ויראלי

ליהודה לוי נמאס: "זה מעצבן שפולשים לך לתוך החיים"

יהודה לוי מתחיל להתרגל לחיים החדשים שלו כמנחה טלוויזיה, כשהוא מנחה לראשונה את התוכנית המירוץ למיליון ("זה יותר קשה מלהיות שחקן") ומודה על "הפלישה" לחייו הפרטיים, בנוגע לשאלות על חתונה וילדים עם בת זוגו דנה פרידר: " אני חווה את זה כבר הרבה שנים"
מערכת ice |  4
יהודה לוי (צילום לנס הפקות)
יהודה לוי, כבר מתרגש לתפקיד החדש שלו כמנחה של הריאליטי "המירוץ למיליון" בקשת 12. השבוע, מתמודדי העונה הנוכחית, יחד עם המנחה האהוב, הגיעו לשגרירות אזרבייג'ן שבתל אביב, שם הוקרן פרק מיוחד של התוכנית שהגיעה לאחרונה לבירת המדינה, באקו.
במסגרת זו, התראיין יהודה לוי ל-TMI, שם דיבר על מגוון נושאים, בהם חשף את הקושי שלו לעבור מלהיות שחקן ודוגמן למנחה טלוויזיה: "אנשים לא מבינים את זה. הנחיה זה יותר קשה. זה משהו אחר".
בהמשך, דיבר לוי על "ההחפצות" שהוא עובר על המסך, וטען כי הוא לא מתייחס לזה בצורה הזאת: "אני חווה את זה כאהבה. אני חווה את זה כבר הרבה שנים". בהמשך, לוי נשאל על הזוגיות שלו עם דנה פרידר, וכשנשאל על חתונה וילדים למשל, חשף כי יש שאלות שכבר מעצבנות אותו.
לוי הודה כי "זה לפעמים מעצבן שפולשים לך לתוך החיים. זו לא פעם ראשונה שאני בזוגיות, ככה שאני רגיל לזה". עוד הוסיף לוי בנוגע ל"פלישה" לחיים הפרטיים שלו: "אני ודנה משתדלים לעשות את ההפרדה".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יהודה לוי
    Shimco 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד מליונר שבא לחוות דעתו על עיסקא, ועל אי עיסקא? זה שעשית כמה סרטי בורקס, לא נותן לך הבנה במשא ומתן, במיוחד עם ערבים! אידיוט שימושי
    סגור
  • 3.
    תהיה בריא
    מומו 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבר לך תיתחתן תקים בית יותר חשוב מהכול מיכסף מקרירה הזמן עובר לא לטובתכה
    סגור
  • 2.
    בני גנץ נתניהו
    מיכל 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בני גנץ מטיף מוסר לנתניהו ומבקש ממנו שידאג סוף סוף לגורל המדינה מעניין איך הוא בני גנץ דאג בעבר לגורל המדינה.שהפקיר את האזרחים לטרף של המחבלים.שר בטחון.שכחתה כבר.הזויי
    סגור
  • 1.
    יהודה לוי
    ללללל 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה אלוף חתיך הורס ומעביר את התכנית מהמם, אוהבים אותך יהודה, אתה עושה את התכנית ממש מצויין.
    סגור