא לא אפשר להעצני לסיים והוא בתגובה קם ונטש את השידור
מערכת ice |  3
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
בלגן כזה ברשת 13 לא היה כבר מזמן. חבר הפאנל בתכנית "אזור בחירה" נדב העצני, התרגז על הראיון עם אהוד ברק וכינה את ראש הממשלה לשעבר "חלאה" וכן "חלאת המין האנושי", מה שגרם למגיש ברוך קרא לבקש ממנו לסיים לדבר ובהמשך לעזיבתו את האולפן.
אחרי שברק סיים את דבריו, העצני אמר: "השאלה המרכזית שצריכה להישאל היא איך מאפשרים לחלאה הזאת, חלאת המין האנושי הזאת, להמשיך להתראיין". קרא הגיב בפליאה: "תסביר למה אתה קורא פה לראש הממשלה לשעבר חלאה".

על כך העצני השיב: "בוא לא נשכח שאחד האחראיים המרכזיים למוטיבציה שניטעה אצל סינוואר וחבר מרעיו היתה הקריאות לסרבנות של אנשי הצבא". קרא אמר בכעס: "אני רוצה להגיד לך, שפה, האולפן הזה, הוא מהמחמירים והמבקרים ביותר את ראש הממשלה נתניהו. יש לנו הרבה מאוד מה לומר עליו. מעולם אף אחד מחברי הפאנל פה לא כינה את ראש הממשלה, על אף אחריותו על ה-7 באוקטובר, חלאה. לדעתי אתה צריך להתבייש במילה הזאת שאמרת".
 
העצני לא נשאר חייב: "אז אני לא רק שאני לא מתבייש...", קרא ענה לו: "אז בסדר, תודה, שמענו אותך", העצני לא חזר בו ולכן קרא טען: "שמענו אותך, תודה. אף אחד באולפן הזה לא קרא לראש הממשלה בביטוי הזה". העצני אמר: "ברוכי, אני מבקש לסיים". קרא הגיב: "לא, אני לא נותן לך. אני החלטתי ואני המגיש". העצני החליט לעשות מעשה: "אז תודה, אני הולך" והעצני הוריד את המיקרופון, אסף את דבריו ויצא מהאולפן כשקרא אמר לו ללכת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קרא...חרה (ל"ת)
    רופא 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ברוכי קרא, מגלגל עיניים. הם השמיצו ללא הפוגה את ביבי
    ישי 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ועכשיו מתקרנפים שזה מגיע לאהוד ברק שהוא אכן חלאת המין האנושי
    סגור
  • 1.
    שני חלאות ברחחח הכלב הגמדי , וקראקראקאק העורב גזירה 13 (ל"ת)
    דן 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור