ויראלי

יהודה לוי כותב בכאב: "כשנשבר האמון נשבר הכל"

לוי פתח את הסטורי שלו וכתב: "בלי עסקה אין תקומה, כי כשנשבר האמון נשבר הכל, כל חיילי צה"ל ואזרחי ישראל באשר הם צריכים לדעת שלא משנה מה אם חסר ושלום יפלו בעתיד לידי אויב, המדינה צריכה להיות הגב שלהם"
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום לנס הפקות)
יהודה לוי, שכבר הפך לפנים שרואים בכל בית על המסך כמנחה של הריאליטי "המירוץ למיליון" בקשת 12. מרבה לשתף את דעותיו הפוליטיות לאחרונה, ולצד ההזנקה של מתמודדי העונה הנוכחית, לדרך, הוא גם כותב על נושאים נוספים קצת יותר ברומו של עולם.
לוי פתח את הסטורי שלו וכתב: "בלי עסקה אין תקומה, כי כשנשבר האמון נשבר הכל, כל חיילי צה"ל ואזרחי ישראל באשר הם צריכים לדעת שלא משנה מה אם חסר ושלום יפלו בעתיד לידי אויב, המדינה צריכה להיות הגב שלהם".

על הרקע השחור והמעט מאיים, כתב לוי במסר חריף: "ויש מי ששומר על השומרים, הייתי כל כך גאה בערך העליון הזה שקודם כל מחזירים הביתה, מקווה שנבין מהר לפני שמאוחר מדי שזה מה שמייחד אותנו מכל העמים".
הוא הסביר למה הוא הוא מתכוון בזה: "הלב היהודי הוא לב משפחתי, ושכל אחד מאיתנו הוא ילד מהמשפחה הגדולה קטנה הזו שנקראת ארץ ישראל". והוא כתב באנגלית עם סמל החטופים: "תחזירו אותם הביתה, החזירו אותם בחזרה הביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה