טלוויזיה

יהודה לוי מאבד את הסבלנות: "אי אפשר יותר, מספיק"

בסטורי שהעלה כתב: "הכאב והכעס שמתלווים לתחושה של הבוקר הנוראי הזה הן אנרגיות חזקות ומצטברות שאמורות להזיז אותנו לשינוי. זה כמו סימנים מהיקום, סימנים מכאיבים ברורים באותיות גדולות קרובים לפרצוף שלנו כדי שנתעורר המשחק הדמים הזה, מהאדישות והייאוש שפקד את כולנו". וקרא לעוקביו לצאת להפגין בקפלן ב-19:00
מערכת ice |  2
יהודה לוי (צילום באדיבות כאן 11)
גם יהודה לוי קורא לצאת להפגין הערב (ראשון) בקפלו נגד הממשלה על הסחבת בעסקת החטופים שלראיית המארגנים הביאה גם לרציחתם של ששת החטופים שנמצאו הלילה (אור לראשון) במנהרות בתוך עזה.
בסרטון שצילם את עצמו אמר: "היום ב-19:00 בקפלן, לצאת, צאו צאו צאו, צאו, לצאת לצאת, לצאת לצאת, לא למרפסות, לרדת במעלית ולהגיע לכיכר להיות שם ברבאק, זהו אי אפשר יותר, זה הזמן, נגמר, די די מספיק לצאת, היום יוצאים".

בסטורי שהעלה כתב: "הכאב והכעס שמתלווים לתחושה של הבוקר הנוראי הזה הן אנרגיות חזקות ומצטברות שאמורות להזיז אותנו לשינוי. זה כמו סימנים מהיקום, סימנים מכאיבים ברורים באותיות גדולות קרובים לפרצוף שלנו כדי שנתעורר המשחק הדמים הזה, מהאדישות והייאוש שפקד את כולנו".
עוד הוסיף: "אסור לנו להרדם ולהתעייף, עכשיו עכשיו עכשיו, זה הזמן לעשות תפנית ושינוי חזק, כי ככה זה לא יכול להמשיך יותר. זהו! מספיק!!! להתפקס, להתאחד, ולפעל למען השפיות ובריאות נפשית של העם הזה העתיד בידיים שלנו. של האזרחים. כולנו רוצים משהו טוב יותר, האחריות עלינו והחטופים גם, אצמול זה הזמן, צאו לרחובות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    והחוכמה מאין תמצא????????
    אילנה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודה לוי, אם אין לך משהו מאחד להגיד, פשוט תשתוק!!!
    סגור
  • 1.
    לוי תתחתן ותביא את ילדים שיהיה לך במה להתעסק (ל"ת)
    חילונית 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור